Εισηγητής
Κίρλα Δανάη, MSc Κλινική Ψυχολόγος, Ψυχοθεραπεύτρια Η Κίρλα Δανάη είναι απόφοιτη του τμήματος Ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος (MSc) στην Κλινική Ψυχολογία με Γνωστική Συμπεριφορική κατεύθυνση από το Leiden University της Ολλανδίας. Το 2012 ολοκλήρωσε το Πρόγραμμα Κλινικής Εκπαίδευσης στην Ψυχική Υγεία στην Α’ Ψυχιατρική Κλινική του Γενικού Νοσοκομείου Παπαγεωργίου Θεσσαλονίκης. Έχει εργασθεί με άτομα με ποικίλλα ψυχολογικά και ψυχιατρικά προβλήματα, καθώς και με μαθητές. Έχει εκπαιδευτεί στις αρχές της Γνωστικής Αναλυτικής Ψυχοθεραπείας βραχέως , στο Πολύπλοκο Τραύμα με τη μέθοδο Gonzalez & Mosquera καθώς και στο Τραύμα Δεσμού, και στην τραυματοθεραπεία E.M.D.R. Από το 2012 ιδιωτεύει στο προσωπικό της γραφείο παρέχοντας συνεδρίες ψυχοθεραπείας και συμβουλευτικής με συνθετική προσέγγιση που εμπεριέχει μεταξύ άλλων και αρχές της Θετικής Ψυχολογίας και του Mindfulness. Στην πορεία της έχει δώσει διαλέξεις για ένα εύρος θεμάτων, έχει αρθρογραφήσει στον ηλεκτρονικό τύπο, έχει διεκπεραιώσει έρευνες και έχει εκπαιδεύει ενηλίκους σε σεμινάρια σχετικά με την ψυχική υγεία. Τα τελευταία χρόνια ασχολείται κυρίως με την ψυχοθεραπεία και την διοίκηση εκπαίδευσης, καθώς από το 2018 διατηρεί κέντρο ψυχολογίας και εκπαίδευσης στην Θεσσαλονίκη συντονίζοντας εισηγήσεις με θέματα ψυχολογίας και διδάσκοντας παράλληλα. Από το 2022 διδάσκει σε φοιτητές μεταπτυχιακού επιπέδου στο MA Counselling & Psychotherapy του Metropolitan College.
Σε ποιους απευθύνεται
Σε φοιτητές και επαγγελματίες ψυχικής υγείας, σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σε διοικητικό/ άλλο προσωπικό στον τομέα της εκπαίδευσης, σε γονείς.
Σκοπός
Στόχος του σεμιναρίου είναι η εισαγωγή στη Θετική Ψυχολογία, μια κατεύθυνση σχετικά νέα και ανερχόμενη στον τομέα της ψυχολογίας. Πιο συγκεκριμένα, το σεμινάριο παρέχει το θεωρητικό υπόβαθρο και τις πρακτικές οδηγίες για το πώς μπορεί να εφαρμοστεί η Θετική Ψυχολογία σε ένα εκπαιδευτικό περιβάλλον, π.χ. τάξη, σχολείο, φροντιστήριο. Ειδικά σε μια εποχή όπου οι δύσκολες κοινωνικές συνθήκες συντελούν στην ταχεία ανάπτυξη διαφόρων ψυχοκοινωνικών προβλημάτων σε παιδιά και εφήβους, η αλλαγή της κατεύθυνσης από των χειρισμό των διαταραχών στην προαγωγή της ψυχικής υγείας και της ικανοποίησης από τη ζωή αποτελεί έννοια κλειδί για την ευρρυθμία στα σχολεία.
Περιγραφή σεμιναρίου
Τι νόημα έχουν άραγε οι έννοιες της αισιοδοξίας, της ανθεκτικότητας, της συγχώρεσης, της ευγνωμοσύνης μέσα στο εκπαιδευτικό πλαίσιο; Θα μπορούσαν να ενταχθούν στην καθημερινότητα του σχολείου ή/ και του φροντιστηρίου και με ποιον τρόπο; Πώς ευνοούν τα θετικά συναισθήματα την γνωστική λειτουργία της μάθησης και πόσο η ενσυνειδητότητα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως άσκηση συγκέντρωσης; Είναι μήπως οι θετικές σχέσεις μεταξύ συνομηλίκων μια εναλλακτική λύση στις συγκρούσεις; Και πόσο τελικά η εκπαίδευση αναδεικνύει τα θετικά στοιχεία προσωπικότητας των παιδιών και των εφήβων;
Πληροφορίες συμμετοχής
Ολιγομελή τμήματα. Βιωματικός χαρακτήρας εισήγησης. Παροχή βεβαίωσης συμμετοχής & υλικού/ σημειώσεων.
Κόστος Συμμετοχής
35 ευρώ (30 ευρώ για ανέργους, φοιτητές & ΑΜΕΑ)
Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος