EΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Μετά την επιτυχημένη κυκλοφορία του ChatGPT από την OpenAI, χιλιάδες νέες εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης εμφανίστηκαν, επιτελώντας λειτουργίες που μέχρι πρόσφατα απαιτούσαν αποκλειστικά ανθρώπινη παρέμβαση.
Η αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης σε ένα πολύ μεγάλο σύνολο από τομείς, επιτρέπει στα στελέχη των Τουριστικών Επιχειρήσεων να ενισχύσουν τις οργανωτικές τους δεξιότητες και την απόδοσή τους, αναβαθμίζοντας τον ρόλο τους στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων τους. Οι επαναλαμβανόμενες και μονότονες εργασίες στο χώρο του Τουρισμού καταπονούν τους επαγγελματίες και μειώνουν τη δημιουργικότητά τους. Αυτές οι εργασίες είναι απαραίτητες για την ολοκλήρωση σημαντικών δράσεων, ωστόσο, λόγω έλλειψης χρόνου, συχνά εκτελούνται βιαστικά και όχι πάντα με την καλύτερη δυνατή ποιότητα.
Με τη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης, πάρα πολλές επαναλαμβανόμενες και κουραστικές εργασίες εκτελούνται γρήγορα και με άριστη ποιότητα, απελευθερώνοντας χρόνο για τα στελέχη και τους επαγγελματίες του Τουρισμού να ασχοληθούν με πιο δημιουργικές δραστηριότητες.
Το Σεμινάριο θα καλύψει τις ακόλουθες ενότητες:
• εισαγωγή στην Τεχνητή Νοημοσύνη, εφαρμογές του ChatGPT σε Marketing, Πωλήσεις, και προχωρημένες λειτουργίες, εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης σε Εμπορικές Διαδικασίες, εφαρμογές του ChatGPT και των Chatbots σε Τουριστικές Επιχειρήσεις, εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης σε Διοικητικές Διαδικασίες, εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης σε Εξειδικευμένους Τομείς, εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εκπαίδευση Προσωπικού, εκτιμήσεις και προοπτικές της γενικευμένης εφαρμογής Τεχνητής Νοημοσύνης
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
1. Εισαγωγή στην Τεχνητή Νοημοσύνη
-
Τεχνητά Νευρωνικά Δίκτυα
-
Transformers & ChatGPT
-
Γενικοί τομείς εφαρμογής της Τεχνητής Νοημοσύνης
2. Εφαρμογές του ChatGPT σε Marketing, Πωλήσεις, και προχωρημένες λειτουργίες
-
Prompt Engineering και ειδικά λεκτικά
-
Ανάλυση μελλοντικών τάσεων αγοράς
-
Ανάλυση τάσεων από Google search keywords
-
Ανάλυση Competitive Strategy: GE Matrix
-
Διαφοροποίηση και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
-
Τμηματοποίηση: δημιουργία “customer personas”
-
Εξακρίβωση αναγκών πελάτη
-
Pre-sales support: ταίριασμα αναγκών πελάτη με λειτουργίες προϊόντος
-
Δημιουργία σεναρίου πώλησης
-
Δημιουργία σεναρίου διαπραγμάτευσης
-
Search Engine Optimisation (SEO)
-
Χρήση άλλων chatbots Τεχνητής Νοημοσύνης: Gemini, Perplexity, Claude, Mistral, Pi
3. Εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης σε Εμπορικές Διαδικασίες
-
Δημιουργία Chatbot με ΔΙΚΑ μας δεδομένα γνώσεων
-
Δημιουργία διαδραστικών κατευθυνόμενων Chatbots
-
Παραγωγή έξυπνου περιεχομένου
-
Αναδιαμόρφωση και βελτίωση κειμένου, δημιουργία περιλήψεων
-
Αποτελεσματική μετάφραση κειμένων
-
Business Planning
-
Αυτοματοποίηση Marketing & Πωλήσεων
4. Εφαρμογές του ChatGPT και των Chatbots σε Τουριστικές Επιχειρήσεις
-
Customer Service Support
-
Booking Assistance
-
Destination Insights και Local Tips
-
Personalized Inspiration-Recommendations
-
Itinerary Planning
-
Travel Insurance Assistance
-
Pre-Trip Assistance
-
Post-Trip Follow-Up
-
Έρευνα αγοράς
-
Ανάλυση Ανταγωνιστών
-
Παραγωγή Περιεχομένου
-
Email Marketing
-
Customer Feedback Analysis
5. Εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης σε Διοικητικές Διαδικασίες
-
Αποτελεσματική διαχείριση έργων και χρόνου, ιεράρχηση προτεραιοτήτων
-
Δημιουργία διαγραμμάτων ροής
-
Έξυπνος βοηθός έρευνας και ανάλυσης κειμένων
-
Εργαλείο λήψης αποφάσεων
-
Αποτελεσματική διαχείριση calendar
-
Αυτόματη διαχείριση πρακτικών από συσκέψεις
6. Εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης σε Εξειδικευμένους Τομείς
-
Αυτόματη απομαγνητοφώνηση βίντεο ή άλλου ηχητικού
-
Αυτόματη δημιουργία ηχητικών text-to-speech
-
Ρομποτική αυτοματοποίηση διαδικασιών
-
Δημιουργία βίντεο με χρήση Avatars
-
Δημιουργία βίντεο: text to video
-
Δημιουργία εικόνων: text to image
-
Επεξεργασία και βελτίωση εικόνων
-
Αυτόματη δημιουργία website
-
Αυτοματοποίηση διασύνδεσης Ψηφιακών Διαδικασιών