Εισηγητής
Μαρία Βλάχου, MSc, MA. Καθηγήτρια Χημείας στο Κολλεγίου Ψυχικού.
Περιγραφή σεμιναρίου
Τα τελευταία χρόνια μεγάλος αριθμός ερευνητών της εκπαίδευσης επισημαίνει τη θετική επίδραση που έχουν οι πρακτικές της Διαμορφωτικής Αξιολόγησης (Formative Assessment) και ιδιαίτερα της ανατροφοδότησης (Feedback), στις μαθησιακές επιδόσεις των μαθητών και την καλλιέργεια δεξιοτήτων όπως η οικοδόμηση της γνώσης, η αυτορρύθμιση και ο αναστοχασμός.
Στο σεμινάριο θα συζητηθούν οι αρχές της διαμορφωτικής αξιολόγησης και θα δοθεί έμφαση στις στρατηγικές, τα εργαλεία και τα οφέλη της εποικοδομητικής ανατροφοδότησης στην εκπαιδευτική διαδικασία. Οι συμμετέχοντες θα έρθουν σε επαφή με μια σειρά από πρακτικές εφαρμογές, τις οποίες θα μπορούν να εντάξουν και να προσαρμόσουν στα μαθήματά τους.
Σημείωση: Θα ήταν πολύ χρήσιμο οι συμμετέχοντες να έχουν μαζί τους μια γραπτή δοκιμασία/εργασία μαθητή τους, την οποία θα χρησιμοποιήσουν κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου για την εξάσκησή τους στις αρχές της ανατροφοδότησης.
Κόστος Συμμετοχής
Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος