Η Δοκιμασία Αξιολόγησης Δεξιοτήτων Ανάγνωσης (ΔΑΔΑ) είναι µια σύγχρονη δοκιμασία αναγνωστικής επίδοσης, σταθμισμένη στην Ελλάδα. Βασικός σκοπός της Δοκιμασίας Αξιολόγησης Δεξιοτήτων Ανάγνωσης είναι η έγκυρη και αξιόπιστη αξιολόγηση της αναγνωστικής επίδοσης στην ελληνική γλώσσα, μαθητών και μαθητριών που φοιτούν σε όλες τις τάξεις της υποχρεωτικής εκπαίδευσης.
Η ΔΑΔΑ προτείνεται, επίσης, για την έγκαιρη ανίχνευση αναγνωστικών δυσκολιών πριν το τέλος της Α΄ τάξης δημοτικού και για τη συνδρομή στη διαγνωστική εκτίμηση των Ειδικών Αναγνωστικών Δυσκολιών και ειδικότερα της δυσλεξίας. Επιπρόσθετα, επιτρέπει την ποιοτική ανάλυση των αναγνωστικών λαθών και της αναγνωστικής συμπεριφοράς.
Η χορήγηση της ΔΑΔΑ διαρκεί λιγότερο από μία ακαδημαϊκή ώρα, παρόλο που δεν υπάρχει κάποιος χρονικός περιορισμός στην ολοκλήρωσή της. Η βαθμολόγηση της ΔΑΔΑ επιτρέπει τον αυτόματο υπολογισμό σταθμισμένης βαθμολογίας ανά δεξιότητα (αποκωδικοποίηση, ευχέρεια, αναγνωστική κατανόηση) και συνολικού σκορ αναγνωστικής επίδοσης.
Κάθε πακέτο ΔΑΔΑ περιλαμβάνει:
-
Υλικό ΔΑΔΑ (Υλικό Αξιολόγησης, Οδηγός Αξιολόγησης, Έντυπα Καταγραφής)
-
Άδειες χρήσης «Αυτόματου Υπολογισμού» (εφαρμογή αυτόματης εξαγωγής σταθμισμένων αποτελεσμάτων)
-
Παρακολούθηση σεμιναρίου εκπαίδευσης στη σταθμισμένη δοκιμασία ΔΑΔΑ
-
Πιστοποίηση
-
Δυνατότητα αγοράς επιπλέον αδειών χρήσης «Αυτόματου Υπολογισμού»
-
Ένταξη στη λίστα των Πιστοποιημένων αξιολογητών και προβολή μέσα από την ιστοσελίδα μας.
Η Επιστημονική Ομάδα της ΔΑΔΑ που είναι υπεύθυνη για την εκπαίδευση και την πιστοποίηση των αξιολογητών, αποτελείται από τους συγγραφείς:
Σουζάνα Παντελιάδου
Η Σουζάνα Παντελιάδου είναι Καθηγήτρια Ειδικής Αγωγής - Μαθησιακών Δυσκολιών στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Διδάσκει στο πανεπιστήμιο από το 1991 και έχει ολοκληρώσει μεγάλο αριθμό χρηματοδοτούμενων ερευνητικών προγραμμάτων. Το ερευνητικό της έργο έχει εστιάσει ιδιαίτερα στην ανίχνευση και τη διάγνωση των ειδικών αναγνωστικών δυσκολιών. Είναι συγγραφέας σε πολλά σχετικά βιβλία και έχει δημοσιεύσει πάνω από 100 άρθρα σε ελληνικά και διεθνή επιστημονικά περιοδικά.
Φαίη Αντωνίου
Η Φαίη Αντωνίου είναι Επίκουρη Καθηγήτρια Παιδαγωγικής των Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Από το 2007 έως σήμερα έχει συμμετάσχει σε ομάδες δημιουργίας και στάθμισης ακαδημαϊκών (Τεστ-Ανάγνωσης, Παντελιάδου & Αντωνίου, 2008 και Λογόμετρο, Μουζάκη και συν., 2017) και γνωστικών εργαλείων αξιολόγησης της νοημοσύνης (RAVEN, Σιδερίδης, Αντωνίου, Μουζάκη, & Σίμος, 2015 και WPPSI-III, Σιδερίδης & Αντωνίου, 2015).
Γεώργιος Δ. Σιδερίδης
Ο Γεώργιος Δ. Σιδερίδης είναι Καθηγητής Παιδαγωγικής Ψυχολογίας στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Έλαβε το διδακτορικό του δίπλωμα στην Αναπτυξιακή και Παιδική Ψυχολογία από το Πανεπιστήμιο του Κάνσας. Έχει δημοσιεύσει περισσότερα από 200 άρθρα σε διεθνή περιοδικά και είναι μέλος συντακτικών συμβουλίων σε πολλές έγκριτες διεθνείς εκδόσεις. Είναι επίσης πρόεδρος του International Academy for Research in Learning Disabilities.
Η ΔΑΔΑ απευθύνεται σε κέντρα ειδικής αγωγής, κέντρα διάγνωσης και υποστήριξης για μαθησιακές δυσκολίες, κέντρα μελέτης, εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής, λογοπεδικούς, ψυχολόγους, ψυχιάτρους και κάθε άλλη ειδικότητα σχετική με την ανάγνωση και τις αναγνωστικές δυσκολίες.
Για την αγορά και χορήγηση της ΔΑΔΑ απαιτείται η παρακολούθηση του σεμιναρίου «Εκπαίδευση στη σταθμισμένη δοκιμασία ΔΑΔΑ» και η λήψη της πιστοποίησής σας ως αξιολογητής.
-
Η εκπαίδευση υλοποιείται εξ ολοκλήρου εξ αποστάσεως µέσω της πλατφόρµας µας και δεν απαιτείται φυσική παρουσία.
-
Περιλαµβάνει ασύγχρονα webinars, προτεινόµενες δραστηριότητες για εξάσκηση, quiz, µελέτες περίπτωσης και πρόσβαση σε σύγχρονο webinar ανατροφοδότησης.
-
Μπορείτε να εντάσσεστε στο σεμινάριο σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή και να οργανώσετε την ατομική σας παρακολούθηση.