Ενότητες
1. Ηγετική Συμπεριφορά και Δεξιότητες
2. Τα βασικα της Επικοινωνιας
3. Πελατοκεντρικη Φιλοσοφια
4. Ποιοτικη Εξυπηρετηση (πριν – κατά – μετά)
5. Στρατηγική Αγορών – Προμηθειών
6. Παρακολούθηση Ενεργειών Ανταγωνισμού
7. Στρατηγικη Ικανοποίησης & Δημιουργίας Πιστότητας Πελάτη:
-
Ποιότητα
-
Διαθεσιμότητα Προϊόντων – Ποικιλία
-
Ανταγωνιστικές Τιμές
8. Θέσπιση Στόχων Παρακίνηση – Ανταμοιβή Προσωπικού
9. Προωθητικές Ενέργειες – Διαφήμιση – Παρακολούθηση Αποτελεσματων
10. Προσωπική Πώληση – Αρχές Διαδικασίας της Πώλησης – Μοντέλα Πώλησης & Εξυπηρέτησης
11. Παρακολούθηση Ύψους Αποθεμάτων – Κινήσεις Κατηγοριών & Οικογενειακών Προϊόντων
12. Πολιτικές της Επιχείρησης – Δημιουργία ή Αλλαγή Κουλτούρας
13. Ανάπτυξη Προσωπικού – Εκπαίδευση – Coaching Συνεργατών – Συμμετοχή τους στις αποφασεις – Εφαρμογή Αρχών Συναισθηματικής Νοημοσύνης
14. Θετική και Διορθωτική Αναπληροφόρηση (επίπληξη) – Αναγνώριση
15. Οικονομική Απόδοση Καταστήματος
-
Ρευστότητα
-
Σχεδιασμός Προϋπολογισμού
-
Ανάλυση Οικονομικών Αποτελεσμάτων
-
Δείκτες
-
Αλλαγές για βελτίωση
16. Διαρκής Παρακολούθηση και Έλεγχος Λειτουργιών και Διαδικασιών – Mystery Shopping
Σε όλες τις Ενότητες, περιλαμβάνονται Ασκήσεις, Case Studies & Roleplays