Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης παίζουν σημαντικό ρόλο στην καθημερινότητα των ανθρώπων. Με την εμφάνιση του διαδικτύου, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εξελίχθηκαν και αναπτύχθηκαν μέσα σε ένα ευρύ πλαίσιο δυνατοτήτων. Το σεμινάριο εισάγει τους σπουδαστές στις θεωρητικές προσεγγίσεις και τα μοντέλα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και περιγράφει τα είδη των κοινωνικών δικτύων. Επιπρόσθετα, σκοπεύει στην κατανόηση των λειτουργιών των κοινωνικών δικτύων όπως Facebook, Instagram, Tik Tok, Pinterest, LinkedIn, X (πρώην Twitter) καθώς και στην περιγραφή των αλγόριθμων. Οι σπουδαστές έρχονται σε επαφή με τον τρόπο διαχείρισης των κοινωνικών δικτύων και τους τρόπους διαφήμισης μέσω των κοινωνικών δικτύων, αντιλαμβάνονται τα εργαλεία και τις πλατφόρμες των κοινωνικών δικτύων (Canva κ.λπ.) και εξοικειώνονται με τη δημιουργία και την επεξεργασία ενός blog μέσω Blogger, WordPress κ.ο.κ. Επιπρόσθετα, αντιλαμβάνονται τεχνικές όπως influencer marketing, email marketing καθώς και τον τρόπο δημιουργίας περιεχομένου στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Τέλος, αναλύουν διάφορες μελέτες περιπτώσεων (case studies) που αντιστοιχούν σε κάθε μια από τις παραπάνω ενότητες του σεμιναρίου, με σκοπό την εξοικείωσή τους με το αντικείμενο.