Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Τεχνικές Αποτελεσματικών Παρουσιάσεων & Επιρροές Ακροατήριου

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
AQS - ADVANCED QUALITY SERVICES S.A
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Οργάνωση & Διοίκηση

Εισηγητής

Μάρκος Μαντές

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε Στελέχη των Εμπορικών Τμημάτων (Πωλήσεις, Μάρκετινγκ, CRM, Επικοινωνία, Διαφήμιση), του Τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού και γενικά σε Στελέχη που έρχονται σε επικοινωνία με Πελάτες, Προμηθευτές ή Εξωτερικούς Συνεργάτες, πραγματοποιούν παρουσιάσεις ή έχουν την ευθύνη της Εσωτερικής Επικοινωνίας και της Υλοποίησης Προγραμμάτων Εκπαίδευσης.

Σκοπός

ΠΩΣ ΘΑ ΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ

  • Κατανοήσουν πλήρως τη σκοπιμότητα και τον σημαντικό ρόλο της αποτελεσματικής Ενδοεταιρικής Επικοινωνίας και των επιτυχημένων παρουσιάσεων καθώς και το πώς επηρεάζουν θετικά την αποτελεσματικότητα των επιχειρήσεων.
  • Είναι σε θέση να αναπτύσσουν και να παρουσιάζουν θέματα, προτάσεις και μηνύματα, με δομημένο, απλό και κατανοητό τρόπο.
  • Είναι σε θέση να κερδίζουν την προσοχή, να προκαλούν και να διατηρούν το ενδιαφέρον του ακροατηρίου τους.
  • Έχουν τη δυνατότητα να μεταφέρουν σωστά και ολοκληρωμένα τα μηνύματα προς τους αποδέκτες εντός της εταιρείας και να κατευθύνουν με τον κατάλληλο τρόπο τους συνεργάτες τους για τα συγκεκριμένα θέματα.
  • Αξιοποιούν σωστά τη διαχείριση της σιωπής για την επιτυχία της Επικοινωνίας.
  • Αναγνωρίζουν τα εξωλεκτικά μηνύματα για να κάνουν τις απαραίτητες κινήσεις αναθέρμανσης όταν αυτά είναι αρνητικά.
  • Σχεδιάζουν και θα προετοιμάζουν τις κατάλληλες κάθε φορά παρουσιάσεις, ανάλογα με το κοινό που απευθύνονται, το περιεχόμενο και τον διαθέσιμο χρόνο.
  • Έχουν κατανοήσει πλήρως όλα τα βήματα μιας σωστής και ολοκληρωμένης παρουσίασης και θα είναι σε θέση να τα υλοποιούν με τον σωστό τρόπο.
  • Αποκτήσουν τη δυνατότητα δημιουργίας περιεκτικών παρουσιάσεων, απλής και κατανοητής έκφρασης, με βάση τη σύνθεση του ακροατηρίου και τις δυνατότητες κατανόησής του.
  • Κερδίζουν το ενδιαφέρον και την προσοχή του κοινού που απευθύνονται και κυρίως θα κάνουν απολύτως κατανοητό το νόημα των παρουσιάσεών τους.
  • Είναι σε θέση να μεταδίδουν και να «περνούν» μηνύματα και πληροφορίες με πολύ αποτελεσματικό τρόπο, σε μικρό ή μεγάλο ακροατήριο, χρησιμοποιώντας ποικιλία εκφραστικών μέσων, όπως έκφραση, κίνηση, χειρονομίες κ.λπ.)

Περιγραφή σεμιναρίου

Η ποιότητα της Επικοινωνίας της εταιρείας με Πελάτες – Προμηθευτές και η Αποτελεσματικότητα των Εταιρικών Παρουσιάσεων, είτε αυτές είναι πληροφοριακές / ενημερωτικές, είτε πωλησιακές, είτε γίνονται στα πλαίσια της χάραξης της στρατηγικής της εταιρίας, συνιστούν σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα όταν γίνονται με συνέπεια αποτελεσματικά.

Στο σεμινάριο αυτό, εστιάζουμε στην ανάπτυξη δεξιοτήτων παρουσίασης, παρέχοντας στους συμμετέχοντες τις απαραίτητες γνώσεις και πρακτικές για να πραγματοποιούν επιτυχημένες παρουσιάσεις. Θα εξετάσουμε τη διαδικασία της παρουσίασης, από την προετοιμασία μέχρι την εκτέλεση, αναλύοντας τα βήματα που καθορίζουν μια επιτυχημένη παρουσίαση.

Οι συμμετέχοντες θα μάθουν τεχνικές για τη διατήρηση του ενδιαφέροντος του ακροατηρίου, τη διαχείριση αντιρρήσεων και της σιωπής, καθώς και στρατηγικές για την αποτελεσματική παρουσίαση λεκτικών και μη λεκτικών μηνυμάτων. Μέσα από βιωματικές ασκήσεις, όπως Case Studies και Role Playing, θα αναλύσουμε κοινά λάθη και καλές πρακτικές, εξασφαλίζοντας ότι οι δεξιότητες που θα αποκτηθούν είναι άμεσα εφαρμόσιμες στην καθημερινότητά τους.

Αυτό το σεμινάριο αποτελεί προϋπόθεση για την εταιρική και προσωπική επιτυχία, ενισχύοντας τη δυνατότητα των συμμετεχόντων να επικοινωνούν με αυτοπεποίθηση και αποτελεσματικότητα.

Στο σεμινάριο αυτό γίνεται αναφορά στη διαδικασία της Επικοινωνίας, στις μορφές Επικοινωνίας, στους Παράγοντες που καθορίζουν το αποτέλεσμά της, στα Εμπόδια και στους Τρόπους που μπορούν αυτά να ξεπεραστούν, στις Καλές Πρακτικές, στα Συνήθη Λάθη και στην ανάπτυξη δεξιοτήτων σωστής αποκωδικοποίησης των λεκτικών και μη λεκτικών μηνυμάτων. Στη συνέχεια παρουσιάζεται η μεθοδολογία της επιτυχημένης παρουσίασης, τα αναλυτικά βήματα που την καθορίζουν και τα οποία θα πρέπει να ακολουθούνται κάθε φορά, από την προετοιμασία μέχρι την πραγματοποίησή της, τις τεχνικές διατήρησης του ενδιαφέροντος του ακροατηρίου, χρήσιμες πρακτικές καθώς και σημεία που κρίνουν το τελικό αποτέλεσμα.

Ενότητες

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ

  • Στόχος
  • Η εκμαίευση και ανάλυση των αναγκών του ακροατηρίου
  • Προσαρμογή της παρουσίασης στις ανάγκες του ακροατηρίου
  • Προϋπολογισμός της διάρκειας των ενοτήτων της παρουσίασης
  • Εξασφάλιση της Λειτουργικότητας του χώρου
  • Διαχείριση του stress από τον εισηγητή

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ

  • Προετοιμασία και σχεδιασμός της Παρουσίασης. Καθορισμός Στόχων.
  • Δημιουργία κλίματος εμπιστοσύνης, ενθουσιασμού και ενδιαφέροντος στο ακροατήριο.
  • Τα «μυστικά» της σωστής και κατανοητής Παρουσίασης.
  • Η ανάγνωση της γλώσσας του σώματος του ακροατηρίου.
  • Η Δομή της Παρουσίασης.
    • Αρχή: Χαιρετισμός – Εισαγωγή – Δημιουργικό άνοιγμα – Περιγραφή κυρίων θεμάτων.
    • Μέση: Ανάπτυξη θεμάτων – Υποστήριξη, τεκμηρίωση – Ροή Παρουσίασης και συνδέσεις μεταξύ θεμάτων – Εξασφάλιση συνοχής και λογικής.
    • Τέλος: Σύνοψη – Συμπεράσματα – Απάντηση σε ερωτήσεις και απορίες.
  • Η Διαχείριση των αντιρρήσεων.
  • Συνήθεις «παγίδες» και τρόποι αντιμετώπισής τους.
  • Ο χειρισμός των διακοπών και των ερωτήσεων.
  • Ο έλεγχος του χρόνου διάρκειας της Παρουσίασης και η τήρηση του Προγράμματος.

ΚΡΙΣΙΜΑ ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

  • Το σωστό «άνοιγμα» και το κατάλληλο «κλείσιμο» της Παρουσίασης.
  • Επικοινωνιακό μείγμα – Πρόθεση – Ανταλλαγή – Οπτική επαφή – Συναισθηματική επαφή.
  • Εμφάνιση – Ενέργεια – Κίνηση – Χειρονομίες – Βλέμμα – Φωνή – Προσοχή – Ενδιαφέρον.
  • Συμβουλές για την θέση του εισηγητή και την κίνηση στο χώρο, για τη στάση, για την ένταση της φωνής κατά την κίνηση, Touch – turn – talk.
  • Η μη λεκτική Επικοινωνία και οι τεχνικές σωστής χρήσης της.
  • Τρόποι και ενέργειες ελέγχου του άγχους Παρουσίασης σε κοινό.
  • Ο σωστός τονισμός της προστιθέμενης αξίας.
  • Συμβουλές για τη χρήση διαφανειών, του πίνακα ή του flipchart.
  • Συμβουλές για Παρουσίαση με PowerPoint.
  • Συμβουλές για χρήση online ερωτηματολογίων, διαδραστικών ασκήσεων και άλλων χρήσιμων μέσων.

Πληροφορίες συμμετοχής

Στο υλικό του σεμιναρίου περιλαμβάνονται:

  • Παρουσίαση του σεμιναρίου
  • Checklist Καλού Παρουσιαστή
  • Προτεινόμενες πηγές και Εργαλεία για εμπλουτισμό των Παρουσιάσεων
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης
  • Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα της iBcl για λήψη του υλικού του σεμιναρίου
  • Δωρεάν υποστήριξη για ένα ολόκληρο έτος σε θέματα σχετικά με το σεμινάριο

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.