Σκοπός
Στόχος του σεμιναρίου είναι μέσα από μια οργανωμένη εκπαιδευτική διαδικασία να δώσει τις απαραίτητες γνώσεις, ώστε σε σύντομο χρονικό διάστημα, ο απόφοιτος να είναι σε θέση να χρησιμοποιεί τις βασικές αλλά και πιο προχωρημένες λειτουργίες στο 3D Animation με χρήση του προγράμματος Maya.
Περιγραφή σεμιναρίου
Το Maya θεωρείται ως το κορυφαίο πρόγραμμα 3D Animation με ιδιαίτερη ζήτηση σε Ευρώπη και Αμερική.
-ΥΛΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ >Θεωρία του 3D, τι είναι το 3D >Eισαγωγή στο Interface του προγράμματος >Πρώτη επαφή με τον τρισδιάστατο χώρο, το σύστημα αξόνων και συντεταγμένων >Λογική του Maya, Menus, Tools, Hot Box >Παίζοντας με τα βασικά γεωμετρικά σχήματα >2D σχεδίαση και ετοιμασία κατασκευής 3D αντικειμένων >Εργαλεία επεξεργασίας των 2D curves >Τύποι "χτισίματος" ενός 3D Object >Επεξήγηση των components του Loft, Extrude, Revolve, Bevel, Bevel Plus >Οι βασικοί τρόποι κατασκευής 3D αντικειμένων >Εργαλεία επεξεργασίας των 3D surfaces >Εισαγωγή στα Υλικά των αντικειμένων (2D, 3D Shaders ) >Βασικός φωτισμός και στήσιμο μιας σκηνής >Εισαγωγή στα PaintFX και FluidFX και στην ψηφιακή γλυπτική χρησιμοποιώντας το Artisan >Eισαγωγή στο Animation >H θεωρία και πράξη >Το πρώτο Render (απόδοση της όλης σκηνής σε ένα φωτορεαλιστικό καρέ).
Πληροφορίες συμμετοχής
ΠΑΡΟΧΕΣ: • Βεβαίωση Παρακολούθησης ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ1 (με την πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ) • Ειδικές τιμές σε φοιτητές ή ανέργους • Δωρεάν Σημειώσεις • Ολιγομελή τμήματα • Δωρεάν επαναπαρακολούθηση του σεμιναρίου εντός ενός έτους • Το πρόγραμμα μπορεί να επιδοτηθεί μέσω του προγράμματος 0,45% του ΛΑΕΚ -ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ : 40 ώρες
Κόστος Συμμετοχής
Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος