Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

Diploma in Fashion Management

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
IST College ΚΔΒΜ2
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Οργάνωση & Διοίκηση

Εισηγητής

Στέλλα Ράπτη – Fashion Principal Consultant
Η Στέλλα Ράπτη έχει τεράστια εμπειρία στο χώρο των lifestyle και fashion εντύπων τα τελευταία 27 χρόνια. Ως εκδότρια από το 2015 έως το 2020 γυναικείων τίτλων print & digital στον Όμιλο Αττικών Εκδόσεων, επέβλεπε από το Α ως το Ω την παραγωγή των Madame Figaro, Maison Madame Figaro, Shape, Mirror, Celebrity και MissBloom Trendbook καθώς και των ψηφιακών μέσων missbloom.gr, yupiii.gr, shape.gr και madamefigaro.gr. Με επιτυχία σχεδίασε το περιεχόμενο των τίτλων, την στρατηγική τους σε επίπεδο marketing και sales αλλά και την παρουσία τους στις πλατφόρμες και τα κοινωνικά δίκτυα. Το Business of Fashion την συναρπάζει και το μεγάλο της πάθος είναι το fashion branding and consulting αναλαμβάνοντας την εξέλιξη δυναμικών εταιριών και ανεξάρτητων παραγωγών.

Κατερίνα Γκαγκάκη – Communications, Perception Management and Strategic PR
Από την αρχή της επαγγελματικής της πορείας έχει εργαστεί ως Διευθύντρια Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων σε πολυεθνικούς και ελληνικούς οργανισμούς, αναλαμβάνοντας τη δημιουργία και τη διαχείριση της εικόνας εταιριών, ΜΚΟ, προϊόντων και φυσικών προσώπων. Σήμερα δραστηριοποιείται ως ανεξάρτητη Σύμβουλος Διαχείρισης Εικόνας σε εταιρίες στην Ελλάδα, τη Μεγάλη Βρετανία και την Κύπρο και ως ραδιοφωνική παραγωγός.

Ορσαλία Παρθένη – Fashion Designer
H Oρσαλία Παρθένη απέκτησε από νεαρή ηλικία ποικίλα ερεθίσματα από τον κόσμο της μόδας, μεγαλώνοντας μέσα στην οικογενειακή επιχείρηση Parthenis. Η εσωτερική της ροπή προς την τέχνη την οδήγησε στο Brown University και στο Columbia University όπου σπούδασε ιστορία της τέχνης και της αρχιτεκτονικής, ενώ κατά την διάρκεια των σπουδών της παρακολούθησε και αρκετά μαθήματα ιστορίας του κινηματογράφου. Οι σπουδές της συνεχίστηκαν στο Courtauld Institute of Art του Λονδίνου, όπου απέκτησε τον μεταπτυχιακό τίτλο ’’Ηistory of Dress’’. Η επαγγελματική της πορεία ξεκίνησε στον διεθνή εκδοτικό οίκο της Vogue, ‘’ Conde Nast’’ ενώ από το 1996 έως και σήμερα διατηρεί τα ηνία του οίκου μόδας Parthenis. Βάσια Κωσταρά – Fashion Designer

Αλεξάνδρα Κατσαϊτη – Fashion Stylist

Τόνια Φουσέκη – Founder Athens Xclusive Designer Week
Η Τόνια Φουσέκη γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε κυρίως Μάρκετινγκ & Ψυχολογία. Έχει συνεργαστεί με διαφημιστικές εταιρείες και τηλεοπτικά κανάλια στην ανάπτυξη ιδεών, την παραγωγή, το μάρκετινγκ και τη διαφήμιση. Το 2006, ίδρυσε την SO FINE! Communications Management, ένα boutique γραφείο επικοινωνίας & branding με πελάτες από διαφορετικούς τομείς: αναψυχή, φιλοξενία, ψυχαγωγία, μόδα, αθλητισμός, εθνικά ιδρύματα και άλλα. Το 2007 η Tonia ίδρυσε την Athens Xclusive Designers Week, τη διεθνή εβδομάδα μόδας της Αθήνας, που φιλοξένησε πολλούς σημαντικούς σχεδιαστές όπως οι Vivienne Westwood, Franck Muller, Dsquared2, Ferragamo, Zuhair Murad, Blumarine, Casharel και πολλοί άλλοι. Το 2017, η εταιρεία της SO FINE! χαρακτηρίστηκε ως Marriott-approved Branding Agency for Europe, ενώ στις αρχές του 2019 έγινε Marriott-approved Branding Agency για τις ΗΠΑ και την Καραϊβική.

Χάρης Ντάβλας – PR & Communication Manager
Harris Davlas has been a front-runner in the PR industry for quite a long and fruitful time, during which his impeccable taste, witty input, and acute sartorial instinct have led him to become more than a fashion, lifestyle and show-business insider: He is a leader, a connoisseur and a professional who loves challenge and executes even the most demanding PR tasks with a cool-blooded phlegm, bestowed upon him by his British schooling and training. In 2008, after an enviable career in the demanding world of hotels, he decided to join forces with his brother George, already a household name in event-planning, and so Davlas & Partners was born: A PR firm where fashion and celebrity join forces with social media influencers and top media professionals, producing content with impact and offering brands and individuals resilience and a remarkable publicity footprint.

Λυδία Βουσβούνη – Head Designer ZEUS n DIONE
Η Λύδια Βουσβούνη γεννήθηκε στην Αθήνα. Τελείωσε τη Σχολή Μωραίτη και στη συνέχεια σπούδασε Σχέδιο Μόδας στην Αγγλία στα Πανεπιστήμια Kingston, Saint Martins και UCA,από όπου αποφοίτησε στην πρώτη θέση. Μετά τις σπουδές της συνέχισε την πορεία της στο Παρίσι όπου εργάστηκε στο σχεδιαστικό τμήμα της Chloe και μετά επέστρεψε στο Λονδίνο όπου υπήρξε μέλος του σχεδιαστικού τμήματος του Aquasqutum. Επίσης,εργάστηκε στην ομάδα πωλήσεων του Maison Martin Margiela και της Loewe. Το 2012 ανέλαβε το κομμάτι του σχεδιασμού στη Zeus+ Dione, μιας lifestyle εταιρίας που επικεντρώνεται στη συνέχιση αλλά και αναγέννηση Ελληνικών παραδοσιακών τεχνοτροπιών μέσω ενός μοντέρνου πρίσματος με σκοπό να προβάλλει την αισθητική και ομορφιά αυτών στη παγκόσμια αγορά.

Ράνια Κρούπη – Shoe Designer
Η Ράνια Κρούπη γεννήθηκε στον Πειραιά και από παιδί είχε πάθος με τη ζωγραφική και τα …υποδήματα! Έζησε στη Ρώμη, στο Μιλάνο και στην Αθήνα όπου ζει και δημιουργεί εώς σήμερα. Σπούδασε οικονομικά με εθελοντική δράση σε ΜΚΟ και μεταπτυχιακές σπουδές MBA στη διεθνή διοίκηση επιχειρήσεων. Κέρδισε στο HEINEKEN INTERNATIONAL BUSINESS COURSE το 1998, ακολουθώντας μια καριέρα, στο marketing της HEINEKEN και στο Swatch Group, ως διευθύντρια των Calvin Klein watches & Jewelry για Ελλάδα και Κύπρο. Το πάθος της όμως για τη δημιουργικότητα, το design και τα παπούτσια ήταν πάντα εκεί οδηγώντας την να “ξανασπουδασει” σχεδιασμό και κατασκευή χειροποίητων υποδημάτων με σεμινάρια στο SAINT MARTINS & το UNIVERSITY OF ARTS OF LONDON. Ονειρεύεται να φτιάξει πολυτελή υποδήματα με εξαιρετικό σχεδιασμό που θα ενδυναμώνουν και θα υπογραμμίζουν την προσωπικότητα δυναμικών γυναικών… καταρρίπτοντας ανδρικούς μύθους. Το 2017 ιδρύει το ατελιέ της στο κέντρο της Αθήνας και το νέο ταξίδι της ξεκινάει… Οn Ηer Shoes!

Αλεξάνδρα Βαρλά – Lawyer / Founder Fashioning the Law
Η Αλεξάνδρα Βαρλά είναι Δικηγόρος Αθηνών, πτυχιούχος του Τμήματος Νομικής Αθηνών και κάτοχος του μεταπτυχιακού τίτλου “LLM in International Business Law” από το Queen Mary University of London. Ειδικεύεται στους τομείς της Διανοητικής Ιδιοκτησίας, του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και των Προσωπικών Δεδομένων.Η Αλεξάνδρα χειρίζεται υποθέσεις που άπτονται όλου του φάσματος του Εμπορικού Δικαίου και διαχειρίζεται, ειδικότερα, σύνθετα και εξειδικευμένα νομικά ζητήματα, που ανακύπτουν κατά την εφαρμογή του Δικαίου Διανοητικής Ιδιοκτησίας και του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, στην ιδιαίτερη βιομηχανία της Μόδας. Έχει εκτενή εμπειρία στο νομικό πλαίσιο και τις θεμελιώδεις αρχές που διέπουν τις διαδικτυακές συναλλαγές και τη δημιουργία ηλεκτρονικών καταστημάτων, παρέχοντας εξειδικευμένες, πρακτικές συμβουλές για τη σύναψη συμβάσεων, τα ηλεκτρονικά τιμολόγια και τη συμμόρφωση με το Δίκαιο Προστασίας Καταναλωτή και Προσωπικών Δεδομένων, σε διαδικτυακό περιβάλλον. Είναι ιδρύτρια της οργάνωσης “Tailored: Law & Business in the Fashion & Luxury Industry”. Συνδιοργάνωσε το 1ο, 2ο και 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο για το Δίκαιο, τη Μόδα και την Επιχειρηματικότητα με την ονομασία «Fashioning the Law: Design – Protect – Trade – Mediate» και έχει δημοσιεύσει μελέτες σχετικά με το δίκαιο στο χώρο της μόδας και της πολυτέλειας.

Ανθή Αβραμέα – PR & Publicity Management και Event Planning
Η Ανθή Αβραμέα είναι CEO FOUNDER της εταιρείας ANTHIΝGS, η οποία από το 2006 δραστηριοποίηται στον χώρο της επικoινωνίας PR & Publicity Management και Event Planning. Έχει υλοποιήσει μια σειρά επιτυχημένων projects και events στον χώρο για πελατες όπως L’OREAL HELLAS, MIELE, NOVA, SARANTIS, TOYOTA E.T.C. Συνδυάζοντας την εμπειρία της από την πολυεθνική καριέρα της ως στέλεχος Marketing αλλά και την επαφή της με τις σπουδές της στο χώρο των Καλών Τεχνών (MiddlesexUniversity,JewelleryDesign) έχει δημιουργήσει ένα agency επικοινωνίας που με έμφαση στην δημιουργικότητα και στην εύρεση λύσεων.

Αναστασία Αποστολίδου – Head of Training Diploma in Fashion Management
Η Αναστασία Αποστολίδου είναι Λέκτορας Fashion Management & Marketing με πάνω από 15 χρόνια εμπειρίας και διεθνούς συμβολής στο χώρο της Μόδας. Κατέχει ένα ευρύ φάσμα γνώσης της βιομηχανίας. Στον τομέα της Ακαδημαϊκής Έρευνας & της Εκπαίδευσης δραστηριοποιείται τα τελευταία 7, έχοντας συνεργαστεί με διακεκριμένα πανεπιστήμια σε Σουηδία, Ινδία, Κίνα και Ελλάδα. Παράλληλα, ασχολείται με το business consulting, mentoring και coaching, με ευαισθητοποίηση ως προς την ολιστική ανάπτυξη και εξέλιξη.

Σε ποιους απευθύνεται

Το Diploma in Fashion Management απευθύνεται σε όλους όσοι ενδιαφέρονται να δραστηριοποιηθούν επιχειρηματικά στο χώρο της Μόδας ή είναι ήδη επιχειρηματίες Μόδας και θέλουν να αναπτύξουν ή να βελτιώσουν περαιτέρω την δραστηριότητά τους, έχοντας μια σφαιρική γνώση και κατανόηση όλων των διαδικασιών που τη διέπουν. Αποφοίτοι Σχολών Μόδας, Ιδιοκτήτες Καταστημάτων Ρούχων και ειδών Μόδας, Στελέχη Καταστημάτων & Εταιριών Μόδας, Δημιουργοί προϊόντων Μόδας. Αποφοιτοι Σχολών Μόδας, Ιδιοκτήτες Καταστημάτων Ρούχων και ειδών Μόδας, Στελέχη Καταστημάτων & Εταιριών Μόδας, Δημιουργοί προϊόντων Μόδας.

Σκοπός

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να προσφέρει τις απαραίτητες γνώσεις σε εκείνους που θέλουν να αναπτυχθούν επιχειρηματικά στο χώρο της Μόδας, αναλύοντας ένα, ένα, τα βήματα για το χτίσιμο μιας υγειούς και σύγχρονης επιχείρησης Μόδας. Οι συμμετέχοντες θα γνωρίσουν τα εργαλεία & τις τεχνικές, αναφορικά με τη δημιουργία, την ανάπτυξη και τον επανασχεδιασμό μιας επιχείρησης μόδας., καθώς και τις ιδιαίτερες δεξιότητες που πρέπει να διαθέτει ο επιχειρηματίας, ώστε να μπορέσει να διακριθεί μέσα σε μια παγκόσμια ανταγωνιστική αγορά.

Περιγραφή σεμιναρίου

Παρακολουθώντας το πρόγραμμα «Diploma in Fashion Management» του IST θα αποκτήσεις όχι μόνο τις πολύτιμες θεωρητικές βάσεις για επιτυχημένη οργάνωση, διαχείριση, προώθηση και ανάπτυξη μίας εταιρίας μόδας, αλλά και όλες τις πρακτικές δεξιότητες που χρειάζονται, μέσα από τη συμμετοχή σου σε ατομικά projects και workshops.

Με την καθοδήγηση των εξειδικευμένων εισηγητών μας καθώς και μίας πλειάδας σημαντικών και καταξιωμένων στο χώρο της Μόδας ανθρώπων που, ως Guest Lecturers, θα μεταφέρουν την δική τους πολύτιμη γνώση, εμπειρία και success stories, θα αποκτήσεις όλα τα εφόδια για να εργαστείς στο χώρο της Μόδας, ανεξαρτήτως ειδικού αντικειμένου (π.χ. ένδυμα, υπόδημα, e-shop, διοργάνωση εκδηλώσεων, διαχείριση social media κ.ά.), ή για να βελτιώσεις και να ανανεώσεις το ατομικό επαγγελματικό σου προφίλ, εάν ήδη βρίσκεσαι στη Βιομηχανία της Μόδας.

Μέσα από το «Diploma in Fashion Management» θα μάθεις αναλυτικά για όλες τις παραμέτρους μίας Επιχείρησης Μόδας κι έτσι θα αποκτήσεις τη δυνατότητα να αναπτύξεις ένα Επιχειρηματικό Σχέδιο και Business Canvas Model.Αφού θέσουμε γνωστικά θεμέλια γύρω από τη Μόδα σύμφωνα με την Κοινωνική Ψυχολογία, θα αναλύσουμε τη σημασία της σε σχέση με την Αγορά & το Εμπόριο. Με το συγκεκριμένο πρόγραμμα θα κατανοήσεις όλη την Αλυσίδα Αξίας της Μόδας, τους Βασικούς Τομείς της Βιομηχανίας και τις Ευκαιρίες Επιχειρηματικής Δραστηριότητας που υπάρχουν.

Επίσης, θα κάνουμε Ανάλυση της Στρατηγικής Marketing & Branding, θα μιλήσουμε για όλα τα στοιχεία που συνθέτουν την Εταιρική Ταυτότητα (Brand Identity), πως γίνεται η Τοποθέτηση στην Αγορά (Market Positioning), αλλά και πως χτίζεται ένα ισχυρό Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα. Παράλληλα, από τα κομβικά σημεία που θα αναλύσουμε είναι η Συμπεριφορά του Καταναλωτή, η Στρατηγική Έρευνα Αγοράς και η Διαχείρηση Ρίσκου.Μία άλλη σημαντική ενότητα την οποία θα αναπτύξουμε αφορά στην Βιωσιμότητα & το Sustainability Plan, το CSR (Corporate Social Responsibility) και την Ηθική στην Ηγεσία της Μόδας. Φυσικά, θα εστιάσουμε στις αρχές της επικοινωνία της Μόδας, μέσα από τη Διαφήμιση (γράψιμο, σχεδίαση) και τις Δημόσιες Σχέσεις (case studies), καθώς θα αναφερθούμε στην Οργάνωση Εκδηλώσεων & Fashion Shows.

Δυο ακόμη βασικές ενότητες που θα αναλύσουμε είναι το Fashion Buying (Αγορά Μόδας) & Merchandise Planning αλλά και το Visual Merchanding, το οποίο θα εξετάσουμε και ως προς τα φυσικά καταστήματα αλλά και πως αυτό λειτουργεί πλέον online (δημιουργία E-shop Μόδας).
Τέλος, στην εποχή που οι νέες τεχνολογίες αλλάζουν ραγδαία και τα Social Media παίζουν καθοριστικό ρόλο στην προώθηση και τη φήμη οποιασδήποτε επιχείρησης, θα ασχοληθούμε εκτενώς με την Digital Στρατηγική της Επιχείρησης, την προώθηση του Fashion Brand στο σύγχρονο κόσμο των Media όπως π.χ. έντυπα, ψηφιακά μέσα και Influencers, Fashion Blogging, Facebook/Google/Instagram κλπ.

1η ΕΝΟΤΗΤΑ

1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ & ΣΤΟΧΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ – ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ & ΟΡΙΣΜΟΙ – ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΟΔΑΣ
“Fashion Management Intro & Εισαγωγή στην Κοινωνική Ψυχολογία, Ορισμοί: Μόδα, Αντι-μόδα,
Ένδυση, Εμφάνιση & Αντίληψη – Ιεράρχιση Αναγκών κατά Maslow & Μόδα- Σύντομο Ιστορικό Μόδας- Θεωρίες Ένδυσης- Ροή της Μόδας”

2. ΜΟΔΑ & ΚΟΥΛΤΟΥΡΕΣ, ΥΠΟΚΟΥΛΤΟΥΡΕΣ, ΓΕΝΙΕΣ
Μόδα & Κουλτούρα, Υποκουλτούρες, Ηλικία & Ταυτότητα, Οι γενιές (generations), Η αγορά των εφήβων, Λοιπά είδη subcultures, Fandoms

3. ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
Συμπεριφορά του Καταναλωτή, Καταναλωτής & ρόλοι καταναλωτή, Μοντέλο AIDA, Εξατομίκευση, E-Marketing, Μάρκετινγκ στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, Καταναλωτική Δύναμη & Κοινωνική ευαισθητοποίηση, Συνδημιουργία, Νέες τάσεις Καταναλωτικής Εμπειρίας, Κύκλος ζωής προϊόντων & κατηγορίες προϊόντων μόδας, Διάδοση της Καινοτομίας

4. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ & ΠΡΟΦΙΛ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
Τμηματοποίηση της αγοράς, Κριτήρια, Εισόδημα & Κοινωνία, Καταναλωτικά Προφίλ-Περσόνες, Έρευνα Αγοράς-Πρωτογενής & Δευτερογενής, Moodboard Καταναλωτή-Στόχου, Λήψη αποφάσεων αγοράς, Multi-Channel (πολυ-καναλικό) & Omni-channel (δια-καναλικό) Marketing

5. MARKETING ΜΟΔΑΣ
Marketing, Περιβάλλον μάρκετινγκ: Μικρο & μακρο, Ανάλυση SWOT, Ανάλυση PEST, Ανάλυση ανταγωνιστών, Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα, Τοποθέτηση στην Αγορά & Χαρτογράφηση, Μίγμα Μάρκετινγ, Λειτουργίες Marketing

6. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ & ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ
Οι Millenials & η Νέα Πολυτέλεια, Τάσεις στο Marketing, Πως θέτουμε στόχους (SMART goals), Στρατηγικές Μάρκετινγκ, Στρατηγικές Ανάπτυξης & Επέκτασης, Ανταγωνιστικές Στρατηγικές

7. ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ & ΗΓΕΣΙΑ
Ηγεσία, Επιχειρηματικότητα της Μόδας, Επιχειρηματική Ηθική, Θεωρία των Stakeholders, Κίνητρα, Εταιρική κουλτούρα & φιλοσοφία -Αποστολή, Όραμα, Αξίες, CSR, Τοπ Ηθικά ζητήματα στη βιομηχανία της μόδας, Code of Conduct

8. BUSINESS PLAN
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου, Branding & Logo Design

2η ΕΝΟΤΗΤΑ

9. BUSINESS CANVAS MODEL
Μοντέλο Επιχειρηματικού Καμβά, Brainstorming, Διαχείρηση Κινδύνων, Πλάνο Βιωσιμότητας

10. FASHION BUYING
Επισκόπηση της βιομηχανίας της μόδας, Κατάτμηση βιομηχανίας, Παγκόσμια Αλυσίδα Αξίας, Λιανική πώληση, Μορφές Λιανικού εμπορίου, Fashion Buying, Merchandise Planning, KPI’s/ Βασικοί Δείκτες Απόδοσης, Βασικοί Δείκτες Απόδοσης για Ηλεκτρονικά Καταστήματα

11. FASHION COMMUNICATION: ADVERTISING
Αρχές Επικοινωνίας, Μίγμα Επικοινωνίας Marketing – Τρόποι Επικοινωνίας, Διαφήμιση: Γράψιμο, Σχεδίαση και αποτελεσματικότητα, Case Studies

12. FASHION COMMUNICATION: PR
Paid, Owned & Earned Media, Ηλεκτρονικό Μίγμα Επικοινωνίας Μάρκετινγκ, Δημόσιες Σχέχεις, PR Case Studies (Successes & Disasters), Press Kit & Δελτίο Τύπου

13. VISUAL MERCHANDISING
Visual Merchandising, ρόλος VM & καθήκοντα, Exterior: Βιτρίνες – βασικές δομές & στοιχεία, Αρχές Design, Interior: Store Layout και Traffic Flow/ Διαδρομή, Είδη εμπορευμάτων & Τοποθεσίες, Atmospherics

14. ONLINE VISUAL MERCHANDISING
Online Visual Merchandising, Ανάλυση Στοιχείων ενός e-shop Μόδας

15. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ & ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ: BUSINESS CANVAS MODEL ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΟΔΑΣ

Workshop
Κατά την διάρκεια του Diploma οι συμμετέχοντες με την καθοδήγηση των Εισηγητών θα δημιουργήσουν ένα project με τίτλο ” ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΚΑΜΒΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΟΔΑΣ “

Πληροφορίες συμμετοχής

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
Το Diploma είναι πιστοποιημένο για την ποιότητα της θεματολογίας του , τους εισηγητές του, τον τρόπο αξιολόγησης των σπουδαστών, αλλά και την ποιότητα του υλικού του, με το σχήμα QualityTrainingLabel επιπέδου Advanced από την ACTA – Τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης

Το πρόγραμμα προσφέρεται σε :

  • Προγραμματισμένο Τμήμα στις εγκαταστάσεις μας - Λ.Συγγρού 68 (Δίπλα στο Μετρό Συγγρού - Φιξ)
  • Online συμμετοχή μέσα στην τάξη την ώρα του μαθήματος ακολουθώντας το πρόγραμμα μαθημάτων.
  • E-learning με on demand παρακολούθηση βιντεοσκοπημένων των μαθημάτων στους δικούς σας χρόνους με εξατομικευμένο πρόγραμμα φοίτησης, μέσω των υπερσύγχρονων πλατφορμών του IST College.
  • Mixed : Δημιουργήστε το δικό σας ευέλικτο πρόγραμμα φοίτησης χρησιμοποιώντας όποιους από τους παραπάνω τρόπους παρακολούθησης συνδυαστικά.

ΠΑΡΟΧΕΣ

  • Δημιουργία προσωπικού λογαριασμού με ατομικούς κωδικούς στην ηλεκτρονική μας πλατφόρμα
  • Ηλεκτρονικές Σημειώσεις
  • Υποστηρικτικό υλικό ανά μάθημα (video – case studies – βιβλιογραφία κλπ)
  • Δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με τον εισηγητή για την επίλυση αποριών
  • e- εξετάσεις & αξιολόγηση επίδοσης
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης ΚΔΒΜ2 (με την Πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ)

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.