Το σεμινάριο αυτό παρουσιάζει όλες τις πτυχές μιας ολοκληρωμένης Διαδικασίας συγγραφής άρτιων Συμβάσεων, που διασφαλίζει την Εταιρεία από Κινδύνους και επιτρέπει την ομαλή διεκπεραίωση των Προμηθειών.
Παρουσιάζονται όλα τα Προαπαιτούμενα ώστε η Σύμβαση να έχει τις προϋποθέσεις που εξασφαλίζουν το καλύτερο δυνατό οικονομικό αποτέλεσμα, την Ποιότητα των Υπηρεσιών ή των Προϊόντων, τις έγκαιρες σύμφωνα με τον Χρονοπρογραμματισμό παραδόσεις και την Εξασφάλιση από Κινδύνους, με αποτέλεσμα τη διεκπεραίωση της προμήθειας σε βάση win-win, χωρίς προσκόμματα για τις λειτουργίες που αφορά η Σύμβαση.
Γίνεται Χρήση Εργαλείων, περιλαμβανομένων και εφαρμογές της Τεχνητής Νοημοσύνης για την βελτιστοποίηση των ανωτέρω.
Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επί 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.
Ενότητες
1. ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ
Προ της Σύνταξης της Σύμβασης γίνεται ένα assessment (αξιολόγηση) για να διαπιστωθεί εάν έχουν υλοποιηθεί με πληρότητα και ποιότητα όλα τα προηγούμενα βήματα της έρευνας αγοράς, της αξιολόγησης του Προμηθευτή και των Διαπραγματεύσεων, που απαιτούνται ώστε η επιλεγείσα λύση να είναι η καλύτερη δυνατή από πλευράς Ποιοτικής και Οικονομικής.
2. Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ
Στα πλαίσια της Διαχείρισης Κινδύνων πρέπει να λαμβάνεται υπ’ όψη και η οικονομική επάρκεια του Προμηθευτή. Γίνεται χρήση ενός απλού Εργαλείου που εξετάζει σύντομα τις οικονομικές παραμέτρους (Ειδικούς Δείκτες), που καθορίζουν την Οικονομική κατάσταση του Προμηθευτή.
3. Η ΔΟΜΗ ΜΙΑΣ ΑΡΤΙΑΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ
Ειδικός Πίνακας Ελέγχου που μας βοηθάει να ελεγχθούν αν όλες οι βασικές ενότητες μιας Σύμβασης έχουν πληρότητα.
4. Η ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ
Κάθε Σύμβαση συνιστά ένα Project. Επομένως θα πρέπει για κάθε φάση της Σύμβασης να προβλέπεται Σχεδιασμός και Έλεγχος της Ποιότητας, ως αναπόσπαστο μέρος της.
5. Η ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ
Σε όποιες περιπτώσεις πριν από την Σύμβαση προηγείται Διαπραγμάτευση, θα χρειαστεί κατάλληλη προετοιμασία, καθορίζοντας κόκκινες γραμμές και BATNA (Best Alternative to The Negotiated Agreement). Τα κύρια σημεία που πρέπει να προσεχθούν κατά την Διαπραγμάτευση εμπεριέχονται σε έναν Πίνακα Ελέγχου προκειμένου να βοηθηθεί η Προετοιμασία.
6. ΚΡΙΣΙΜΑ ΣΗΜΕΙΑ ΑΝΑ ΕΙΔΟΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ
Για διάφορα είδη Συμβάσεων όπως: Service, Υποστήριξη Νομική, Φοροτεχνική, Οργανωτική Προώθηση Προϊόντων, Δημόσιες σχέσεις, Catering Προσωπικού, Μεταφορές Προσωπικού, Εργαστηριακές Υπηρεσίες, Έρευνα και Ανάπτυξη κ.λπ. καταγράφονται τα κρίσιμα σημεία που πρέπει ιδιαιτέρως να προσεχθούν.
7. Η ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ Η ΣΧΕΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Θα καταγραφεί σε διάγραμμα ροής η Διεργασία των Συμβάσεων, με την μεθοδολογία SIPOC (Supplier, Input, Process, Output, Customer) ώστε να είναι σαφή τα εισερχόμενα και τα παραδοτέα σε κάθε βήμα. Θα παρουσιαστούν τα κύρια σημεία σε αντιπροσωπευτικά είδη Συμβάσεων, όπου θα καταγραφούν οι Δομές των Συμβάσεων και το Περιεχόμενο τους και θα δοθούν και αντίστοιχα Παραδείγματα, ώστε να χρησιμεύσουν ως templates στις μελλοντικές Συμβάσεις των συμμετεχόντων.
8. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ
Παρουσιάζονται τα συνήθη προβλήματα που αναφύονται και ο τρόπος επίλυσης τους, περιλαμβανομένης και της Διαδικασίας καθορισμού και εφαρμογής ποινικών ρητρών. Τα αφορώντα στην Νομική πλευρά των Συμβάσεων θα αναλυθούν από έμπειρο Νομικό της Εταιρείας μας με ειδίκευση στην Διαχείριση Συμβάσεων.