Το Πολύτεχνο ανακοίνωσε τη διεξαγωγή νέων προγραμμάτων που απευθύνονται μουσικούς, γυμναστές, βρεφοκόμους, νηπιαγωγούς και ειδικούς προσχολικής αγωγής, δασκάλους, ειδικούς παιδαγωγούς, ειδικούς ψυχικής υγείας ψυχολόγους, εργοθεραπευτές, λογοθεραπευτές, κοινωνικούς λειτουργούς, καθώς και προπτυχιακούς ή μεταπτυχιακούς φοιτητές των αντίστοιχων κλάδων.
Ενδεικτικά μερικά από τα προγράμματα είναι τα ακόλουθα:
Το τμήμα αυτό έχει σαν στόχο να αναπτύξει τη φαντασία, την αισθητική καλλιέργεια, τη δημιουργικότητα μέσω της μουσικής, της κίνησης, του λόγου και του θεάτρου. Οι απόφοιτοι του τμήματος θα αποκτήσουν τα κατάλληλα εφόδια για να μπορέσουν να βοηθήσουν το παιδί να εξελιχθεί σε μια δημιουργική ολοκληρωμένη προσωπικότητα, μέσω της καλλιτεχνικής έκφρασης.
Περιεχόμενα
1. Γνωριμία με τα όργανα της ορχήστρας ORFF,
2. Δημιουργία μουσικών συνόλων,
3. Η μουσική στην εκπαίδευση,
4. Παιδικά τραγούδια σε συνδυασμό με χορογραφίες,
5. Αυτοσχεδιασμός σαν μέσο έκφρασης,
6. Μουσικά όργανα ως αντικείμενα,
7. Λόγος - Φωνή - Κίνηση,
8. Η μουσικοκινητική σε συνδυασμό με θεατρικό παιχνίδι,
9. Μουσική & Κίνηση,
10. Δημιουργία μουσικοκινητικής παράστασης κ.α.
Δύο λέξεις μαγικές για το χώρο του νηπιαγωγείου, του σχολείου και όχι μόνο. Το θεατρικό παιχνίδι είναι ένα ταξίδι στη φαντασία. Μέσα από διάφορες τεχνικές και υλικά, τα παιδιά παίζουν ελεύθερα, αναπτύσσουν τη δημιουργική τους ικανότητα. Διαμέσου του θεατρικού παιχνιδιού, τα παιδιά αντιλαμβάνονται, πειραματίζονται, ευαισθητοποιούνται, συνεργάζονται, δημιουργούν και παίρνουν πρωτοβουλίες και ρόλους, φτιάχνουν το δικό τους μαγικό χώρο και ξεκινούν!!! Ας μην διστάσουμε να αποκτήσουμε αυτή την εμπειρία. Απαιτείται μόνο θέληση και μεράκι.
Περιεχόμενα
Οι κύκλοι μαθημάτων περιλαμβάνουν:
-
Θεατρικά παιχνίδια
-
Θεατρική κίνηση του σώματος μέσω έκφρασης
-
Διδασκαλία και οργάνωση θεατρικής παράστασης
-
Αυτοσχεδιασμός,
-
Ασκήσεις λόγου, φωνής
-
Οι τέσσερις φάσεις του Θεατρικού παιχνιδιού
-
Χοροθεατρική Παράσταση
-
Το θέατρο στην Εκπαίδευση
-
Στοιχεία σκηνοθεσίας και πρακτικής εφαρμογής
-
Δραματοποίηση παραμυθιού
-
Στοιχεία κουκλοθέατρου & κατασκευή κούκλας
-
Στοιχεία Μουσικοκινητικής Αγωγής
-
Θεατρική Παράσταση
-
Στοιχεία Κινησιολογίας κ.α.
-
Το θέατρο στην εκπαίδευση
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
-
ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ: ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΚΡΟΑΣΗ
-
Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ SOCIAL DISTANCING
-
ΔΙΑΧΥΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΣΤΟ ΦΑΣΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΙΣΜΟΥ
-
ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΤΥΠΟΥ ASPERGER
-
ΠΑΙΔΙ & ΔΙΑΖΥΓΙΟ
-
ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ - ΝΟΗΤΙΚΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ
-
ΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΙΧΝΟΓΡΑΦΗΜΑ ΩΣ ΜΕΣΟ ΔΙΑΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ
-
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΡΟΛΩΝ-ΟΜΑΔΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΓΟΝΕΩΝ
-
ΤΟ ΘΥΜΩΜΕΝΟ ΠΑΙΔΙ: Η ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΤΟΥ ΘΥΜΟΥ & ΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΟΥ
-
ΕΝΔΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΒΙΑ & ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ
-
ΠΑΙΔΙΚΗ & ΕΦΗΒΙΚΗ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ
-
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ: ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ & ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ ΤΟΥ BULLYING
-
ΕΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η ΜΕ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
-
(ΔΕΠ-Υ)ΚΑΤΑΝΟΩΝΤΑΣ ΤΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ – ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
-
ΤΟ ΝΤΡΟΠΑΛΟ ΠΑΙΔΙ: ΧΤΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ & ΤΗΝ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΦΗΒΟΥ
-
ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ & ΠΑΙΓΝΊΔΙ ΡΟΛΟ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
-
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΕΞΑΡΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΑ VIDEOGAMES
-
ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ & ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
-
Η ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
-
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ
Τα σεμινάρια προσφέρονται και για παρακολούθηση εξ αποστάσεως εφόσον κριθεί απαραίτητο ή το επιθυμεί ο συμμετέχοντας χωρίς να παρακωλύεται ο βιωματικός του χαρακτήρας.
Περισσότερες πληροφορίες: 210-6859383