Εισαγωγή
Με την ολοκλήρωση του συγκεκριμένου σεμιναρίου ο εξωτερικός πωλητής ή ο υποψήφιος εξωτερικός πωλητής , πλέον θα διαθέτει ιδιαίτερο προσωπικό και εταιρικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Θα ενδυναμωθεί το επαγγελματικό του κύρος και θα κερδίζει μέρα με τη μέρα το σεβασμό της αγοράς , αναπτύσσοντας μεθοδικά και αποτελεσματικά επαγγελματικές γνώσεις, δεξιότητες και συμπεριφορές. Οι θεματικές ενότητες που θα αναλυθούν στο σεμινάριο είναι οι εξής:
1.Το Μάρκετινγκ στις πωλήσεις
Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
-
εφαρμόσουν το γενικότερο πλαίσιο του μάρκετινγκ
-
κατανοήσουν τη σημασία της πελατοκεντρικής προσέγγισης κάθε επιχείρησης
-
περιγράψουν τις λειτουργίες της Διοίκησης Μάρκετινγκ
-
εφαρμόσουν ένα πλάνο μάρκετινγκ
-
αναλύσουν την έννοια της βέλτιστης γνώσης του ανταγωνισμο
2.Τμηματοποίηση της Αγοράς, Στόχευση και Τοποθέτηση
Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
-
συζητήσουν την αναγκαιότητα της διαδικασίας τμηματοποίησης της αγοράς, στόχευσης και τοποθέτησης
-
περιγράψουν την έννοια και τα κριτήρια της τμηματοποίησης
-
αναλύσουν τη σημασία της στόχευσης σε συγκεκριμένη αγορά-στόχος (target group)
-
καταλάβουν την έννοια της τοποθέτησης του προϊόντος και τις εναλλακτικές στρατηγικές διαφοροποίησης και τοποθέτησης προϊόντων
3. Ο ρόλος της Επικοινωνίας στις Πωλήσεις
Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
-
αντιληφθούν τη σημασία της σωστής επικοινωνίας στη δουλειά του πωλητή και να περιγράψετε τα στοιχεία της διαδικασίας της επικοινωνίας
-
κατηγοριοποιήσουν τα βασικά εμπόδια στην επικοινωνία και να αντιληφθείτε τη σημασία της ενεργητικής και συμμετοχικής ακοής
-
αντιληφθούν την αξία της φωνητικής επικοινωνίας
-
εφαρμόσουν τις βασικές αρχές της γλώσσας σώματος και να γνωρίζετε τις βασικές αρχές των Νευροπωλήσεων και του Νεύρο-Γλωσσικού Προγραμματισμού (NLP)
4. Προσωπική Πώληση
Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
-
αξιολογήσουν την έννοια της προσωπικής πώλησης
-
περιγράψουν τα ποιοτικά χαρακτηριστικά ενός αποτελεσματικού πωλητή
-
κατανοήσουν το ρόλο, τα καθήκοντα, την περιγραφή θέσης εργασίας και τις στρατηγικές ενός πωλητή
-
εφαρμόσουν τα στάδια της διαδικασίας πώλησης, τις τεχνικές πώλησης
-
κατηγοριοποιήσουν τις αντιρρήσεις του πελάτη και να αναγνωρίσουν τη σημασία της σωστής προετοιμασίας του
5. Έρευνα Αγοράς
Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
-
κατανοήσουν τη χρησιμότητα της έρευνας αγοράς στις επιχειρήσεις
-
κατηγοριοποιήσουν τις πηγές πληροφοριών σε πρωτογενείς και δευτερογενείς
-
περιγράψουν τη διαδικασία έρευνα αγοράς
-
αντιληφθούν τη διαφορά μεταξύ ποιοτικής και ποσοτικής έρευνας
-
αξιολογήσουν τις διαφορετικές μεθόδους συλλογής δεδομένων
-
κατανοήσουν τη διαδικασία και τα σύγχρονα συστήματα πρόβλεψης πωλήσεων
6. Διαδικασία Διαγωνισμών
Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
-
περιγράψουν τα στάδια και τις ενέργειες στη διαδικασία διαγωνισμών
-
κατανοήσουν τους τύπους διαγωνισμών
-
διαχειριστούν τη διαδικασία υποβολής προσφορών σε διαγωνισμούς
-
συζητήσουν την αξιολόγηση προσφορών
-
κατανοήσουν τις επιπτώσεις της ασυνέπειας του προμηθευτή
7. Διαχείριση Παραγγελιών και Αποθεμάτων
Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
-
Εξετάσουν τα κρίσιμα θέματα της διαχείρισης παραγγελιών και της διαχείρισης αποθεμάτων της επιχείρησης.
-
Εξετάσουν τους στόχους και την διαδικασία διενέργειας έρευνας
-
Εστιάσουν στις έρευνες εμπορίου που σχετίζονται με την εργασία του εξωτερικού πωλητή.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ
-
Το Σεμινάριο προβάλλεται μέσα από μία σειρά παρουσιάσεων, video , σημειώσεων και ερωτήσεων εμπέδωσης της ύλης.
-
Χρησιμοποιείται σύγχρονη πλατφόρμα εκμάθησης (LMS) που με εύκολο και αποτελεσματικό τρόπο καταφέρνει μεταδώσει την γνώση-πληροφορία στον μαθητή.
-
Με την ολοκλήρωση του Σεμιναρίου παρέχεται βεβαίωση παρακολούθησης.
-
Υπάρχει δυνατότητα επανάληψης οποιουδήποτε μέρους του Σεμιναρίου και η πρόσβαση γίνεται από οποιαδήποτε συσκευή και ώρα σας εξυπηρετεί.
-
Η πρόσβαση στο Σεμινάριο έχει διάρκεια 6 μήνες από την αγορά του.