Τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν σημαντικά εργαλεία των επιχειρήσεων/οργανισμών. Συμβάλλουν σημαντικά στην ανάπτυξη της εξωτερικής επικοινωνίας μιας επιχείρησης/οργανισμού καθώς και στην αύξηση των πωλήσεων. Η σωστή διαχείρισή τους αλλά και η αντίληψη των λειτουργιών τους αποτελούν σημαντικές παραμέτρους τόσο στη διαμόρφωση μιας αποτελεσματικής εικόνας της επιχείρησης όσο και στην επικοινωνία με το κοινό της. Στο σεμινάριο οι σπουδαστές θα αντιληφθούν τη σωστή διαχείριση των κοινωνικών δικτύων όπως Facebook, Instagram, Tik Tok, Twitter, You tube, LinkedIn για την ανάδειξη και την ανάπτυξη μιας επιχείρησης. Ακόμα θα κατανοήσουν τη δημιουργία καμπάνιας πλάνου των κοινωνικών δικτύων για μια επιχείρηση, τα χαρακτηριστικά και τους τρόπους διαχείρισης της στρατηγικής του περιεχομένου, τη διαφήμιση μέσω των κοινωνικών δικτύων, τα διάφορα trends στο περιεχόμενο που αντιστοιχούν σε κάθε κοινωνικό δίκτυο, την έννοια του virality, τα διάφορα εργαλεία ήχου αλλά και βίντεο, με σκοπό την αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επιχείρησης και την αύξηση των πωλήσεων. Επιπρόσθετα, οι σπουδαστές θα διδαχθούν πρακτικές συμβουλές για το πώς να χρησιμοποιήσουν οι επιχειρήσεις τα κοινωνικά δίκτυα για να αυξήσουν τις πωλήσεις, να βελτιώσουν την επικοινωνία με τους πελάτες και να ενισχύσουν το όνομα της επιχείρησής τους (brand). Τέλος, μέσα από διάφορες μελέτες περιπτώσεων θα αντιληφθούν την αποτελεσματική πρακτική δομή μιας επιχείρησης στα κοινωνικά δίκτυα.