Εισαγωγή
Τα Ταξιδιωτικά Πρακτορεία, οι Αεροπορικές εταιρείες και οι Τουριστικές επιχειρήσεις καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος της Ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας και απασχολούν μεγάλο μέρος του ανθρώπινου δυναμικού που εργάζεται στον κλάδο. Η ζήτηση καταρτισμένων στελεχών από τα ταξιδιωτικά πρακτορεία είναι μεγάλη και το κενό που υπάρχει διευρύνεται συνεχώς. Αυτό ακριβώς το κενό, έρχεται να καλύψει το παρόν εκπαιδευτικό σεμινάριο.
Οι ενότητες που θα αναλυθούν είναι οι εξής:
1. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ
Στο τέλος της θεματικής ενότητας 1, οι καταρτιζόμενοι θα πρέπει να είναι ικανοί:
-
Να γνωρίζουν βασικές αρχές του τουρισμού καθώς και την συμβολή του επαγγέλματος του ταξιδιωτικού πράκτορα στην ελληνική οικονομία, αλλά και τις προοπτικές του.
-
Να αναγνωρίζουν τις υπηρεσίες που έχουν τη δυνατότητα να παράσχουν τα τουριστικά γραφεία.
-
Να ορίζουν τα είδη των τουριστικών γραφείων, καθώς και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους
-
Nα πραγματοποιούν κρατήσεις στα ξενοδοχεία και να εκδίδουν voucher.
-
Να συνεργάζονται με επιτυχία με ξενοδοχεία, εστιατόρια, μέσα μεταφοράς και μετακίνησης ταξιδιωτών, αρχηγούς, ξεναγούς και άλλα τουριστικά γραφεία προς όφελος του τουριστικού γραφείου.
2. ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ- ΑΚΤΟΠΟΛΟΪΚΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ -ΔΙΕΘΝΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ
Στο τέλος της θεματικής ενότητας 2, οι καταρτιζόμενοι θα πρέπει να είναι ικανοί:
-
Να αναγνωρίζουν τα είδη του αεροπορικού ταξιδιού (Type of journey)
-
Να αναγνωρίζουν τα οφέλη από την χρήση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου (e-ticket)
-
Να χρησιμοποιούν το φωνητικό αλφάβητο και τις λοιπές κωδικοποιήσεις
-
Να γνωρίζουν τις δυνατότητες των συστημάτων κρατήσεων , GDS
-
Να κατανοούν τη διαδικασία αεροπορικών και ακτοπλοϊκών κρατήσεων
3. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΠΑΚΕΤΩΝ
Στο τέλος της θεματικής ενότητας 3, οι καταρτιζόμενοι θα πρέπει να είναι ικανοί:
-
Να αναγνωρίζουν την λειτουργία του δικτύου διανομής του τουριστικού προϊόντος και να κατανοούν το ρόλο και τη σχέση των εμπλεκομένων στο τουριστικό κύκλωμα: προμηθευτών, διοργανωτών, ταξιδιωτικών πρακτόρων, ταξιδιωτών.
-
Να γνωρίζουν τα βασικά στάδια δημιουργίας των ατομικών και των ομαδικών τουριστικών πακέτων.
-
Να σχεδιάζουν, να διοργανώνουν και να κοστολογούν τα τουριστικά πακέτα μεμονωμένων ταξιδιωτών
4. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Στο τέλος της θεματικής ενότητας 4, οι καταρτιζόμενοι θα πρέπει να είναι ικανοί:
-
Να κατανοούν τις ιδιαιτερότητες του επαγγελματικών και επιχειρηματικών ταξιδιών
-
Να αντιλαμβάνονται τις απαιτήσεις της αγοράς του συνεδριακού τουρισμού
-
Να αναγνωρίσουν τρόπο σχεδιασμού των ταξιδιών κινήτρων
-
Να εξοικειωθούν με τον τρόπο διοργάνωσης ενός συνεδρίου
5. ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ
Στο τέλος της θεματικής ενότητας 5, οι καταρτιζόμενοι θα πρέπει να είναι ικανοί:
-
Να γνωρίζουν βασικές πληροφορίες για αεροσκάφη
-
Να ονομάζουν τους τύπους αεροπορικών εταιριών
-
Να διακρίνουν τα χαρακτηριστικά τους στοιχεία
-
Να διακρίνουν τις αρχές του αεροδρομίου
-
Να γνωρίζουν την βασική ορολογία εξυπηρέτησης επιβατών αεροδρομίου
-
Να κατανοούν και να κατονομάζουν τις υπηρεσίες εξυπηρετήσεως αεροδρομίων.
6. ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ
Στο τέλος της θεματικής ενότητας 6, οι καταρτιζόμενοι θα πρέπει να είναι ικανοί:
-
Να αναγνωρίζουν τον ενδεικνυόμενο τρόπο προβολής και προώθησης των προϊόντων και υπηρεσιών του γραφείου
-
Να αναγνωρίζουν και να εφαρμόζουν την διαδικασία της κράτησης βήμα προς βήμα, καθώς και την τηλεφωνική τεχνική.
-
Να διαχειρίζονται τις αντιρρήσεις και τα παράπονα των πελατών
7. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ
Στο τέλος της θεματικής ενότητας 7, οι καταρτιζόμενοι θα πρέπει να είναι ικανοί:
-
Να γνωρίζουν και να εφαρμόζουν την ισχύουσα νομοθεσία σε θέματα που αφορούν τα κλασικά και διαδικτυακά τουριστικά γραφεία καθώς και τα γραφεία μέλη της ΙΑΤΑ
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ
-
Το Σεμινάριο προβάλλεται μέσα από μία σειρά παρουσιάσεων ,ή video , σημειώσεων και ερωτήσεων εμπέδωσης της ύλης.
-
Χρησιμοποιείται σύγχρονηπλατφόρμα εκμάθησης (LMS) που με εύκολο και αποτελεσματικό τρόπο καταφέρνει να μεταδώσει την γνώση-πληροφορία στον μαθητή.
-
Με την ολοκλήρωση του Σεμιναρίου παρέχεται βεβαίωση παρακολούθησης.
-
Υπάρχει δυνατότητα επανάληψης οποιουδήποτε μέρους του Σεμιναρίου και η πρόσβαση γίνεται από οποιαδήποτε συσκευή και ώρα σας εξυπηρετεί.
-
Η πρόσβαση στο Σεμινάριο έχει διάρκεια 6 μήνες από την αγορά του.