Μετά το επιτυχημένο λανσάρισμα του Συστήματος Τεχνητής Νοημοσύνης ChatGPT της Open AI με 175 δισεκατομμύρια παραμέτρους και την δυνατότητα διαλόγων με τον άνθρωπο σε φυσική γλώσσα, έχουμε την εμφάνιση των BING / COPILOT από την Microsoft, του BARD από την Google, του META AI (Facebook).
Παράλληλα, χιλιάδες νέες εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης βγήκαν στο προσκήνιο από start-ups, που επιτελούν εκπληκτικές λειτουργίες, οι οποίες μέχρι πρότινος απαιτούσαν σχεδόν αποκλειστικά ανθρώπινη παρέμβαση.
Αξιοποιώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη, η Γραμματεία Διοίκησης και τα Διοικητικά στελέχη μπορούν να βελτιώσουν τις οργανωτικές τους δεξιότητες και την απόδοσή τους, εξελίσσοντας τον ρόλο τους σε στυλοβάτες στην ανάπτυξη των Οργανισμών τους.
Οι επαναλαμβανόμενες και κουραστικές εργασίες, χωρίς ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καταπονούν και φθείρουν τα Στελέχη, καθώς λείπει η πρόκληση και η δημιουργικότητα. Είναι η απαραίτητη «λάντζα» για να ολοκληρώσουμε σημαντικές δράσεις, για τις οποίες όμως απομένει ελάχιστος χρόνος και τα πράγματα γίνονται βιαστικά και ενίοτε όχι με την καλύτερη ποιότητα.
Με τη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης, όλες αυτές οι μονότονες κουραστικές εργασίες υλοποιούνται ταχύτατα και με άριστη ποιότητα, παραχωρώντας στα Στελέχη περισσότερο χρόνο για δημιουργική απασχόληση, βασισμένη σε ποιοτικά και αξιόπιστα δεδομένα. Στόχος κάθε Στελέχους είναι να αφιερώνεται σε δημιουργικά θέματα και όχι με τετριμμένες επαναλήψεις.
Με άλλα λόγια η προσέγγιση μας είναι να αναπτύξουμε τους ανθρώπους μέσω της Τεχνητής Νοημοσύνης και όχι να εκτοπίσουμε τους ανθρώπους.
Ενότητες
Το Σεμινάριο είναι κατ’ ουσίαν ένα Workshop Εφαρμογών. Θα γίνει επίδειξη Εργαλείων και θα υλοποιηθούν Ασκήσεις βελτίωσης Λειτουργιών στους παρακάτω τομείς:
1. Δημιουργία Chatbots. Δημιουργία Chatbots. Τα Εργαλεία Chatbots, μπορούν να παρέχουν γρήγορες απαντήσεις σε ερωτήματα ρουτίνας. Τεράστιου όγκου υλικό εγγράφων είτε Εκπαίδευσης, είτε πολιτικών, είτε Προσφορών, είτε Νομοκανονιστικών κειμένων, εισάγονται στα Εργαλεία αυτά και λαμβάνουν τα Στελέχη απαντήσεις την ίδια στιγμή με βάση όλα τα υπάρχοντα δεδομένα. Τα Στελέχη μπορούν να αξιολογήσουν τις απαντήσεις, προσθέτοντας νέες πληροφορίες που δεν έχουν ενσωματωθεί στα δεδομένα, προσαρμόζοντας το Εργαλείο στις αλλαγές, όπως π.χ. νέοι νόμοι ή νέες διατάξεις προστασίας δεδομένων.
2. Βελτίωση Κειμένων: Όταν γράφουμε ένα κείμενο π.χ. σε ξένη γλώσσα, υπάρχουν περιπτώσεις που μη γνωρίζοντας π.χ. τέλεια Αγγλικά ο τρόπος έκφρασης μας είναι μεν κατανοητός, αλλά δεν είναι ικανός να αποτυπώσει ιδιωματισμούς που συνηθίζονται στην επαγγελματική αλληλογραφία. Θέτοντας το κείμενο στα Εργαλεία της Τεχνητής Νοημοσύνης το μετατρέπει ακαριαία σε ένα καλογραμμένο κείμενο. Στο τέλος ο συγγραφέας του κειμένου κάνει τις αλλαγές του επιθυμητού προσωπικού ύφους και έτσι ο παραλήπτης του κειμένου αποκομίζει την εικόνα Επικοινωνίας υψηλής Ποιότητας.
3. Δημιουργία Περιλήψεων: Λόγω στενότητας χρόνου του CEO των Οργανισμών πολλές φορές ζητείται η δημιουργία περιλήψεων με τα κρίσιμα σημεία ενός εγγράφου. Η Τεχνητή Νοημοσύνη με τα Εργαλεία της δημιουργεί αυτόματα της περιλήψεις Εγγράφων.
4. Διαχείριση Χρόνου και Ιεράρχηση Προτεραιοτήτων: Εργαλεία όπως η ρομποτική αυτοματοποίηση Διαδικασιών (RPA= Robotic Process Automation) μπορούν να χειριστούν την εισαγωγή δεδομένων, όπως και την ανάλυση τους, βελτιώνοντας σημαντικά την παραγωγικότητα. Η χρήση Εργαλείων που υποστηρίζονται από AI μπορεί να βελτιώσει δραματικά τις δεξιότητες στη διαχείριση του χρόνου, την ιεράρχηση προτεραιοτήτων και την ελαχιστοποίηση των λαθών.
5. Αυτοματοποίηση και εξορθολογισμός της ροής εργασίας: Η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί επίσης να αυτοματοποιήσει επαναλαμβανόμενες εργασίες και να βοηθήσει την εστίαση στα κρίσιμα βήματα της Διεργασίας. Ένα παράδειγμα είναι η Διαδικασία Προσφορών, όπου μπορούμε να την αυτοματοποιήσουμε ώστε στο τέλος να ζητήσουμε από το Στέλεχος που ασχολείται με τις Προσφορές τον έλεγχο και τον εμπλουτισμό σημείων ειδικού βάρους για την συγκεκριμένη Προσφορά με αυτόματη ανάρτηση όλων των απαιτούμενων δικαιολογητικών και με δικλείδες ελέγχου στα κρίσιμα σημεία.
6. Διαχείριση βεβαιώσεων και Δικαιολογητικών: Αυτοματοποίηση της χειροκίνητης Διαδικασίας αποστολής εγγράφων με αποτέλεσμα την ταχύτατη διεκπεραίωση αιτημάτων όπως αυτά που κατά καιρούς ζητούνται από Τράπεζες και Δημόσιους Οργανισμούς (Οικονομικές Καταστάσεις, Βεβαιώσεις, Πιστοποιήσεις, Αποτελέσματα Ελέγχων από Φορείς, Φορολογικές Καταστάσεις, Ισολογισμοί).
7. Διαχείριση των emails: Με τα Εργαλεία της Τεχνητής Νοημοσύνης, μετατρέπονται τα emails σε To Do List και τίθενται προθεσμίες υλοποίησης και καθορισμός προτεραιοτήτων. Η διαφορά με τα κλασσικά Εργαλεία Διαχείρισης είναι ότι αξιολογεί το περιεχόμενο των emails, ώστε να τεθούν σε μορφή To Do List μόνον εκείνα που είναι σημαντικά, εκκαθαρίζοντας ταυτόχρονα την πληθώρα των μη σημαντικών.
8. Μετατροπή Βίντεο και Ηχητικών εγγραφών σε γραπτό λόγο: Πολλές φορές ζητείται τα πρακτικά των Συνεδριάσεων να απομαγνητοφωνούνται να διανέμονται και να υπογράφονται από τους μετέχοντες. Η Διαδικασία αυτή σε κάποιες περιπτώσεις είναι χρονοβόρα, ενώ με την χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης ελαχιστοποιείται και μπορεί να γίνει και σε πραγματικό χρόνο.
9. Προγραμματισμός Συναντήσεων: Όταν πρόκειται να γίνει συνάντηση με αρκετούς συμμετέχοντες είναι φανερό ότι η διαδικασία είναι χρονοβόρος γιατί πρέπει να γίνουν αρκετές επικοινωνίες με τους συμμετέχοντες. Με την χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης ο απαιτούμενος χρόνος ελαχιστοποιείται.
10. Ετοιμασία Εξοδολογίων: Μια απλή αλλά άνευ ενδιαφέροντος Διαδικασία μπορεί να γίνει εύκολα διαχειρίσιμη μέσω Εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο, μειώνοντας και το χρόνο εξόφλησης τους.
11. Διαχείριση Ταξιδίων: Οι δραστηριότητες Διαχείρισης Εισιτηρίων και Κρατήσεων αυτοματοποιούνται, μειώνοντας τα λάθη.
12. Βελτίωση Εκμάθησης Ξένων γλωσσών: Τα Εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης βοηθούν στην εκμάθηση και τη βελτίωση των ξένων γλωσσών.
13. Έρευνα επί διαφόρων Θεμάτων: Η Τεχνητή Νοημοσύνη επιτρέπει γρήγορες και στοχευμένες έρευνες, παρέχοντας αυτόματες περιλήψεις και αναλύσεις όπως π.χ. σε μια έρευνα Αγοράς. Σε περίπτωση μαθηματικών κυρίως δεδομένων υλοποιούνται συσχετίσεις των δεδομένων μεταξύ τους και γενικότερα αναλύσεις του Επιχειρησιακού Περιβάλλοντος που θα μας επιτρέψει να σχεδιάσουμε ταχύτερα και ποιοτικότερα τις απαραίτητες δράσεις για την ανταγωνιστικότητα του Οργανισμού μας.
14. Εκπαίδευση του Προσωπικού