Η διαχείρηση παραπόνων το θέμα του πρώτου σεμιναρίου που διοργανώθηκε από το Job Center του κορυφαίου εκπαιδευτικού ομίλου στη Γλυφάδα.
Με δωρεάν σεμινάριο με θέμα τη «Διαχείριση Παραπόνων», εγκαινίασε το ΙΕΚ ΑΛΦΑ τον νέο κύκλο εξειδικευμένων σεμιναρίων, που θα απευθύνονται αποκλειστικά στο ευρύ δίκτυο 4.000 συνεργαζόμενων επιχειρήσεων που διαθέτει!
Το Job Center (Γραφείο Εργασίας Αποφοίτων & Σπουδαστών) του κορυφαίου εκπαιδευτικού ομίλου σε Αθήνα, Πειραιά, Γλυφάδα & Θεσσαλονίκη πρωτοπορεί για ακόμα μία φορά, διοργανώνοντας το πρώτο σεμινάριο του κύκλου, στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις του ΙΕΚ στη Γλυφάδα (Λ. Βουλιαγμένης 57), και κατόπιν στον Πειραιά (Φίλωνος 39), με τη συμμετοχή εκπροσώπων επιχειρήσεων των Νοτίων Προαστίων και του Πειραιά, με τις οποίες διατηρεί στρατηγική συνεργασία.
Στο επίκεντρο του εν λόγω σεμιναρίου, η διαχείριση και κατανόηση παραπόνων, με στόχο τη συνεχή βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών -διά ζώσης στα φυσικά καταστήματα ή και για online συναλλαγές- με γνώμονα ότι η αποτελεσματική διαχείριση των παραπόνων είναι μείζονος σημασίας για την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών.
Θεματικές ενότητες που αναλύθηκαν:
-
Πώς η εταιρία θα βγει κερδισμένη από παράπονα πελατών
-
Ορισμός, Επεξεργασία και Αξιολόγηση παραπόνων
-
Επικοινωνιακές πρακτικές διαχείρισης παραπόνων σε ρόλους πρώτης γραμμής
-
Διαχείριση παραπόνων σε online reviews
-
FCR (First call resolution ) και η σημασία του στην εμπειρία καταναλωτή
Για περισσότερες πληροφορίες:
ΙΕΚ ΑΛΦΑ
ΙΕΚ ΑΛΦΑ Αθήνας: Πατησίων 31, 210 5279500
ΙΕΚ ΑΛΦΑ Πειραιά: Φίλωνος 39, 210 41 20313
ΙΕΚ ΑΛΦΑ Γλυφάδας: Λ. Βουλιαγμένης 57, 210 9640117
ΙΕΚ ΑΛΦΑ Θεσσαλονίκης: Βαλαωρίτου 9, 2310- 552406