Οι εκπαιδευτικοί κι οι επαγγελματίες που εργάζονται με παιδιά ανήκουν στα επαγγέλματα που παρουσιάζουν υψηλά ποσοστά στρες.
Δεν είναι μόνο οι δυσκολίες και η κούραση στη δουλειά (συχνά με ανύπαρκτες δομές και υποστήριξη) αλλά και το λεγόμενο δευτερογενές τραύμα (το τραύμα που δημιοργείται στ@ επαγγελματίες όταν έρχονται σε επαφή με τις τραυματικές εμπειρίες ενός άλλου ατόμου.
Αυτό το βιωματικό online εργαστήρι αποτελεί το πρώτο από μια σειρά αυτοτελών συναντήσεων, όπου μέσα από συμβολικά μέσα (παιδικά βιβλία, δημιουργικές δραστηριότητες, ζωγραφική, κίνηση) θα:
-
Διερευνήσουμε την επαγγελματική μας ταυτότητα
-
Αναγνωρίσουμε τις εσωτερικές μας προσδοκίες & τις προσδοκίες των άλλων
-
Βρούμε τρόπους να ισορροπήσουμε ανάμεσα στους πολλαπλούς ρόλους μας
-
Μάθουμε να αναγνωρίζουμε το burnout μας και να το φροντίζουμε
-
Ενισχύσουμε τη σταθερότητά μας στον ρόλο μας
-
Μάθουμε να διαχειριζόμαστε αποτελεσματικά συγκρούσεις στον χώρο της εργασίας μας
-
Ανακαλύψουμε πρακτικούς τρόπους αυτοφροντίδας
Θέμα 1ου εργαστηρίου:
Επαγγελματική ταυτότητα – Εσωτερικές προσδοκίες – Προσδοκίες άλλων – Πολλαπλοί ρόλοι