Σε ποιους απευθύνεται
Το πρόγραμμα μπορούν να παρακολουθήσουν:
Σκοπός
Η κατάκτηση των αναγκαίων γνώσεων από τους εκπαιδευόμενους σχετικά με την εξυπηρέτηση των πελατών, ώστε να είναι σε θέση να παρέχουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στους πελάτες. Να είναι σε θέση να αναλύουν αποτελεσματικά το επιχειρηματικό περιβάλλον και την εσωτερική επιχειρησιακή δυναμική και να αναζητούν στρατηγικές που βασίζονται ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Σκοπός του προγράμματος είναι να καταστήσει τους συμμετέχοντες ικανούς να κάνουν προτάσεις που θα οδηγήσουν σε αλλαγές βελτίωσης της επιχείρησης και να τους προετοιμάσει για τη διαχείριση της αλλαγής. Να χρησιμοποιούν σύγχρονα εργαλεία και μεθόδους που θα τους διασφαλίσουν αριστεία στην εξυπηρέτηση και θα δημιουργήσουν πιστούς πελάτες στην επιχείρηση.
Περιγραφή σεμιναρίου
Περιεχόμενα Σεμιναρίου
Κόστος Συμμετοχής
Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος