Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

SOCIAL MEDIA (ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ): Ανάπτυξη της Επιχείρησης Μέσω των Κοινωνικών Δικτύων

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΝΗΛΙΚΩΝ στο Κολλέγιο Αθηνών-Κολλέγιο Ψυχικού

Εισηγητής

Χριστίνα Γεωργοπούλου
Διδάσκων/Διδάσκουσα Προγραμμάτων Ενηλίκων
Πτυχιούχος Επικοινωνίας και ΜΜΕ, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Μεταπτυχιακό στη Δημοσιογραφία και στα Νέα Μέσα από το ΕΚΠΑ. Μεταπτυχιακό στη Στρατηγική Επικοινωνίας και Δημόσιες Σχέσεις από το Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδας. Είναι υποψήφια Διδάκτωρ στο Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ στο ΕΚΠΑ. Εργάζεται ως εκπαιδεύτρια ενηλίκων στο e-learning του ΕΚΠΑ και ως ελεύθερος επαγγελματίας επικοινωνιολόγος στη στρατηγική επικοινωνίας, το branding και τη διαχείριση κοινωνικών δικτύων. Έχει αξιόλογη εμπειρία στην ανάπτυξη και συγγραφή εκπαιδευτικού υλικού και οδηγών σπουδών στην κατεύθυνση της Δημοσιογραφίας, προετοιμάζοντας τους εκπαιδευόμενους για τις εξετάσεις πιστοποίησης. Έχει εργαστεί ως υπεύθυνη Επικοινωνίας σε ευρωπαϊκά προγράμματα και προγράμματα Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας στο ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος. Έχει εργαστεί, επίσης, ως υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων και Διαχείρισης Κοινωνικών Δικτύων σε πολυεθνικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα και την Κύπρο. Είναι συγγραφέας των βιβλίων «Πώς να διαμορφώσεις ένα ολοκληρωμένο πλάνο επικοινωνίας Μάρκετινγκ», «Το Φαινόμενο των Fashion Bloggers», «Influencer Marketing: Οδηγός για Επιχειρήσεις και Influencers» και είναι ιδρύτρια του πρώτου διαδικτυακού περιοδικού-πλατφόρμας για τις δημόσιες σχέσεις και την επικοινωνία, το Life In Media του περιοδικού Spoiled, το οποίο έγινε αντικείμενο έρευνας στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Είναι μια από τις πρώτες fashion bloggers στην Ελλάδα το 2009 καθώς το blog της έγινε case study στο Amsterdam Fashion Institute.

Περιγραφή σεμιναρίου

Τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν σημαντικά εργαλεία των επιχειρήσεων/οργανισμών. Συμβάλλουν σημαντικά στην ανάπτυξη της εξωτερικής επικοινωνίας μιας επιχείρησης/οργανισμού καθώς και στην αύξηση των πωλήσεων. Η σωστή διαχείρισή τους αλλά και η αντίληψη των λειτουργιών τους αποτελούν σημαντικές παραμέτρους τόσο στη διαμόρφωση μιας αποτελεσματικής εικόνας της επιχείρησης όσο και στην επικοινωνία με το κοινό της. Στο σεμινάριο οι σπουδαστές θα αντιληφθούν τη σωστή διαχείριση των κοινωνικών δικτύων όπως Facebook, Instagram, Tik Tok, Twitter, You tube, LinkedIn για την ανάδειξη και την ανάπτυξη μιας επιχείρησης. Ακόμα θα κατανοήσουν τη δημιουργία καμπάνιας πλάνου των κοινωνικών δικτύων για μια επιχείρηση, τα χαρακτηριστικά και τους τρόπους διαχείρισης της στρατηγικής του περιεχομένου, τη διαφήμιση μέσω των κοινωνικών δικτύων, τα διάφορα trends στο περιεχόμενο που αντιστοιχούν σε κάθε κοινωνικό δίκτυο, την έννοια του virality, τα διάφορα εργαλεία ήχου αλλά και βίντεο, με σκοπό την αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επιχείρησης και την αύξηση των πωλήσεων. Επιπρόσθετα, οι σπουδαστές θα διδαχθούν πρακτικές συμβουλές για το πώς να χρησιμοποιήσουν οι επιχειρήσεις τα κοινωνικά δίκτυα για να αυξήσουν τις πωλήσεις, να βελτιώσουν την επικοινωνία με τους πελάτες και να ενισχύσουν το όνομα της επιχείρησής τους (brand). Τέλος, μέσα από διάφορες μελέτες περιπτώσεων θα αντιληφθούν την αποτελεσματική πρακτική δομή μιας επιχείρησης στα κοινωνικά δίκτυα.

Πληροφορίες συμμετοχής

ΔΕΥΤΕΡΑ / 6:30-8:30 μ.μ.

Κόστος Συμμετοχής

230 €

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.