Εισηγητής
Σε ποιους απευθύνεται
Σκοπός
Σκοπός του σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες να αποκτήσουν τις κατάλληλες θεωρητικές γνώσεις ούτως ώστε να μπορούν να κατανοήσουν την έννοια, την λειτουργία και την αξία του marketing στην σύγχρονη επιχείρηση. Κατά την διάρκεια του σεμιναρίου θα ασχοληθούν με έννοιες όπως το εμπορικό σήμα, τη στρατηγική τιμών αλλά και προσφορές, εκπτώσεις, επικοινωνία και κοινωνικά δίκτυα Επίσης μέσα από πρακτικά παραδείγματα να έχουν εξοικείωση με τα συστήματα που κατευθύνουν τη ροή των αγαθών και των υπηρεσιών από τον παραγωγό στους καταναλωτές, με σκοπό την επίτευξη των σκοπών της επιχείρησης.
Περιγραφή σεμιναρίου
Συνοπτικό πρόγραμμα • ΕΙΣΑΓΩΓΗ ‘Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ • ΚΑΠΟΙΕΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Εθνικό μάρκετινγκ και διεθνές μάρκετινγκ Στρατηγικό και Τακτικό Μάρκετινγκ • Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ • Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Πρώτο στάδιο διαδικασίας έρευνας Δεύτερο στάδιο διαδικασίας έρευνας • ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ • Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Έννοια, ορισμοί και παραδείγματαo Επιλογή Στρατηγικής Τι περιλαμβάνει η Στρατηγική • ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ Ανάπτυξη νέων προϊόντων Ο κύκλος ζωής του προϊόντος στο μάρκετινγκ Η επωνυμία (branding) • Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός της τιμής Προσδιοριστικοί παράγοντες της τιμής Τιμολόγηση νέου προϊόντος • Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΚΑΙ LOGISTICS Γενικά Κανάλια διανομής Σχεδιασμός και αξιολόγηση των καναλιών διανομής • Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Γενικά Η διαδικασία επικοινωνίας Η αποτελεσματικότητα της διαφήμισης Ο σχεδιασμός της διαφημιστικής καμπάνιας Από την Προώθηση Πωλήσεων και το Direct Marketing στο Customer Relationship Marketing και στο Digital Marketing Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Πληροφορίες συμμετοχής
Το πρόγραμμα προσφέρεται σε :
Κόστος Συμμετοχής
Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος