Εισηγητής
Π. Κουτσολιάκος, M.Α., M.Ed., Εκπαιδευτικός Δημοτικού Κολλεγίου Ψυχικού
Σκοπός
Στο μάθημα αυτό θα παρουσιαστεί μια σειρά από δραστηριότητες ακουστικής κατανόησης, που σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν για την αντιμετώπιση του προβλήματος αυτού. Σκοπός του μαθήματος είναι :
Το σεμινάριο παρουσιάζει μια διδακτική προσέγγιση του προβλήματος στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Ωστόσο, με τις κατάλληλες αναγωγές μπορεί να είναι χρήσιμο και για εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Περιγραφή σεμιναρίου
Η κατανόηση του προφορικού λόγου αποτελεί μια δεξιότητα κατά την οποία αναμειγνύονται τόσο φυσικές/σωματικές όσο και διανοητικές ψυχολογικές διαδικασίες, η ακρόαση και η κατανόηση (Turner, 1995). Τα τελευταία χρόνια συναντούμε όλο και πιο συχνά αναφορές για δυσκολίες από τους μαθητές όσον αφορά την πρόσληψη, αποκωδικοποίηση και επεξεργασία ακουστικών ερεθισμάτων κατά τη μαθησιακή. διαδικασία. Αποτέλεσμα αυτής της δυσκολίας είναι να παρατηρείται συχνά η αδυναμία από τους μαθητές στην αποκωδικοποίηση και στον εντοπισμό των βασικών σημείων της προφορικής διδασκαλίας, με ανάλογη συνέπεια οι μαθητές να αδυνατούν να αξιολογούν τα πιο «σημαντικά» σημεία από αυτά που ακούν και να κρατούν σημειώσεις.
Κόστος Συμμετοχής
Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος