Κατα τη διάρκεια του πρωτοποριακού αυτού σεμιναρίου οι καταρτιζόμενοι θα αναπτύξουν έναν επαγγελματικό τρόπο προσέγγισης και επικοινωνίας (προφορικό - γραπτό λόγο), καθώς και την ξενοδοχειακή τους κουλτούρα, ώστε να καλύπτουν ιδανικά και με πραγματικό ενδιαφέρον τις ανάγκες των πελατών.
Οι καταρτιζόμενοι μετά τη λήξη του σεμιναρίου θα είναι σε θέση να καλύψουν θέσεις εργασίας σε ξενοδοχεία, resorts και city hotels.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
1. Τρόπος επικοινωνίας-ποιες λέξεις και φράσεις χρησιμοποιούμε με τους επισκέπτες μας - σωστός και επαγγελματικός τρόπος ομιλίας. Ο τρόπος ομιλίας δεν πρέπει να είναι άτονος και ξύλινος - να μη φαίνεται ότι έχουμε αποστηθίσει ένα κείμενο.
-
Guest service in the hospitality industry.
-
Positive thinking
-
What makes hotel guests feel special
2. Επαγγελματικός γραπτός λόγος. Τί αποφεύγουμε με παραδείγματα, savoir faire τί ισχυει π.χ. follow up email - τί εννοούμε και γιατί το στέλνουμε.
-
Email management
-
Concierge telephone service
-
Handling complaints
-
The importance of time management
3. WOW effect in hospitality - how to generate positive comments and create long lasting relationships with the guests
-
Creating “wow” factor hosting experiences
-
Guest expectations and how to exceed them
-
Ten ways to impress your guests
-
Networking.
4. Think of the guest first and anticipate his/her needs before asking.
-
Customer-centric service strategy
-
Going the extra mile
-
Correspondence management
5. Επικοινωνία μεταξύ των συνεργατών μας για μια πιο αποτελεσματική ομάδα
-
Leadership skills of a Concierge
-
Concierge department/front office relations with the rest of the hotel
-
Brand yourself
6. Τί ξεχωρίζει το καλό 5* από το υψηλότερο επίπεδο 5* - personalization
-
Filoxenia and the creation of home away from home feeling.
-
Pre-arrival communication
-
Experiences
-
True care about guest's needs.
-
Fulfilling guest's needs spontaneously.