Παρακολουθώντας το πρόγραμμα «Diploma in Fashion Management» του IST θα αποκτήσεις όχι μόνο τις πολύτιμες θεωρητικές βάσεις για επιτυχημένη οργάνωση, διαχείριση, προώθηση και ανάπτυξη μίας εταιρίας μόδας, αλλά και όλες τις πρακτικές δεξιότητες που χρειάζονται, μέσα από τη συμμετοχή σου σε ατομικά projects και workshops.
Με την καθοδήγηση των εξειδικευμένων εισηγητών μας καθώς και μίας πλειάδας σημαντικών και καταξιωμένων στο χώρο της Μόδας ανθρώπων που, ως Guest Lecturers, θα μεταφέρουν την δική τους πολύτιμη γνώση, εμπειρία και success stories, θα αποκτήσεις όλα τα εφόδια για να εργαστείς στο χώρο της Μόδας, ανεξαρτήτως ειδικού αντικειμένου (π.χ. ένδυμα, υπόδημα, e-shop, διοργάνωση εκδηλώσεων, διαχείριση social media κ.ά.), ή για να βελτιώσεις και να ανανεώσεις το ατομικό επαγγελματικό σου προφίλ, εάν ήδη βρίσκεσαι στη Βιομηχανία της Μόδας.
Μέσα από το «Diploma in Fashion Management» θα μάθεις αναλυτικά για όλες τις παραμέτρους μίας Επιχείρησης Μόδας κι έτσι θα αποκτήσεις τη δυνατότητα να αναπτύξεις ένα Επιχειρηματικό Σχέδιο και Business Canvas Model.Αφού θέσουμε γνωστικά θεμέλια γύρω από τη Μόδα σύμφωνα με την Κοινωνική Ψυχολογία, θα αναλύσουμε τη σημασία της σε σχέση με την Αγορά & το Εμπόριο. Με το συγκεκριμένο πρόγραμμα θα κατανοήσεις όλη την Αλυσίδα Αξίας της Μόδας, τους Βασικούς Τομείς της Βιομηχανίας και τις Ευκαιρίες Επιχειρηματικής Δραστηριότητας που υπάρχουν.
Επίσης, θα κάνουμε Ανάλυση της Στρατηγικής Marketing & Branding, θα μιλήσουμε για όλα τα στοιχεία που συνθέτουν την Εταιρική Ταυτότητα (Brand Identity), πως γίνεται η Τοποθέτηση στην Αγορά (Market Positioning), αλλά και πως χτίζεται ένα ισχυρό Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα. Παράλληλα, από τα κομβικά σημεία που θα αναλύσουμε είναι η Συμπεριφορά του Καταναλωτή, η Στρατηγική Έρευνα Αγοράς και η Διαχείρηση Ρίσκου.Μία άλλη σημαντική ενότητα την οποία θα αναπτύξουμε αφορά στην Βιωσιμότητα & το Sustainability Plan, το CSR (Corporate Social Responsibility) και την Ηθική στην Ηγεσία της Μόδας. Φυσικά, θα εστιάσουμε στις αρχές της επικοινωνία της Μόδας, μέσα από τη Διαφήμιση (γράψιμο, σχεδίαση) και τις Δημόσιες Σχέσεις (case studies), καθώς θα αναφερθούμε στην Οργάνωση Εκδηλώσεων & Fashion Shows.
Δυο ακόμη βασικές ενότητες που θα αναλύσουμε είναι το Fashion Buying (Αγορά Μόδας) & Merchandise Planning αλλά και το Visual Merchanding, το οποίο θα εξετάσουμε και ως προς τα φυσικά καταστήματα αλλά και πως αυτό λειτουργεί πλέον online (δημιουργία E-shop Μόδας).
Τέλος, στην εποχή που οι νέες τεχνολογίες αλλάζουν ραγδαία και τα Social Media παίζουν καθοριστικό ρόλο στην προώθηση και τη φήμη οποιασδήποτε επιχείρησης, θα ασχοληθούμε εκτενώς με την Digital Στρατηγική της Επιχείρησης, την προώθηση του Fashion Brand στο σύγχρονο κόσμο των Media όπως π.χ. έντυπα, ψηφιακά μέσα και Influencers, Fashion Blogging, Facebook/Google/Instagram κλπ.
1η ΕΝΟΤΗΤΑ
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ & ΣΤΟΧΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ – ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ & ΟΡΙΣΜΟΙ – ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΟΔΑΣ
“Fashion Management Intro & Εισαγωγή στην Κοινωνική Ψυχολογία, Ορισμοί: Μόδα, Αντι-μόδα,
Ένδυση, Εμφάνιση & Αντίληψη – Ιεράρχιση Αναγκών κατά Maslow & Μόδα- Σύντομο Ιστορικό Μόδας- Θεωρίες Ένδυσης- Ροή της Μόδας”
2. ΜΟΔΑ & ΚΟΥΛΤΟΥΡΕΣ, ΥΠΟΚΟΥΛΤΟΥΡΕΣ, ΓΕΝΙΕΣ
Μόδα & Κουλτούρα, Υποκουλτούρες, Ηλικία & Ταυτότητα, Οι γενιές (generations), Η αγορά των εφήβων, Λοιπά είδη subcultures, Fandoms
3. ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
Συμπεριφορά του Καταναλωτή, Καταναλωτής & ρόλοι καταναλωτή, Μοντέλο AIDA, Εξατομίκευση, E-Marketing, Μάρκετινγκ στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, Καταναλωτική Δύναμη & Κοινωνική ευαισθητοποίηση, Συνδημιουργία, Νέες τάσεις Καταναλωτικής Εμπειρίας, Κύκλος ζωής προϊόντων & κατηγορίες προϊόντων μόδας, Διάδοση της Καινοτομίας
4. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ & ΠΡΟΦΙΛ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
Τμηματοποίηση της αγοράς, Κριτήρια, Εισόδημα & Κοινωνία, Καταναλωτικά Προφίλ-Περσόνες, Έρευνα Αγοράς-Πρωτογενής & Δευτερογενής, Moodboard Καταναλωτή-Στόχου, Λήψη αποφάσεων αγοράς, Multi-Channel (πολυ-καναλικό) & Omni-channel (δια-καναλικό) Marketing
5. MARKETING ΜΟΔΑΣ
Marketing, Περιβάλλον μάρκετινγκ: Μικρο & μακρο, Ανάλυση SWOT, Ανάλυση PEST, Ανάλυση ανταγωνιστών, Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα, Τοποθέτηση στην Αγορά & Χαρτογράφηση, Μίγμα Μάρκετινγ, Λειτουργίες Marketing
6. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ & ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ
Οι Millenials & η Νέα Πολυτέλεια, Τάσεις στο Marketing, Πως θέτουμε στόχους (SMART goals), Στρατηγικές Μάρκετινγκ, Στρατηγικές Ανάπτυξης & Επέκτασης, Ανταγωνιστικές Στρατηγικές
7. ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ & ΗΓΕΣΙΑ
Ηγεσία, Επιχειρηματικότητα της Μόδας, Επιχειρηματική Ηθική, Θεωρία των Stakeholders, Κίνητρα, Εταιρική κουλτούρα & φιλοσοφία -Αποστολή, Όραμα, Αξίες, CSR, Τοπ Ηθικά ζητήματα στη βιομηχανία της μόδας, Code of Conduct
8. BUSINESS PLAN
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου, Branding & Logo Design
2η ΕΝΟΤΗΤΑ
9. BUSINESS CANVAS MODEL
Μοντέλο Επιχειρηματικού Καμβά, Brainstorming, Διαχείρηση Κινδύνων, Πλάνο Βιωσιμότητας
10. FASHION BUYING
Επισκόπηση της βιομηχανίας της μόδας, Κατάτμηση βιομηχανίας, Παγκόσμια Αλυσίδα Αξίας, Λιανική πώληση, Μορφές Λιανικού εμπορίου, Fashion Buying, Merchandise Planning, KPI’s/ Βασικοί Δείκτες Απόδοσης, Βασικοί Δείκτες Απόδοσης για Ηλεκτρονικά Καταστήματα
11. FASHION COMMUNICATION: ADVERTISING
Αρχές Επικοινωνίας, Μίγμα Επικοινωνίας Marketing – Τρόποι Επικοινωνίας, Διαφήμιση: Γράψιμο, Σχεδίαση και αποτελεσματικότητα, Case Studies
12. FASHION COMMUNICATION: PR
Paid, Owned & Earned Media, Ηλεκτρονικό Μίγμα Επικοινωνίας Μάρκετινγκ, Δημόσιες Σχέχεις, PR Case Studies (Successes & Disasters), Press Kit & Δελτίο Τύπου
13. VISUAL MERCHANDISING
Visual Merchandising, ρόλος VM & καθήκοντα, Exterior: Βιτρίνες – βασικές δομές & στοιχεία, Αρχές Design, Interior: Store Layout και Traffic Flow/ Διαδρομή, Είδη εμπορευμάτων & Τοποθεσίες, Atmospherics
14. ONLINE VISUAL MERCHANDISING
Online Visual Merchandising, Ανάλυση Στοιχείων ενός e-shop Μόδας
15. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ & ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ: BUSINESS CANVAS MODEL ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΟΔΑΣ
Workshop
Κατά την διάρκεια του Diploma οι συμμετέχοντες με την καθοδήγηση των Εισηγητών θα δημιουργήσουν ένα project με τίτλο ” ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΚΑΜΒΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΟΔΑΣ “