Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

Γραμματεία – Soft1 – Πληροφορική

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
Accounting Studies
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
18/3/2025
1,5 μήνες / 64 ώρες
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
27/3/2025
1,5 μήνες / 64 ώρες

Διεξάγεται και με εξ αποστάσεως παρακολούθηση (e-learning).

Περισσότερες πληροφορίες

Διεξάγεται και με εξ αποστάσεως παρακολούθηση (e-learning). Περισσότερες πληροφορίες

Περιγραφή σεμιναρίου

Παρακολουθήστε τα σεμινάρια γραμματέων και αποκτήστε όλες τις γνώσεις που χρειάζεστε για να βρείτε εργασία ως γραμματέας διοίκησης.

Μαθαίνετε  λογιστικά προγράμματα , τα πιο διαδεδομένα στην αγορά εργασίας, τυφλό σύστημα πληκτρολόγησης. Επίσης χειρισμό ιστοσελίδας και e-shop, οργάνωση γραφείου, επαγγελματική χρήση του office, social media.

Οι απόφοιτοι μπορούν να εργαστούν ως υπάλληλοι γραφείου και γραμματείς διοίκησης σε εταιρίες στον ιδιωτικό τομέα.

Πρόγραμμα σπουδών

1) ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΡΑΦΕΙΟΥ
     Α) Περιγραφή θέσης
     Aπαιτήσεις, προδιαγραφές, καθήκοντα της θέσης, επεξεργασία στόχων και υλοποίησή τους
     Β) Οργάνωση εργασιών γραμματείας
     Βασικές αρχές οργάνωσης γραφείου, προγραμματισμός ραντεβού / εργασιών, αρχειοθέτηση.
     Γ) Αλληλογραφία
     Σύνταξη, διαχείριση, αρχειοθέτηση αλληλογραφίας
     Δ) Επικοινωνία και δημόσιες σχέσεις
     Ε) Εξυπηρέτηση πελατών
     Τύποι πελατών – εξυπηρέτηση δυσαρεστημένων πελατών
     ΣΤ) Συσκέψεις / Συμβούλια.
     Διοργάνωσης συσκέψεων, συναντήσεων.
     Ζ) Λοιπές δεξιότητες
     Διαχείρισης χρόνου και άγχους, υγιεινή και ασφάλεια, οργάνωση ταξιδιών,  οργάνωση ραντεβού.

2) ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ

  • ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ  SOFT1 ERP
  • Εμπορική διαχείριση (αποθήκη, πελάτες, προμηθευτές, αγορές, πωλήσεις, αξιόγραφα)
  • Ασκήσεις και πραγματικά παραστατικά

3)   SOCIAL MEDIA

  • Δημιουργία Social – Απαραίτητες ρυθμίσεις – Διαχείρηση Social Media – Πλατφόρμες μαζικής διαχείρισης- Εξέταση Συνδέσμων και αποδοτικότητας δημοσιεύσεων
  • Ερευνα Hashtags – Σύνταξη δημοσιέυσης- διαγωνισμοί προσφορές

4) ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ OFFICE

  • Εκμάθηση Word και χρήσιμες ρυθμίσεις εξαγωγή PDF απο WORD
  • Εμπορική αλληλογραφία, πρότυπα σύνταξης, ηλεκτρονική αλληλογραφία (e-mail), μαζικές αποστολές
  • Χρήση MS Excel
  • Χρήση φίλτρων και συναρτήσεων. Παραδείγματα σε μισθολόγιο, παραγγελιοληψίες, αναφορές πωλήσεων
  • Χρήση MS PowerPoint
  • Δημιουργία παρουσίασης, τεχνικές σωστής παρουσίασης

5) ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΚΑΙ E-SHOP

  • Διαχείριση Ιστοσελίδας σε wordpress
  • Διαχείριση πολυμέσων ιστοσελίδας Στο χώρο φιλοξενίας
  • Σύνδεση ηλεκτρονικού καταστήματος με social media
  • Δημιουργίας καμπάνιας email με εργαλεία EMS
  • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ Περιεχομένου για την καλύτερη αναζήτηση από την GOOGLE
  • SEO RANKINGS – Παραμετροποίηση
  • ΕΙΣΑΓΩΓΗ LIVE CHAT και διαχείριση

6) ΤΥΦΛΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΗΣΗΣ

  • Εκμάθηση τυφλού συστήματος στην ελληνική δακτυλογραφία

7) ΣΥΝΤΑΞΗ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟΥ- ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Πληροφορίες συμμετοχής

Διάρκεια: 1,5 μήνες / 64  ώρες
Ωράρια: Πρωινά- Απογευματινά – Βραδινά τμήματα

Οι απόφοιτοι  του σεμιναρίου γραμματέων μπορούν να εργαστούν ως γραμματείς και υπάλληλοι γραφείου σε λογιστήρια εταιριών και λογιστικά γραφεία.

Τα τμήματα είναι ολιγομελή έως 5 άτομα για 100% αποτέλεσμα.
Μετά την αποφοίτηση παρέχεται στήριξη σπουδαστών όσον αφορά την δημιουργία ενός πιο δυνατού βιογραφικού για επαγγελματική σταδιοδρομία.

ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ
ΚΑΙ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΖΩΝΤΑΝΑ

Κόστος Συμμετοχής

370€

ΓΙΑ ΑΝΕΡΓΟΥΣ/ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΕΚΠΤΩΣΗ 10% ΤΕΛΙΚΗ ΤΙΜΗ 335€ ΣΕ 2 ΔΟΣΕΙΣ

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.