Το Risk & Crisis Leadership Meeting επαναλαμβάνεται για δεύτερη χρονιά, μετά την
μεγάλη αποδοχή που γνώρισε η πρώτη διοργάνωση.
Η φετινή διοργάνωση περιλαμβάνει πλούσιες θεματικές σχετικά με:
• την αποτελεσματική αντιμετώπιση των ρίσκων και κρίσεων,
• την σύνδεση του Risk & Crisis Management με την βιώσιμη ανάπτυξη των επιχειρήσεων
και των συμμετόχων τους,
• Case studies σχετικά με πρόσφατες εταιρικές κρίσεις οι οποίες απασχόλησσν την κοινή
γνώμη,
• Ενεργό συμμετοχή των συμμετεχόντων και networking μεταξύ των στελεχών των
μεγαλύτερων Ελληνικών επιχειρήσεων.
Ας πάμε το Risk & Crisis Management ένα βήμα μπροστά…
…Ειδικά σχεδιασμένο για κορυφαία στελέχη εταιρειών που έχουν την αρμοδιότητα για την
έγκριση του Risk Management Plan ή έχουν την τελική ευθύνη κατά το ξέσπασμα των
εταιρικών κρίσεων.
Η διήμερη συνάντηση στοχεύει κυρίως στην δημιουργία προστιθέμενης αξίας προς τα
ανώτερα στελέχη των επιχειρήσεων, η οποία θα φανεί χρήσιμη όταν πρέπει να ληφθεί η
σωστή απόφαση, κατά τη δημιουργία του πλαισίου Risk Management ή όταν η «τα σύννεφα
της Κρίσης πυκνώσουν επικίνδυνα».
Γι’ αυτό και η συνάντηση επικεντρώνεται κυρίως στην αλληλεπίδραση του κεντρικού ομιλητή
με το ακροατήριο των στελεχών, μέσω ανταλλαγής απόψεων και συζητήσεων σε workshops/
case studies, τα οποία εκτείνονται σε πολύ μεγαλύτερο εύρος σε σχέση με την απλή
ανάλυση των θεμελιωδών στοιχείων της διαχείρισης ρίσκων και κρίσεων.
Σύντομη περιγραφή αντικειμένων:
• Τι είναι το επιχειρηματικό ρίσκο
• Διαφοροποίηση μεταξύ κινδύνου και ρίσκου
• Το Risk Appetite και η επίδρασή του στη χάραξη της Στρατηγικής
• Risk Capacity, Risk Tolerance, Risk Targets
• Risk Management Case Studies/ Workshop (Βασισμένο σε ρεαλιστικό σενάριο)
• Τι είναι η κρίση
• Διαφοροποίηση μεταξύ περιστατικών και κρίσεων
• Η επικοινωνία κατά την κρίση - βέλτιστες πρακτικές και κοινά σφάλματα
• Αντιμέτωποι με φήμες ή κακόβουλα μέσα ενημέρωσης
• Κρίση & Κοινωνικά Δίκτυα
• Crisis Management Case Studies/Workshop (Βασισμένο σε ρεαλιστικό σενάριο)
Απευθύνεται σε:
Προέδρους Διοικητικών Συμβουλίων (ΔΣ), Διευθύνοντες Συμβούλους, Διευθυντές
Επιχειρησιακής Λειτουργίας, Οικονομικούς Διευθυντές, Διευθυντές Επικοινωνίας, Διευθυντές
Marketing και Πωλήσεων Μέλη της ηγεσίας που ασχολούνται ενεργά με ζητήματα διαχείρισης
ρίσκου ή / και διαχείρισης κρίσεων
Κεντρικός ομιλητής:
κ. Νέστορας Παπαρούπας
Διπλ. Μηχανολόγος Μηχανικός Βιομηχανίας
Risk & Crisis Product Manager TÜV HELLAS (TÜV NORD)
Η συνάντηση θα εμπλουτιστεί με τις παρεμβάσεις από experts του Risk & Crisis Management
που θα παραστούν ειδικά για τον σκοπό αυτό.
Ημερομηνίες Διεξαγωγής: 27-28 Ιουνίου 2019 (Πέμπτη- Παρασκευή)
Κωδ. Προγράμματος: 94270
Ώρες Διεξαγωγής: 09:30- 17:30
Τόπος Διεξαγωγής:
Divani Apollon Palace & Thalasso
Αγ. Νικολάου 10 & Ηλίου, 166 71 Βουλιαγμένη Αττικής
Κόστος συμμετοχής:
450 € ανά συμμετοχή
Στο κόστος συμπεριλαμβάνονται:
• Εκπαιδευτικό υλικό σε έντυπη μορφή
• Βεβαίωση Παρακολούθησης TÜV HELLAS (TÜV NORD),
• Συνεχή Coffee breaks και για τις δύο ημέρες διεξαγωγής του Meeting
• Γεύμα στο κεντρικό εστιατόριο του ξενοδοχείου (Anemos) και για τις δύο ημέρες
διεξαγωγής του Meeting
ή
680 € ανά συμμετοχή
Στο κόστος συμπεριλαμβάνονται:
• Εκπαιδευτικό υλικό σε έντυπη μορφή
• Βεβαίωση Παρακολούθησης TÜV HELLAS (TÜV NORD),
• Συνεχή Coffee breaks και για τις δύο ημέρες διεξαγωγής του Meeting
• Γεύμα στο κεντρικό εστιατόριο του ξενοδοχείου (Anemos) και για τις δύο ημέρες
διεξαγωγής του Meeting
• Μία (1) διανυκτέρευση σε Superior μονόκλινο δωμάτιο, με θέα θάλασσα
• Δείπνο την 1η ημέρα διεξαγωγής του meeting στο εστιατόριο του ξενοδοχείου (Mythos),
δίπλα στη θάλασσα με εκπληκτική θέα στο ηλιοβασίλεμα και δυνατότητα για networking
και ανταλλαγή εμπειριών μεταξύ των συμμετεχόντων και των εκπαιδευτών- εισηγητών.
• Χρήση της πισίνας (δύο εξωτερικές και μία εσωτερική), της παραλίας και των ομπρελών
του ξενοδοχείου, πρωϊνό σε αμερικάνικο μπουφέ.
Συμπληρωματικές Πληροφορίες:
• Λόγω περιορισμένου αριθμού θέσεων και μεγάλης ζήτησης, θα τηρηθεί σειρά
προτεραιότητας. Εξασφαλίστε τώρα τη συμμετοχή σας
• Αποστολή των αιτήσεων τουλάχιστον είκοσι (20) ημέρες πριν την έναρξη του meeting.
• Το κόστος του συνεδρίου, μπορεί να καλυφθεί από το λογαριασμό ΛΑΕΚ του ΟΑΕΔ
(0,24%).
• Η αποπληρωμή του σεμιναρίου θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί τουλάχιστον είκοσι
(20) ημέρες πριν την έναρξή του, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ALPHA
BANK / ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑ Χολαργού 158-002320-000-236 ή μέσω κατάθεσης IBAN:
GR9301401580-158-002320-000-236. Σε διαφορετική περίπτωση η αίτηση θα
απορρίπτεται.
Δηλώστε άμεσα συμμετοχή
και εξασφαλίστε τη θέση σας
εδώ
Για κάθε επιπλέον πληροφορία ή διευκρίνιση παρακαλούμε πολύ
όπως επικοινωνήσετε μαζί μας.
Δ/νση Εκπαίδευσης TÜV HELLAS (TÜV NORD)
• Κονδυλία Κοντογιάννη, τηλ. 215-2157447, kkontogianni@tuv-nord.com
• Σοφία Γεωργαλή, τηλ. 215-2157470, sgeorgali@tuv-nord.com, training@tuvhellas.gr