Διεξάγεται και με εξ αποστάσεως παρακολούθηση (e-learning).
Περισσότερες πληροφορίες
Σε ποιους απευθύνεται
Σκοπός
Περιγραφή σεμιναρίου
Αυτό το εκπαιδευτικό πρόγραμμα εξοπλίζει τους συμμετέχοντες με βασικές δεξιότητες και γνώσεις για την παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών. Καλύπτει διάφορες πτυχές των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες, την επίλυση προβλημάτων, τις επικοινωνιακές δεξιότητες και την κατανόηση της ψυχολογίας των πελατών. Κατάλληλο για άτομα σε όλα τα επίπεδα ενός οργανισμού που συνδέονται άμεσα ή έμμεσα με πελάτες. **Για τις επιχειρήσεις: Το σεμινάριο μπορεί να προσαρμοστεί για να καλύψει τις συγκεκριμένες ανάγκες διαφορετικών βιομηχανιών ή τομέων (Tailor Made).
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΥΛΗ (30 ώρες):
***Το σεμινάριο περιλαμβάνει πλήθος μελετών περίπτωσης από το πραγματικό περιβάλλον της αγοράς. Επιλέξτε το πρόγραμμα που σας ενδιαφέρει και αποκτήστε και εσείς τις γνώσεις που απέκτησαν σε εμάς χιλιάδες άνθρωποι που μας εμπιστεύθηκαν από το 1992 έως σήμερα...
Πληροφορίες συμμετοχής
Διάρκεια: 30 ώρες Ώρες Διεξαγωγής Σεμιναρίου: Καθημερινά: 10.00-13.00, ή 13.00-16.00, ή 16.00-19.00, ή 19.00-22.00 Σάββατο: 10.00-14.00
Με την παρακολούθηση του σεμιναρίου, σας προσφέρουμε επιπλέον: • • Βεβαίωση Παρακολούθησης ΚΔΒΜ (με την Πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ) • Σύνδεση με το Γραφείο Καριέρας της Hellas Network.
Κόστος Συμμετοχής
395€
Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος