Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

All you need to become a Hotel Concierge

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
Octopus Concierge
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Τουρισμός / Εστίαση

Εισηγητής

Νικόλαος Μήτρου

Σε ποιους απευθύνεται

Απευθύνεται σε επαγγελματίες του τουρισμού που αγαπούν να καλύπτουν τις ανάγκες των επισκεπτών τους με μοναδικό τρόπο.

Σκοπός

Στόχος και σκοπός του σεμιναρίου είναι η δημιουργία της πρώτης στην Ελλάδα ομάδας στελεχών Concierge που θα εκπαιδευτεί με απώτερο σκοπό την τοποθέτηση των μελών της μετά το πέρας του σεμιναρίου σε ξενοδοχεία πολυτελείας σε ολόκληρη την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Περιγραφή σεμιναρίου

Το σεμινάριο All you need to become a Hotel Concierge, απευθύνεται σε επαγγελματίες του τουρισμού που αγαπούν να καλύπτουν τις ανάγκες των επισκεπτών τους με μοναδικό τρόπο.
Στους τέσσερις μήνες εκπαίδευσης θα εμβαθύνουμε στις προσωποποιημένες υπηρεσίες και τους τρόπους δημιουργίας εμπειριών παράγοντα WOW!
Θα αναλύσουμε πραγματικά case studies και θα μάθουμε τον τρόπο εξυπηρέτησης ανθρώπως με τεράστιες προσδοκίες.
Με το πέρας του σεμιναρίου θα είστε έτοιμοι να εργαστείτε σε οποιοδήποτε σημείο του πλανήτη και θα βοηθήσουμε και εμεις σε αυτό.
Σας περιμένουμε να δημιουργήσουμε κάτι πρωτοποριακό στην Ελλάδα και τον κόσμο.

Ενότητες που θα αναλύσουμε στην περίοδο της εκπαίδευσης:

1. Τρόπος ομιλίας-ποιες λέξεις και φράσεις χρησιμοποιούμε με τους επισκέπτες μας - σωστός και επαγγελματικός τρόπος ομιλίας.

  • Guest service in the hospitality industry.
  • Positive thinking
  • What makes hotel guests feel special

2. Επαγγελματικός γραπτός και προφορικός λόγος. Τί αποφεύγουμε με παραδείγματα,τί ισχύει  π.χ. follow up email - τί εννοούμε και γιατί το στέλνουμε.

  • Email management
  • Τelephone service
  • Handling complaints
  • The importance of time management

3. WOW effect in hospitality - how to generate positive comments and create long lasting relationships with the guests

  • Creating “wow” factor hosting experiences
  • Guest expectations and how to exceed them
  • Ten ways to impress your guests
  • Networking.

4. Think of the guest first and anticipate his/her needs before asking.

  • Customer-centric service strategy
  • Going the extra mile
  • Correspondence management

5. Επικοινωνία μεταξύ των συνεργατών μας για μια πιο αποτελεσματική ομάδα

  • Leadership skills
  • Front office relations with the rest of the hotel
  • Brand yourself

6. Τί ξεχωρίζει το καλό 5* από το υψηλότερο επίπεδο 5* - personalization

  • Filoxenia and the creation of home away from home feeling.
  • Pre-arrival communication
  • Experiences
  • True care about guest's needs.
  • Fulfilling guest's needs spontaneously. 

Επίσης θα αναλύσουμε:

  • Πράγματα που μπορεί να κάνει ένας Concierge για εσάς
  • Hotel Doorman
  • Hotel Bellman/Groom
  • Γραφείο Concierge/Χώρος Αποσκευών (Concierge Desk/Luggage Room)
  • Rooming in/out μεμονωμένων επισκεπτών & γκρουπ
  • Διαδικασία αλλαγής δωματίου
  • Valet parking οχημάτων
  • Καρτέλες (Tags)/Αυτοκόλλητα (Stickers) γραφείου Concierge
  • Απαραίτητες ερωτήσεις πριν την παροχή υπηρεσιών
  • Επαναλαμβανόμενοι επισκέπτες
  • Γλώσσα του σώματος
  • Χρησιμότητα εφαρμογής WhatsApp

Πληροφορίες συμμετοχής

Διάρκεια: 4 μήνες

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί τον Νοέμβριο και για τέσσερις μήνες και οι συνεδρίες θα είναι εβδομαδιαίες. 

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.