Η τουριστική σεζόν που πέρασε είχε μικρά διαλείμματα κι από το τριήμερο της 28ης Οκτωβρίου φτάσαμε στα Χριστούγεννα και πολύ σύντομα θα ετοιμαζόμαστε για το καλοκαίρι.
Και με τις κρατήσεις τι γίνεται; Θα έρθουν; Με ποιο τρόπο; Πόσο χαμένοι ή κερδισμένοι θα βγούμε φέτος; Πού υπάρχει βοήθεια να βάλουμε όσο πιο γρήγορα μια τάξη όσο υπάρχει ακόμη χρόνος;
Ταυτόχρονα, διαπιστώσαμε πόσο εντυπωσιακός είναι ο φόβος των επιχειρήσεων φιλοξενίας για τις πλατφόρμες κρατήσεων.
Ο φόβος πηγάζει από την άγνοια:
"Εγώ δεν ξέρω, η booking το έβαλε"
"Δε μπορώ να βρω έναν υπάλληλο της airbnb στο τηλέφωνο να ρωτήσω κάτι"
"Τι τιμή να βάλω;"
"Τι πολιτική να βάλω;"
" Πώς θα χρεώσω τον πελάτη;"
"Να βάλω χαμηλή τιμή να πάρω κρατήσεις;"
"Πώς αλλάζω την περιγραφή που έβαλε η booking για το ξενοδοχείο μου;"
ΠΡΙΝ όμως μάθουμε να χειριζόμαστε τις πλατφόρμες πρέπει να έχουμε αποφασίσει τι θα καταχωρήσουμε ΜΕΣΑ σ' αυτές.
Πρέπει να αποφασίσουμε την τιμολογιακή μας πολιτική, ΤΙ πουλάμε και ΠΟΣΟ.
Η Τιμολογιακή Πολιτική είναι το Α & Ω μιας επιχείρησης Φιλοξενίας αφού σε όλη αυτή τη διαδικασία στηρίζονται τα έσοδα και οι πωλήσεις της επιχείρησης.
Και εδώ, εκτός της άγνοιας των μηχανών κρατήσεων, έρχεται να προστεθεί η άγνοια της αγοράς, των εξόδων και άλλων σημαντικότατων παραγόντων.
Για να καλύψουμε όλες αυτές τις ανάγκες του μικρού-μεσαίου επιχειρηματία, δημιουργήσαμε το παρακάτω σεμινάριο:
Το σεμινάριο "Booking - Airbnb - Τιμολογιακή Πολιτική: Βασική εκπαίδευση" περιλαμβάνει:
12 ώρες συναντήσεων με εκπαιδευτικό και βιωματικό περιεχόμενο
-
Τιμολογιακή Πολιτική
-
Πότε οργανώνεται;
-
Πώς ορίζουμε τιμές;
-
Κατηγορίες τιμών
-
Κατηγορίες πολιτικών ακυρώσεων & πληρωμών
-
Κατηγορίες διαμονής
Εκπαίδευση σε σύστημα κρατήσεων Booking.com
-
Βασικό μενού
-
Ημερολόγιο
-
Τιμές
-
Πολιτικές
-
Μηνύματα πελατών
-
Καταχώρηση καταλύματος
-
Τρόποι πληρωμής
Εκπαίδευση σε σύστημα κρατήσεων Airbnb
-
Βασικό μενού
-
Ημερολόγιο
-
Τιμές
-
Πολιτικές
-
Μηνύματα πελατών
-
Καταχώρηση καταλύματος
-
Τρόποι πληρωμής
Εκπαίδευση πάνω σε υπαρκτούς λογαριασμούς καταλυμάτων