Οι πωλητές γίνονται πιο πειστικοί, όταν αποδείξουν στους πελάτες, ότι μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες τους.
Παρότι αυτό είναι προφανές τότε, γιατί οι πωλητές ξοδεύουν το 95% του χρόνου τους, κάνοντας κάτι άλλο;
Η έρευνα της Huthwaite, που βασίζεται στην παρατήρηση και ανάλυση 40.000 συναντήσεων πώλησης, αποκαλύπτει τι ακριβώς κάνουν οι αποτελεσματικοί πωλητές, αλλά και πόσο σπάνια αυτό συμβαίνει!
Σας βοηθάμε να αντιμετωπίσετε θέματα όπως:
-
«Οι πελάτες δεν καταλαβαίνουν για ποιο λόγο η λύση μας χρεώνεται υψηλότερα από τον ανταγωνισμό»
-
«Μας αντιμετωπίζουν όπως τους υπόλοιπους προμηθευτές, καθώς δεν αντιλαμβάνονται την αξία των λύσεών μας»
-
«Πολλοί από τους πωλητές μας έχουν τεχνικό υπόβαθρο, με αποτέλεσμα να επικεντρώνουν τη συζήτηση σε τεχνικά χαρακτηριστικά, αντί να διερευνούν τα θέματα, τις προκλήσεις και τις ανάγκες του συνόλου του οργανισμού»
-
«Χρειαζόμαστε οι πωλητές μας να έχουν κοινή προσέγγιση, να μιλούν την ίδια γλώσσα και να έχουν κοινή αντίληψη σχετικά με το τι σημαίνει για εμάς επιτυχία»
-
«Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι οι πωλητές μας χτίζουν αξία για τα σημεία που μας διαφοροποιούν”.
Αναπτύσσοντας τις λεκτικές συμπεριφορές των στελεχών πωλήσεων, έτσι ώστε να αποκαλύπτουν και να αναπτύσσουν τις ανάγκες των πελατών μέσα από συζητήσεις που δημιουργούν αξία.
Το πρόγραμμα SPIN® Selling Skills, το πιο γνωστό πρόγραμμα ανάπτυξης δεξιοτήτων πώλησης παγκοσμίως, ιδανικό για B2B πωλήσεις, βοηθά τους ανθρώπους των πωλήσεων να αναδείξουν το συμβουλευτικό τους ρόλο, χτίζοντας σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες.
Αυτός είναι και ο λόγος, που κάθε χρόνο 14.000 στελέχη πωλήσεων, επιλέγουν το πρόγραμμα SPIN® Selling Skills για να αναπτύξουν τις πωλησιακές τους δεξιότητες.
Περιεχόμενα προγράμματος
-
Τα ψυχολογικά στάδια της Αγοραστικής Απόφασης.
-
Πώς να καταλάβετε το σημερινό σας στυλ πώλησης - με ποιο τρόπο χρησιμοποιείτε τα στυλ πειθούς Ώθησης και Έλξης.
-
Το «Άνοιγμα» της Συνάντησης - αποφεύγοντας μια τυποποιημένη προσέγγιση - αποσπώντας το δικαίωμα να κάνετε ερωτήσεις.
-
Η ένταση και τα διαφορετικά είδη αναγκών.
-
Αποκαλύπτοντας και Αναπτύσσοντας τις Ανάγκες του Πελάτη μέσω του μοντέλου συμπεριφορών SPIN®:
-
Ερωτήσεις Συνθηκών
-
Ερωτήσεις Προβλημάτων
-
Ερωτήσεις Συνεπειών
-
Ερωτήσεις Κερδών
-
Απόδειξη Ικανότητας - ο πραγματικός ορισμός του Οφέλους - οι κίνδυνοι των Χαρακτηριστικών και των Πλεονεκτημάτων.
-
Αντιρρήσεις - πώς να τις προλάβετε - πώς να τις χειριστείτε.
-
Κλείσιμο - πώς να αποσπάσετε την κατάλληλη δέσμευση.