Εισηγητής
Σταμάτης Πίττας
Σε ποιους απευθύνεται
Σε στελέχη εταιρειών από το χώρο της επικοινωνίας και του marketing. Σε γραφίστες που θέλουν να ασχοληθούν με τον κλάδο της Διαφήμιση, σε φοιτητές και σπουδαστές που θέλουν να γίνουν κειμενογράφοι. Σε επαγγελματίες και επιχειρηματίες που θέλουν να γράφουν ή να μάθουν να κρίνουν ένα διαφημιστικό κείμενο.
Περιγραφή σεμιναρίου
Το συγκεκριμένο σεμινάριο θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε τον τομέα της διαφήμισης μέσα από διαδραστικές διαλέξεις. Πιο συγκεκριμένα θα μάθετε τι είναι διαφήμιση, την ιστορία και τις βασικές έννοιές της. Επίσης, θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε τις διαφορές ανάμεσα στα είδη διαφήμισης, τη μεθοδολογία με την οποία μπορούμε να μεταφράζουμε το Creative Brief σε διαφημιστικές προτάσεις, καθώς και πως να κατανοείτε τις ανάγκες του καταναλωτή και τις επιθυμίες του αλλά και πώς να δημιουργείτε αποτελεσματικές διαφημίσεις.
Δομή Προγράμματος Σπουδών
Πληροφορίες συμμετοχής
Διάρκεια Σπουδών 16 ώρες
Κόστος Συμμετοχής
Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος