Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου
Ενότητα 1
• Εισαγωγή στη διαφήμιση.
• Εισαγωγή στα Creative Media, ορισμός και ανάλυση του τρόπου σκέψης πίσω από τη δημιουργία τους. Παραδείγματα.
Ενότητα 2
• Ανάλυση Case Studies διαφορετικών Creative Media.
• Μελέτη του πώς σχεδιάστηκαν και πώς εφαρμόστηκαν.
• Ανάλυση αποτελεσματικότητας.
Ενότητα 3
• Η Στρατηγική των Creative Media και η σύνδεσή της με το Δημιουργικό αποτέλεσμα.
• Ανάλυση παραδειγμάτων.
Ενότητα 4
• Η επιλογή του χώρου εφαρμογής των Creative Media σε σχέση με το κοινό- στόχος και τη φύση του προϊόντος. Παραδείγματα.
Ενότητα 5
• Από τη θεωρία στην πράξη. Με συγκεκριμένο brief, προσπαθούμε από τα ζητούμενα της στρατηγικής να φτάσουμε στο δημιουργικό αποτέλεσμα νέων Creative media.
• Brainstorming.
Ενότητα 6
• Περαιτέρω εξάσκηση, βάσει συγκεκριμένου brief.
• Δημιουργούμε “Creative Media” και αξιολογούμε κατά πόσον είναι αποτελεσματικά σε σχέση με τα ζητούμενα, αλλά και κατά πόσον είναι δημιουργικά για να προκαλέσουν τις εντυπώσεις.
• Ανασκόπηση και συμπεράσματα.