Το «Business Basics – Επιχειρηματικό Ξεκίνημα» (σεμινάρια & συμβουλευτική επιχειρηματικότητας) ασχολείται σχεδόν αποκλειστικά με την νέα/μικρή επιχείρηση και τον ελεύθερο επαγγελματία εστιάζοντας σε εκείνες τις γνώσεις και ικανότητες που δημιουργούν εμπορική αξία (marketing, σχεδιασμός, πωλήσεις, ιδέες & ευκαιρίες), αποφεύγοντας περίπλοκες επιχειρηματικές τακτικές (business plans), σύγχρονα trends (τεχνολογικά startups) και αντιπαραγωγικές προσεγγίσεις για το επιχειρείν (ΕΣΠΑ, επιδοτήσεις, λογιστικά). Η προσέγγιση του Business Basics έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τον αρχάριο επιχειρηματία και την νέα/μικρή επιχείρηση καθώς και όσους δεν έχουν στοιχειώδη επιχειρηματική παιδεία αλλά έχουν την επιθυμία να μάθουν και να επιχειρήσουν. Αυτούς δηλαδή που έχουν περισσότερο ανάγκη τα βασικά επιχειρηματικά εργαλεία. Είναι πρακτική μέθοδος που δεν συναντάται αλλού στην αγορά, μπορεί να εφαρμοστεί σε οποιοδήποτε εμπορικό project, προέρχεται από εμπειρική γνώση αποκτημένη μέσω project management & αυστηρά στάνταρ εξυπηρέτησης και βασίζεται στην απλότητα και τον πελατοκεντρισμό που διακρίνουν το έργο του πατριάρχη του management Peter Drucker.
Ο πρώτος κύκλος σεμιναρίων αποτελείται από 4 ενότητες, άρρηκτα συνδεδεμένες μεταξύ τους.
1η) Εισαγωγή στις βασικές έννοιες του επιχειρείν.
Οι συμμετέχοντες θα μάθουν τι είναι επιχειρηματικότητα και τι όχι, τι είναι καινοτομία & πως λειτουργεί, τι είναι marketing και από τι αποτελείται, ποια επιχείρηση είναι επιχειρηματική και ποια όχι, το επιχειρηματικό ξεκίνημα και πως λύνονται οι αρχικοί προβληματισμοί, ποιο είναι το ουσιαστικό focus πριν καν ξεκινήσει μια επιχείρηση. Τελειώνοντας η πρώτη ενότητα έχει στρωθεί το απαραίτητο πλαίσιο πάνω στο οποίο ο συμμετέχων θα έρθει σε επαφή με τα βασικά εργαλεία της επιχείρησης.
Ημερομηνία σεμιναρίου: Σάββατο 7 Δεκεμβρίου, 12:00-16:00
Κόστος αυτής της ενότητας αν αγορασθεί ξεχωριστά: 49€
Κόστος ενότητας αν αγορασθεί όλο το σεμινάριο: 29€
2η) Τα βασικά εργαλεία της επιχείρησης.
Αφού στρώθηκε το επιχειρηματικό πλαίσιο, σ’ αυτή την ενότητα οι συμμετέχοντες θα μάθουν ποιος είναι ο σκοπός & οι βασικές λειτουργίες μιας επιχείρησης (πολύ απλούστερες από ό,τι μπορεί να νομίζει κάποιος), πώς να ερευνά και να βρίσκει την αξία του πελάτη, πώς να σχεδιάζει προϊόντα & υπηρεσίες βασιζόμενος σ’ αυτή την αξία, πώς να εξυπηρετεί και να προμοτάρει το προϊόν του, πώς να πουλάει, πώς να αναπτύσσει την επιχείρησή του συνεχώς. Κοντολογίς, οι συμμετέχοντες θα μάθουν όλα όσα χρειάζονται σε κάποιον ώστε να μάθει από το μηδέν να δημιουργεί και να πουλάει αξία στην αγορά με πολύ απλό τρόπο. Τελειώνοντας η ενότητα αυτή οι συμμετέχοντες έχουν πλέον όλο το βασικό πλαίσιο και τα εργαλεία με τα οποία θα δημιουργηθεί αξία. Είναι έτοιμοι για την μέθοδο. Το σχέδιο δράσης.
Ημερομηνία σεμιναρίου: Κυριακή 8 Δεκεμβρίου, 12:00, 18:00
Κόστος αυτής της ενότητας αν αγορασθεί ξεχωριστά: 89€
Κόστος ενότητας αν αγορασθεί όλο το σεμινάριο: 69€
3η) Η μέθοδος ανάπτυξης της νέας/μικρής επιχείρησης.
Έχοντας κατανοήσει το επιχειρηματικό πλαίσιο και τα βασικά εργαλεία, σ’ αυτή την ενότητα οι συμμετέχοντες θα μάθουν το στίγμα και το σχέδιο δράσης της νέας/μικρής επιχείρησης. Πως διαφέρει από άλλες μορφές επιχειρείν, γιατί δεν της ταιριάζουν οι τεχνικές τους (business plans, sales projections, startup method κλπ), ποιο είναι το πρακτικό σχέδιο δράσης πάνω στο οποίο εφαρμόζονται τα εργαλεία και η πελατοκεντρική αντίληψη ώστε να δημιουργηθεί αξία για τον πελάτη με ελεγχόμενο κόστος και λιτή προσέγγιση. Τελειώνοντας και την τρίτη ενότητα οι συμμετέχοντας έχουν πλέον όχι μόνο πλαίσιο και εργαλεία αλλά και σχέδιο δράσης και είναι έτοιμοι να μάθουν το πώς αναλύονται ιδέες και ευκαιρίες στην αγορά.
Ημερομηνία σεμιναρίου: Σάββατο 14 Δεκεμβρίου, 12:00-16:00
Κόστος αυτής της ενότητας αν αγορασθεί ξεχωριστά: 89€
Κόστος ενότητας αν αγορασθεί όλο το σεμινάριο: 69€
4η) Πώς μια ιδέα γίνεται επιχείρηση.
Εδώ οι συμμετέχοντες θα μάθουν τους μοναδικούς δυο τρόπους από τους οποίους ξεκινάει κάθε επιχείρηση, πως γεννιούνται ιδέες, πως ανακαλύπτονται ευκαιρίες, ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ τους, ποια ιδέα είναι καλή πρώτη ύλη για ανάπτυξη, ποια ευκαιρία είναι κατάλληλη για κάθε επιχειρηματικό άνθρωπο, και πως όλα αυτά εξελίσσονται σε πλάνο ανάπτυξης. Τελειώνοντας αυτή την ενότητα οι συμμετέχοντες έχουν πλέον αποκτήσει και τα 4 βασικά στοιχεία (πλαίσιο, εργαλεία, μέθοδος, ιδέες) που είναι απαραίτητα σε οποιονδήποτε αρχάριο επιχειρηματία και νέα/μικρή επιχείρηση προκειμένου επαναλαμβανόμενα να δημιουργεί προϊόντα/υπηρεσίες & αξία στην αγορά
Ημερομηνία σεμιναρίου: Κυριακή 15 Δεκεμβρίου, 12:00-16:00
Κόστος αυτής της ενότητας αν αγορασθεί ξεχωριστά: 49€
Κόστος ενότητας αν αγορασθεί όλο το σεμινάριο: 29€
Γενικές διευκρινίσεις:
- Οι 4 ενότητες απαρτίζουν το σεμινάριο και συνδέονται μεταξύ τους. Αν κάποιος θέλει να παρακολουθήσει μόνο μία ή δύο ενότητες μπορεί αλλά οι τιμές είναι διαφορετικές και θα του λείπουν τα υπόλοιπα κομμάτια για να κατανοήσει το πώς δουλεύει η μέθοδος.
- Οι θέσεις είναι περιορισμένες (25 άτομα) ώστε οι συμμετέχοντες να νιώσουν άνετα & να συμμετέχουν ενεργά στην μάθηση. Το σεμινάριο θα επαναληφθεί στο μέλλον αλλά σε υψηλότερες τιμές.
- Η τιμή του σεμιναρίου είναι πάρα πολύ χαμηλή δεδομένου ότι προσφέρει συμπυκνωμένη γνώση και «μασημένη τροφή» ώστε ο συμμετέχων να μάθει & να εφαρμόσει εύκολα και πρακτικά. Σε κάθε επόμενο κύκλο οι τιμές θα είναι υψηλότερες.
- Το σεμινάριο έχει βελτιστοποιηθεί για τον αρχάριο επιχειρηματία και την μικρή επιχείρηση και περιλαμβάνει στην ουσία όλα τα basics μιας μικρής επιχείρησης μαζεμένα σε ένα crash course. Όποιος τα μάθει μια φορά τα εφαρμόζει εφ’ όρου ζωής.
- Οι αρχάριοι συμμετέχοντες θα είναι ελεύθεροι να ρωτήσουν τον εισηγητή ό,τι θέλουν, για ό,τι τους απασχολεί επιχειρηματικά χωρίς να ντρέπονται ότι κάποιος δίπλα τους είναι πιο «προχωρημένος». Το σεμινάριο είναι γι αυτούς και για απλή επιχειρηματικότητα.
- Το σεμινάριο παρακινεί σε άμεση δράση! Όχι να μαθαίνουμε 5 πράγματα και μετά να τα ξεχνάμε. Επιχειρηματικότητα σημαίνει δράση, όχι θεωρία. Οι παροχές μετά το σεμινάριο θα ωθούν τους ενδιαφερόμενους να αναλάβουν δράση άμεσα.
- Ο εισηγητής ήταν και παραμένει μικρομεσαίος επιχειρηματίας ο ίδιος, γνωρίζει από πρώτο χέρι τι σημαίνει επιχειρηματικότητα των μικρών στην Ελλάδα και έχει πληρώσει μεγάλο οικονομικό και προσωπικό κόστος για να μάθει αυτά που διδάσκει.