ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Η εκπαίδευση, είτε πρόκειται για live σεμινάριο είτε για online, είναι εργαστηριακής μορφής (workshop). Δεν πρόκειται για θεωρητική επιμόρφωση ακαδημαϊκού τύπου ή για μια τυποποιημένη και βαρετή παρουσίαση powerpoint. Είναι μια ενεργητική, συμμετοχική διαδικασία, με πρακτικές, εφαρμόσιμες συμβουλές, τύπου ‘how-to’.
Βασίζεται στις αρχές της θετικής εμπειρίας (positive experience) και της προσωπικής εμπλοκής (personal involvement). Οι συμμετέχοντες, ακόμη και με την online μέθοδο, αισθάνονται σαν να είναι σε πραγματική αίθουσα. Νιώθουν ευχάριστα, χωρίς να βαριούνται κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου. Ωφελούνται από την προσωπική τους ενεργή συμμετοχή με ερωτήσεις και απαντήσεις, ατομικές και ομαδικές ασκήσεις, προσωπικά case studies, παρατηρήσεις, διάλογο.
ΤΙ ΘΑ ΠΕΤΥΧΕΤΕ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΩΦΕΛΗΘΕΙΤΕ
Στο τέλος της εκπαίδευσης θα μπορείτε να εφαρμόζετε πρακτικές και δοκιμασμένες τεχνικές στην εξυπηρέτηση των πελατών σας:
-
θα κατανοήσετε τι είναι Θετική Εμπειρία Πελάτη
-
θα μάθετε πώς να εφαρμόζετε σωστά 7 δεξιότητες στη καθημερινή σας δουλειά
-
θα μάθετε να διαχειρίζεστε αποτελεσματικά και να κερδίζετε από τα παράπονα και τις δυσκολίες
-
θα μπορείτε να ικανοποιείτε ακόμη περισσότερο τους πελάτες και θα δημιουργείτε ακόμη περισσότερους πιστούς πελάτες για την επιχείρησή σας
-
θα νιώσετε πιο έτοιμοι και σίγουροι να αντιμετωπίσετε οποιονδήποτε πελάτη και οποιαδήποτε κατάσταση
-
θα κάνετε τη δουλειά σας ευκολότερα και αποτελεσματικότερα!
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
-
Ποιος είναι ο σύγχρονος πελάτης, τι θέλει και πώς ικανοποιείται
-
Φιλοσοφία εξυπηρέτησης, επαγγελματισμός, συνειδητοποίηση ρόλου
-
Τι σημαίνει Θετική Εμπειρία Πελάτη - Positive Customer Experience
-
Τα στοιχεία της Θετικής Εμπειρίας Πελάτη
-
Τα προαπαιτούμενα για Θετική Εμπειρία Πελάτη
-
Οι 7 δεξιότητες για κάθε επαγγελματία στην πρώτη γραμμή εξυπηρέτησης
-
Η έννοια του Πιστού Πελάτη και η σημασία του για εσάς και την επιχείρησή σας
-
Γιατί δυσαρεστούνται ή χάνονται πελάτες;
-
Παράπονα, προβλήματα με πελάτες: η ‘Χρυσή Ευκαιρία’ σας!
-
Ο πιο σημαντικός παράγοντας στην αντιμετώπιση παραπόνων και προβλημάτων
-
Διαδικασία χειρισμού παραπόνων και προβλημάτων
-
Λέξεις και φράσεις ‘Do’s & Don’t’s’
-
The Ritz-Carlton Golden Rule