Στην καθημερινή μας ζωή, ως καταναλωτές, συναναστρεφόμαστε συνεχώς με χιλιάδες brands. Κι όμως, από όλα αυτά τα brands με τα οποία ερχόμαστε σε επαφή, μόνο μερικά καταχωρούνται στη μνήμη μας και ακόμη λιγότερα διαλέγουμε να καταναλώσουμε. Πώς διαφοροποιούνται αυτά τα προϊόντα που επιλέγουμε ξανά και ξανά και τα προτείνουμε στους φίλους μας, από αυτά που μας περνούν τελείως απαρατήρητα; Οι παράγοντες που μπορεί να φέρουν ένα προϊόν στην προσοχή μας ποικίλλουν, αλλά, αρκετά συχνά, πίσω από ένα επιτυχημένο προϊόν «κρύβεται» ένα αποτελεσματικό branding.
Κάθε Brand έχει την δική του προσωπικότητα που εκφράζεται από πολλά στοιχεία. Η ουσία βρίσκεται πιο βαθιά από το λογότυπό του ή η συσκευασία του: το brand αποτελείται από το σύνολο των στοιχείων που δίνουν χαρακτήρα σε έναν οργανισμό, μία εταιρεία, ένα προϊόν, μία υπηρεσία. Το branding δεν μας βοηθάει μόνο να αντιμετωπίσουμε το προϊόν ή την υπηρεσία μας με σεβασμό, να το βοηθήσουμε να πει την ιστορία του: είναι μία διαδικασία που μπορεί πραγματικά να κάνει το προϊόν μας να συναντήσει τις ανάγκες του καταναλωτή. Ένα brand που έχει δημιουργηθεί με προσοχή και συνοχή, έχει κάνει ήδη ένα από τα πιο σημαντικά βήματα ώστε να αναπτύξει μία συναισθηματική σχέση με το κοινό του. Εμπνέοντας στον καταναλωτή εμπιστοσύνη και αξιοπιστία, το branding δημιουργεί τις κατάλληλες βάσεις ώστε το προϊόν να καταφέρει να έρθει σε επαφή με το κοινό του, να διατηρήσει την επαφή αυτή και να αποκτήσει εμπορική αξία.
Στο brandwise ξέρουμε πως το branding είναι μία διαδικασία αναγκαία για να καταφέρει να ξεχωρίσει το προϊόν ή η υπηρεσία μας από τους ανταγωνιστές του στην αγορά. Μέσα από μια απλή μεθοδολογία και με την πλήρη καθοδήγησή μας, θα μπορέσετε να μάθετε όλα τα βήματα για το πως δημιουργείται ένα ολοκληρωμένο brand. Από την έρευνα που χρειάζεται να γίνει στην αρχή, έως το χτίσιμο όλης της ταυτότητας και της στρατηγικής που πρέπει να ακολουθήσει για να βρει το κοινό του, με ασκήσεις και παραδείγματα για να μπορέσετε να κατανοήσετε ακριβώς την διαδικασία.
Έχουμε τρείς (3) τύπους σεμιναρίου.
1. One to One
Σεμινάρια branding σε ατομικές συναντήσεις που ολοκληρώνονται σε δύο (2) συνεδρίες των τριών (3) ωρών η κάθε μία. Κατά τη διάρκειά τους, αναλύουμε όλα τα βήματα της διαδικασίας του branding, πραγματοποιούμε πρακτικές ασκήσεις κατανόησης της τοποθέτησης ενός brand, εντοπίζουμε τα στοιχεία που διαφοροποιούν την κάθε μάρκα, αναλύουμε παραδείγματα από brand που είναι ήδη στην αγορά και τελικώς, εφαρμόζουμε τη μεθοδολογία στη δική σας συγκεκριμένη περίπτωση.
Ημέρες, ώρες και κόστος σεμιναρίου κατόπιν συνεννόησης.
2. Small group
Ομαδικές συναντήσεις, έως 6 ατόμων, που ολοκληρώνονται σε τρείς (3) συνεδρίες των τριών (3) ωρών η κάθε μία. Κατά τη διάρκειά τους, μαθαίνουμε τα βήματα της διαδικασίας του branding, κάνουμε ανοικτή συζήτηση για την επίλυση κάθε απορίας, εξετάζουμε επιτυχημένα brand αναλύοντας τους λόγους που μας ελκύουν και τελικώς, κάνουμε πρακτική σε προϊόν ή υπηρεσία σε ρεαλιστικό πλαίσιο. Οι συναντήσεις προσαρμόζονται πάντα στο επίπεδο της εκάστοτε ομάδας.
Ημέρες σεμιναρίων:
Δευτέρα + Τετάρτη 18:00 έως 21:00, Πέμπτη 18:00 έως 21:00 + Σάββατο 11:00 έως 14:00
Κόστος σεμιναρίων:
200,00 ευρώ ανά συμμετοχή, φοιτητές 120,00 ευρώ ανά συμμετοχή
3. Workshop
Εργαστήρια για εταιρείες και οργανισμούς (B2B). Σεμινάρια branding προσαρμοσμένα στις ειδικές επαγγελματικές σας ανάγκες, όπου εξετάζονται με ρεαλισμό οι βραχυπρόθεσμοι και μακροπρόθεσμοι στόχοι σας, ενώ το brand σας προσεγγίζεται αναλυτικά ώστε να αποκτήσει μια ισχυρή ταυτότητα και φωνή στην αγορά.
Ημέρες, ώρες και κόστος σεμιναρίου κατόπιν συνεννόησης.