Η
AQS ανταποκρινόμενη στην εκφρασμένη ευαισθησία για μέτρα Κοινωνικής Ευθύνης πολλών πελατών μας, προετοιμάζει τις Επιχειρήσεις, για την Πιστοποίησή τους με το πρώτο παγκοσμίως Ιδιωτικό Σχήμα Πιστοποίησης “
Covid Shield”, το οποίο καθορίζει τις Απαιτήσεις σε μέτρα, τις Διαδικασίες και τους Ελέγχους που ένας Οργανισμός οφείλει να εφαρμόζει, ώστε να επαληθεύεται ότι διαθέτει κατάλληλους Μηχανισμούς, επαρκείς Υποδομές και κατάλληλη Χωροδιάταξη για την πρόληψη της εισροής ή της εξάπλωσης της νόσου του κορωνοϊού, στις εγκαταστάσεις και στους χώρους που δραστηριοποιείται.
Με τον εμπλουτισμό της Ομάδας των συμβούλων της AQS με επιφανείς Πνευμονολόγους και Λοιμωξιολόγους και την εμπειρία της σε Συστήματα Επιχειρησιακής Συνέχειας για την αντιμετώπιση Κινδύνων από τον Covid - 19, Σχεδιάζει, Εμπλουτίζει και συνεχώς Επικαιροποιεί τις Διαδικασίες και την Χωροθέτηση Προσωπικού και Υποδομών, ώστε ο Οργανισμός να είναι απόλυτα ασφαλής για όλα τα Ενδιαφερόμενα Μέρη.
Η AQS ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ:
-
Τον Σχεδιασμό του Συστήματος Διαδικασιών “Covid Shield”
-
Την Ενσωμάτωσή τους στο ήδη υφιστάμενο Σύστημα Ποιότητας του Οργανισμού (εάν υπάρχει), ώστε οι νέες Διαδικασίες να περάσουν μέσα στις πραγματικές Λειτουργίες και να μην αποτελέσουν ένα νέο μεμονωμένο Σύστημα
-
Τον Καθορισμό των ενδεδειγμένων από τις Αρχές και την Επιστημονική Κοινότητα Μέτρων / Πρωτοκόλλων, για την αποφυγή της μετάδοσης του ιού
-
Την Υποστήριξη Πρακτικής Εφαρμογής των Μέτρων / Πρωτοκόλλων αυτών
-
Τον Σχεδιασμό της Χωροδιάταξης των Υποδομών
-
Την Εκπαίδευση του Προσωπικού στα νέα Μέτρα και Διαδικασίες
-
Την Υλοποίηση Ασκήσεων για Καταστάσεις Έκτακτης Ανάγκης
-
Τη Διενέργεια συνεχών Ελέγχων (audits) προγραμματισμένων και αφνιδιαστικών, σε εμπιστευτικό πλαίσιο και κατόπιν συνεννόησης με τη Διοίκηση του Οργανισμού.
-
Την Υποστήριξη κατά την Πιστοποίηση από τον Φορέα
-
Τη συνεχή Επικαιροποίηση του Συστήματος με τις νέες Οδηγίες, όπως αυτές θα προκύπτουν από τους Εθνικούς Οργανισμούς Υγείας και άλλους θεσμούς (π.χ. ΠΟΥ)
ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ:
-
Προστασία της Υγείας Εργαζομένων, Συνεργατών, Επισκεπτών και Πελατών
-
Αύξηση Εμπιστοσύνης σε Πελάτες, Συνεργάτες, αλλά και το Προσωπικό της Εταιρείας
-
Επιβεβαίωση Εφαρμογής κατάλληλων Διαδικασιών και Λήψης κατάλληλων Μέτρων
-
Ετοιμότητα για την αντιμετώπιση περιστατικών με τον πλέον ενδεδειγμένο οργανωμένο τρόπο
-
Εικόνα Αξιοπιστίας και Ασφάλειας
-
Επιχειρησιακή Συνέχεια
-
Είναι δυνατόν, εφόσον το επιθυμεί ο Οργανισμός, να ενσωματωθεί το Υποσύστημα αυτό στο ήδη υφιστάμενο Σύστημα Ποιότητας του Οργανισμού (εάν υπάρχει), ώστε να οι νέες Διαδικασίες να περάσουν μέσα στις πραγματικές Λειτουργίες και να διασφαλίζεται η Εφαρμογή του και από τους Ελέγχους του Φορέα Πιστοποίησης
Υπεύθυνος Επικοινωνίας: Γεώργιος Βάβουλας, Διευθυντής Έργων της AQS.