Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

Βασικές Αρχές Διαχείρισης Αλλαγής (Change Management)

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
ICAP Training Solutions
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Οργάνωση & Διοίκηση

Σε ποιους απευθύνεται

  • Γενικοί Διευθυντές, Operations Managers, Supply Chain Managers, και ευρύτερα όλα τα στελέχη γραμμής (Line Managers), Μέσης και Υψηλής βαθμίδας τα οποία καλούνται να διαχειριστούν ή να σχεδιάσουν δομικές οργανωσιακές αλλαγές στις επιχειρήσεις τους.
  • Στελέχη HR τα οποία καλούνται να υποστηρίξουν επιχειρησιακούς μετασχηματισμούς.
  • Project managers οι οποίοι θέλουν να αυξάνουν το ποσοστό επιτυχίας και υιοθέτησης των αλλαγών που φέρνουν τα έργα που αναλαμβάνουν.

Περιγραφή σεμιναρίου

  • Πόσες φορές έχετε αναγκαστεί να υλοποιήσετε αλλαγές στη δουλειά σας;
  • Πόσες από αυτές ήταν πραγματικά επιτυχημένες;
  • Υπάρχει άραγε τρόπος να γίνει επιτυχημένα μία αλλαγή σε μία επιχείρηση;
  • Έχετε αντιμετωπίσει έλλειψη επαρκούς χρηματοδότησης, χρόνου, ενέργειας ή αντίσταση των συνεργατών σας στην αλλαγή;

59% των εταιρικών δομικών οργανωσιακών αλλαγών αποτυγχάνει μερικώς ή πλήρως, ενώ στη περίπτωση των digital transformations το ποσοστό αυτό ανέρχεται στο 70%

Με την εκτίμηση για επενδύσεις σε digital transformations να ανέρχεται στα 3,6 δις μέχρι το 2026, η επιτυχημένη υλοποίηση τους τοποθετείται στο επίκεντρο των επιχειρήσεων.

H Διαχείριση Αλλαγής είναι εδώ για να υποστηρίξει τις εταιρείες να γεφυρώσουν το χάσμα και να επιτύχουν δομικές αλλαγές, εντός προϋπολογιζόμενου κόστους και χρόνου, απολαμβάνοντας άμεσα τα οφέλη που συνδέονται με την αλλαγή.

Κατηγορίες Οργανωσιακών αλλαγών που διαχειρίζεται η Διαχείριση Αλλαγής

  • Ψηφιακοί Μετασχηματισμοί (Digital Transformations)
  • Στρατηγικές αλλαγές
  • Δομικές οργανωτικές αλλαγές (Αναδιαρθρώσεις, Process Re-Engineering, αλλαγές Περιβάλλοντος Εργασίας, Συρρίκνωση # Επέκταση Δραστηριότητας)
  • Αλλαγές Κουλτούρας
  • Αλλαγές λόγω Συμμόρφωσης με Εθνικά ή Διεθνή πρότυπα
  • Εξαγορές & Συγχωνεύσεις

Τι επιτυγχάνει η Διαχείριση Αλλαγής;

  • 7Χ    More likely to achieve project objectives
  • 4.6X More likely to stay on or ahead of schedule
  • 1.4X More likely to stay on or under budget

Περιεχόμενα προγράμματος

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει ένα πλήθος διαδραστικών ενεργειών και ασκήσεων, με προσομοιώσεις πραγματικών επιχειρησιακών αλλαγών, προσαρμοσμένων στις ανάγκες των συμμετεχόντων. Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να προσεγγίσουν τις επιχειρησιακές αλλαγές που διαχειρίζονται μέσω ενός δυναμικού μείγματος πρακτικής εξάσκησης και θεωρητικής προσέγγισης το οποίο θα περιέχει:

  • Εισαγωγή στις βασικές έννοιες της Διαχείρισης Αλλαγής και του Προτύπου Διαχείρισης Αλλαγής του Association of Change Management Professionals των Η.Π.Α.
  • Διαχείριση Έργου & Διαχείριση Αλλαγής (Project Management & Change Management). Πώς συνδυάζονται οι 2 αρχές ώστε να φέρουμε εις πέρας με επιτυχία ένα έργο αντλώντας τα οφέλη για τον οργανισμό; Ποιες οι διαφορές και οι επικαλύψεις τους στη διαχείριση ενός έργου;
  • Εργαστήριο Διοίκησης & Διαχείρισης δομικής αλλαγής σε πραγματικό παράδειγμα οργανωσιακής δομικής αλλαγής μίας επιχείρησης

Περιεχόμενα εργαστηρίου

  1. Αξιολόγηση της ετοιμότητας αλλαγής ενός οργανισμού και των συνεπειών της αλλαγής. Μέσω ενός εργαλείου καταγραφής και ανάλυσης βασισμένο στο πρότυπο του ACMP, θα εντοπίσουμε τις συνέπειες της αλλαγής, την έκταση τους αλλά και την ετοιμότητα του οργανισμού να τις διαχειριστεί.
  2. Διαχείριση αντίστασης της αλλαγής. Ποιες είναι εκείνες οι ομάδες και οι οντότητες που θα παρουσιάσουν αντίσταση στην αλλαγή; Ποια είναι η εκτιμώμενη έκταση τους; Πως την αντιμετωπίζουμε και την περιορίζουμε;
  3. Εντοπισμός και ανάλυση των επιχειρησιακών ομάδων που επηρεάζονται από την αλλαγή και πως τους ενεργοποιούμε. Χρησιμοποιούμε θεμελιώδεις πρακτικές της αρχής της Διαχείρισης αλλαγής & με τη βοήθεια εργαλείων, αξιολογούμε τις επιδράσεις και συνέπειες της αλλαγής σε διάφορες ομάδες των εργαζομένων και δημιουργούμε ένα πλάνο ενεργειών για την θετική ενεργοποίηση και προσανατολισμό τους προς την αλλαγή.
  4. Ανάλυση ρίσκου και στρατηγική αντιμετώπισης τους. Εντοπίζουμε τους βασικούς κινδύνους και τα ρίσκα αποτυχίας της αλλαγής και συντάσσουμε ένα πλάνο αντιμετώπισης τους ώστε να είμαστε σε θέση να τους διαχειριστούμε με νηφαλιότητα και ψυχραιμία.

Πληροφορίες συμμετοχής

Στο τέλος του εκπαιδευτικού προγράμματος θα δοθεί λίστα με βιβλιογραφία για σχεδιασμό διαχείρισης δομικής οργανωσιακής αλλαγής και ένα σετ εργαλείων βασικής Διαχείρισης Αλλαγής.
Πριν την εκπαίδευση, θα ζητηθεί να συμπληρωθεί ένα ερωτηματολόγιο για τη καλύτερη δυνατή προσαρμογή της εκπαίδευσης στους συμμετέχοντες.

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.