Bασικός σκοπός του Marketing μέσω Μηχανών Αναζήτησης (Search Engine Marketing/SEM) είναι να πετύχει την υψηλότερη δυνατή ορατότητα στις μηχανές αναζήτησης, για αναζητήσεις που έχουν σχέση με την επιχείρηση ή το προϊόν/υπηρεσία.
Το Search Engine Marketing καλύπτει δύο (2) διακριτές πρακτικές: α) τη Βελτιστοποίηση των Μηχανών Αναζήτησης (Search Engine Optimization – SEO) και β) τη Pay-Per-Click (PPC) Διαφήμιση μέσω Μηχανών Αναζήτησης (Paid Search Marketing
Το πρόγραμμα δεν έχει τεχνικό χαρακτήρα και δεν απαιτεί προηγμένες γνώσεις Πληροφορικής και συνεπώς μπορεί με ευκολία να το παρακολουθήσει κάποιος εκπαιδευόμενος με βασικές τεχνικές γνώσεις Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Search Engine Marketing – SEM (SEO/ PPC) έρχεται να καλύψει μια βασική ανάγκη θεωρητικής και πρακτικής εκπαίδευσης στα πλέον σύγχρονα θέματα του ψηφιακού μάρκετινγκ, τα οποία αποτελούν ήδη αναπόσπαστο μέρος της λειτουργίας του marketing των επιχειρήσεων.
Το εκπαιδευτικό αντικείμενο " Search Engine Marketing - SEM (SEO / PPC)" περιλαμβάνει τις κάτωθι έντεκα (11) διδακτικές ενότητες:
• Διαδίκτυο και το Πρόβλημα της Αναζήτησης
• Προβλήματα Πλοήγησης και η Αναζήτηση των Πληροφοριών στον Παγκόσμιο Ιστό
• Τρόποι Βελτίωσης της Αποτελεσματικότητας της Αναζήτησης των Πληροφοριών στον Παγκόσμιο Ιστό από τους Χρήστες
• Εισαγωγή στις Μηχανές Αναζήτησης και οι Τύποι Μηχανών Αναζητήσεων
• Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ Μέσω των Μηχανών Αναζήτησης (SEM) και στην Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης (SEO)
• Mέτρηση, Συλλογή, Ανάλυση και Καταγραφή των Δεδομένων στον Παγκόσμιο Ιστό (Web Analytics) και Επιτυχημένο SEO
• Έρευνα Λέξεων-Κλειδιών
• Συγγραφή Βελτιστοποιημένου Περιεχομένου Ιστοσελίδας
• Θέματα Σχεδιασμού Ιστοσελίδας, Υποβολής και Καταλογογράφηση στα Κύρια Εργαλεία Αναζήτησης
• Pay Per Click (PPC) Marketing - Ανάπτυξη και Εκτέλεση Καμπάνιας PPC
• Μέλλον και Προκλήσεις της Αναζήτησης Πληροφοριών και της Πλοήγησης στον Παγκόσμιο Ιστό
Απονέμεται Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης