Κάνε το κείμενό σου να ξεχωρίζει στο ψηφιακό τοπίο!
Λίγα λόγια για το μάθημα:
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ψηφιακά μέσα κυριαρχούν πλέον ως κανάλια ενημέρωσης. Η παραγωγή και διαχείριση του περιεχομένου στα Νέα Μέσα απαιτεί ειδικές δεξιότητες και γνώσεις. Η εξοικείωση με τους κανόνες του Search Engine Optimization (SEO), με εργαλεία της GOOGLE, με τη χρήση και ενσωμάτωση multimedia στα κείμενα αλλά και με τρόπους γραφής που κάνουν το κείμενο φιλικό στις μηχανές αναζήτησης, είναι ζητούμενα για τους δημοσιογράφους. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της δημοσιογραφίας δημιουργεί νέα δεδομένα και τα ΜΜΕ εξελίσσονται σε πλατφόρμες που παράγουν πολυεπίπεδο περιεχόμενο.
Μέσα από το μάθημα, θα δούμε ποιοι είναι οι βασικοί κανόνες του SEO και πώς εφαρμόζονται στα κείμενα, πώς ενσωματώνονται τα multimedia και πώς αποδίδουν και πώς χρησιμοποιούνται τα trends της Google για το «χτίσιμο» περιεχομένου. Επιπλέον, θα μάθουμε με ποιο τρόπο δημιουργούνται τα podcast, τι είναι τα explainer video και πώς μπορούμε να παράξουμε ξεχωριστό περιεχόμενο στα social media ώστε να προωθήσουμε το έργο μας.
Στο πλαίσιο του μαθήματος θα δημιουργήσουμε το δικό μας blog όπου θα εφαρμόσουμε τη θεωρία και θα ποστάρουμε ειδήσεις και περιεχόμενο. Επίσης, θα συζητήσουμε σύγχρονα ζητήματα όπως η Τεχνητή Νοημοσύνη, οι προκλήσεις, οι κίνδυνοι και οι ευκαιρίες από το ChatGPT και ο κώδικας δεοντολογίας στα ηλεκτρονικά ΜΜΕ.
Βασικές ενότητες του σεμιναρίου:
-
Νέες τεχνολογίες και επικοινωνία
-
Πώς άλλαξε η δημοσιογραφία μετά τη μνημονιακή κρίση
-
Συγκριτική ανάλυση έντυπης και ψηφιακής δημοσιογραφίας: Η είδηση στις εφημερίδες και η είδηση στις ιστοσελίδες
-
Ρόλοι και αρμοδιότητες στα Νέα Μέσα
-
Τι είναι τα Google Trends και πώς αυτά επηρεάζουν το περιεχόμενο των ιστοσελίδων
-
Πού βρίσκουμε τα Google Trends και πώς τα χρησιμοποιούμε
-
Tags, Meta Tags, keywords και SEO: Ο απόλυτος οδηγός για τα ψηφιακά Μέσα
-
Γιατί ο τίτλος είναι… κυρίαρχος στα New Media
-
Google Analytics: Μετρήστε, προσδιορίστε, θριαμβεύστε
-
Fake news, Τεχνητή Νοημοσύνη και virality
-
Τα social media ως όχημα για την εξάπλωση της είδησης
-
Blogs και νούμερα: Πώς θα γίνετε «ορατοί» στην αναζήτηση της Google