Τα Social Media έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας σε όλους τους τομείς. Σταδιακά σταματάμε να διαχωρίζουμε τα νέα αυτά μέσα από τα “παραδοσιακά” και να τα μελετάμε μεμονωμένα, και αρχίζουμε να αντιλαμβανόμαστε την αλλαγή που έχουν φέρει στην κουλτούρα μας γενικότερα. Στο σεμινάριο αυτό θα ασχοληθούμε τόσο με τα social media ως μέσα επικοινωνίας όσο και με τον νέο τρόπο σκέψης που έχει διαμορφωθεί μέσα απ’ αυτά τα τελευταία χρόνια.
Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου
01. Εισαγωγή και βασικοί κανόνες επικοινωνίας στα Social Media
Τα δημοφιλέστερα Social Media και τα βασικά τους χαρακτηριστικά (Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, Pinterest, YouTube).
Το Social Media Marketing ως επάγγελμα (ρόλοι και δεξιότητες).
Θέσπιση στρατηγικής και στόχων (τα περιεχόμενα μιας στρατηγικής Social Media).
02. Η σημασία του περιεχομένου στα Social Media
Η σημασία του ύφους στη γραφή.
Είδη και παραδείγματα περιεχομένου.
Δημιουργία περιεχομένου.
03. Ξεκινώντας μια σελίδα στα Social Media και καθημερινή διαχείριση των Social Media λογαριασμών
Facebook.
Twitter.
Linkedin.
Instagram.
Pinterest.
04. 360° στρατηγική προσέγγιση
Η ένταξη των Social Media στη στρατηγική μιας εταιρίας/ενός brand.
Επικοινωνιακές ενέργειες στα Social Media (παραδείγματα και case studies).
Δημιουργία ενός application/διαγωνισμού.
Διαχείριση μιας πιθανής επικοινωνιακής κρίσης.
05. Social Media Reporting – Metrics
Εργαλεία και πλατφόρμες.
Aνάλυση στόχων.
Οptimization & evaluation.
06. Διαφημιστική προβολή στα Social Media
Δημιουργία καμπάνιας / Θέσπιση προτεινόμενου budget βάσει στόχων.
Βασικά metrics, θέσπιση.
Best practices για επιτυχημένες Social Media Campaigns.
07α. Social media και η σημασία τους στο e-commerce
Συνδυασμός περιεχομένου και διαφημιστικών ενεργειών.
Best practices για καλύτερα αποτελέσματα.
Reporting & evaluation.
07β. YouTube
Στρατηγική δημιουργία περιεχομένου.
Παραδείγματα καλού περιεχομένου.
Πως τα “views” μεταφράζονται σε €.
08. Workshop
Προωθήστε το προϊόν/εταιρία σας στα Social Media.