Το V-Ray είναι το δημοφιλέστερο σύστημα φωτορεαλιστικής απόδοσης μιας 3D προβολής. Είναι μία μηχανή Render, η οποία χρησιμοποιεί προηγμένες τεχνικές, όπως τους αλγόριθμους του πραγματικού έμμεσου φωτισμού (Global Illumination, Path Tracing, Photon Mapping). Οι τρισδιάστατες εφαρμογές οι οποίες υποστηρίζουν το Vray είναι: το 3ds Max, το Revit, το Cinema 4D, το Maya, το Modo, το Nuke, το Rhinoceros, το SketchUp, το Softimage και το Blender. Στο πρόγραμμα αυτό θα εξερευνήσουμε την εφαρμογή της μηχανής αυτής στο περιβάλλον του 3ds Max. Χρησιμοποιείται ιδιαίτερα στην αρχιτεκτονική, στον κινηματογράφο και στην τηλεόραση, χάρης το πλεονέκτημα της καλής αναλογίας χρόνου και ποιότητα εικόνας.
Θεματικές Ενότητες
1. Ρυθμίσεις της εφαρμογής 3D Studio Max με σκοπό την λειτουργία της σε περιβάλλον V-Ray
2. Εναλλαγή της ποσοτικής τιμής της επιλογής της αναίρεσης
3. Γενικές Συντομεύσεως πληκτρολογίου. Κίνησης περιστροφής, κλιμακοποιήσης, Viewport & απομόνωσης σκηνής και αντικειμένων & περιστροφή σκηνής. (W, E, R,T, L, F, V, P, A, alt+W, alt+Q
4. Μετατροπή αντικειμένων σε Editable poly συνδυασμός σύνθετων συντομεύσεων και κατηγορίας F και συντομεύσεις εργαλείων
5. Βασικές ρυθμίσεις απλών υλικών ( reflection, reflection glossiness, Fresnel reflection, high light glossiness )
6. Πως αλλάζουμε την ποσοτική τιμή του βάθους αντανάκλασης ανάμεσα σε δυο αντικείμενα. (Max depth)
7. Πώς ρυθμίζουμε τη διαφάνεια( refraction) ενός υλικού και πως δημιουργούμε αμμοβολή (glossiness)
8. Πώς ρυθμίζουμε την ανάλυση της διαφάνεια( refraction- subdivs) ενός υλικού και πως μπορούμε να ρυθμίζουμε τις σκιές να περνάνε μέσα από τα διάφανα υλικά μας (affect shadows)
9. Ρύθμιση γωνίας πρόσκρουσης φωτονίων μέσα σε μια διάφανη επιφάνεια με υλικό Refract Material
10. Εναλλαγή της ποσοτικής τιμής max depth για τις παραμέτρους των διαθλάσεων επάνω στο υλικό
11. Αντικατοπτρισμός του περιβάλλον max στο εσωτερικό του αντικείμενου
12. Διαφοροποίηση για το χρώμα εξόδου(exit color) όσο αναφορά τις διαθλάσεις του αντικείμενου
13. Χρήση ενός συγκεκριμένου χρώματος για την απόχρωση των διαθλάσεων ενός αντικειμένου
14. Ασθενέστερη επίδραση της επιλογής fog color με αποτέλεσμα φωτεινότερα αντικείμενα
15. Δημιουργία ημιδιάφανων υλικών
16. Δημιουργία αυτοφωτιζόμενων υλικών
17. Δημιουργία σύνθετων υλικών
18. Βασικές ρυθμίσεις vray light (plane & sphere)
19. Τοποθέτηση και φωτοαπόδοση διαφόρων φασμάτων φωτισμού με χρήση vray ies
20. Δημιουργία αυτοφωτιζόμενων αντικειμένων χωρίς χρήση υλικού
21. Δημιουργία φωτισμού εξωτερικής σκηνής με χρήση vraysun
22. Δημιουργία φωτισμού εξωτερικής σκηνής με χρήση target direct και δημιουργία ουρανού με την χρήση vraylight material
23. Δημιουργία φωτισμού εξωτερικής σκηνής με χρήση vraylight σε τύπο σφαίρας με προϋπόθεση ενεργοποίησης της επιλογής no decay
24. Τρόποι τοποθέτησης κάμερας σε ένα χώρο και εναλλαγή των απτικών λήψεων τους
25. Βασικές παράμετροι vrayphysical camera όσο αναφορά τον τύπο και την τοποθέτηση του φακο
26. Βασικές παράμετροι vrayphysical camera όσο αναφορά τον υπολογισμό της καθετότητας και του πλαγιάσματος της εικόνας, την εστίαση του φακού και τον υπολογισμό της αντίθεσης των άσπρων επιφανειών στο χώρο.
27. Example 1: exposure control - f-number (f-stop)
28. Example 2: exposure control - Shutter speed
29. Example 3: Exposure control: film speed (ISO )
30. Example 4: Zoom factor
31. Example 5: Vertical shift (Camera Correction)
32. Example 6: Distortion
33. Example 7: Vignetting
34. Example 8: White balance
35. Example 9: Depth Of Field (DOF)
36. Example 10: Motion Blur (MB)
37. V-Ray Rendering (F10)
38. Καρτέλα “Common”
39. Καρτέλα “VRay”
40. Image sampler (Antialiasing)
41. Antiliasing filter
42. Environment
43. Color mapping
44. Καρτέλα Indirect Illumination (GI)
45. Settings Vray-DMC sampler
46. Ρυθμίσεις για test rendering
47. Ρυθμίσεις για intermediate rendering
48. Ρυθμίσεις για final rendering
49. TIPS
-
Χαλί – VrayFur
-
VRay Θάλασσα
-
V-Ray Toon