Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

HOTEL EVENT MANAGEMENT - OΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΣΕ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ 5 ΑΣΤΕΡΩΝ

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
ΑΛΦΑ studies ΚΔΒΜ2
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Οργάνωση & Διοίκηση

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε μία μεγάλη ποικιλία υποψηφίων στελεχών (αποφοίτους ΙΕΚ {δημόσιων και ιδιωτικών}, ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ, προσωπικό ξενοδοχείων ) και γενικά σε άτομα που επιθυμούν να προσανατολιστούν στη συγκεκριμένη ειδικότητα, επιθυμώντας ν αποκτήσουν όλες εκείνες τις γνώσεις και τις δεξιότητες που είναι απαραίτητες για να διανύσουν μία επιτυχημένη πορεία στο Τμήμα Εκδηλώσεων –Banquet Department και να γίνουν καταξιωμένα στελέχη με λαμπρά αποτελέσματα .

Σκοπός

Σ’ αυτήν την ενότητα οι εκπαιδευόμενοι μαθαίνουν σε πλήρη ανάλυση τον τρόπο λειτουργίας του τμήματος εκδηλώσεων ενός ξενοδοχείου. τη δομή του τμήματος, την οργανωτική διαδικασία, τις υπηρεσίες πριν από την έναρξη μίας εκδήλωσης, κατά την διάρκεια της εκδήλωσης αλλά και μετά το τέλος της εκδήλωσης, όπου γίνεται και η τελική αξιολόγηση . Επίσης, θα αναλυθούν και τρόποι προσέγγισης μίας εκδήλωσης , τρόποι προβολής του συνεδριακού προϊόντος και τρόποι αύξησης των πωλήσεων των εκδηλώσεων. Επίσης, θα δούμε πόσο σημαντικός είναι ο τρόπος με τον οποίο προσεγγίζουμε τον υποψήφιο πελάτη μας , ο τρόπος που διαχειριζόμαστε πιθανά παράπονά του αλλά και τι μεθόδους χρησιμοποιούμε προκειμένου να επαναγοράσουμε έναν μη ικανοποιημένο πελάτη. Γνώση και ‘’ταλέντο’’ παντρεύονται για να καταφέρουν να διατηρήσουν τον μόνιμο – επαναλαμβανόμενο πελάτη και να πετύχουν τον καινούργιο πελάτη να τον κάνουν μόνιμο. Τότε είναι σαφές ότι έχουμε πετύχει τους στόχους μας!

Περιγραφή σεμιναρίου

Η διοργάνωση εκδηλώσεων όσο δελεαστική κι αν ηχεί στο άκουσμά της, ωστόσο δεν παύει να είναι ένα πολύπλοκο και με πολύ ψηλά standards αντικείμενο.

Είναι από τα πιο ενδιαφέροντα και νευραλγικά τμήματα μίας ξενοδοχειακής μονάδας. Το προσωπικό που το στελεχώνει είναι άρτια καταρτισμένο και εκπαιδευμένο και κυρίως έμπειρο και ικανό για ν’ αντιμετωπίζει τις δυσκολίες που παρουσιάζονται. Απαιτεί πολλούς ελιγμούς διότι συναλλάσσεται καθημερινά με πληθώρα πελατών οι οποίοι έχουν δύσκολες και διαφορετικές κατά περίπτωση ανάγκες και απαιτήσεις. Το τμήμα αυτό το συναντάμε σε ξενοδοχεία που διαθέτουν τους κατάλληλους χώρους και τηρούν όλες τις κατασκευαστικές αρχές βάσει των οποίων πρέπει να λειτουργούν οι αίθουσες εκδηλώσεων.

Στο πρόγραμμα αυτό θα δούμε αναλυτικά βήμα-βήμα τον τρόπο με τον οποίο διοργανώνουμε μία εκδήλωση από την στιγμή που θα λάβουμε το request μέχρι την συνεδριακή εκτίμηση.

Θεματικές Ενότητες:

ΜΕΡΟΣ 1ο

Α’ ΕΝΟΤΗΤΑ
- Αρχές Διοίκησης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
- Απεικόνιση και Ανάλυση της σωστής διοίκησης
- Ποιότητα –ορισμός- στρατηγικές.
- Βαθμίδες του Hotel Management .
- Οργανωτική αποτύπωση ξενοδοχείου.
- Διοίκηση και Δραστηριότητες της διοίκησης ξενοδοχείων.
- Έννοια της στελέχωσης μίας ξενοδοχειακής επιχείρησης.
- Δεξιότητες και ρόλος ενός manager.
- Διαχείριση παραπόνων πελατών και επαγγελματική αντιμετώπισή τους.
- Λειτουργική αξιολόγηση του ανθρώπινου δυναμικού και τακτικές βελτίωσης της απόδοσής του.
- Ικανοποίηση πελατών
- Κανόνες επαγγελματικής δεοντολογίας

Β’ ΕΝΟΤΗΤΑ – BANQUET DEPARTMENT
- Banquet- ορισμός.
- Δομή του τμήματος εκδηλώσεων
- Πωλήσεις εκδηλώσεων –Πηγές μίας εκδήλωσης
- Τρόποι προσέγγισης για την πραγματοποίηση της πώλησης μιας εκδήλωσης.
- Στρατηγική πωλήσεων του Τμήματος Εκδηλώσεων
- Τα 5 βήματα του Event Management.
- Οργανωτική διαδικασία από την στιγμή λήψης του request(ζήτησης) μέχρι την πραγματοποίηση της εκδήλωσης.
- Τμήμα εκδηλώσεων και επισιτιστικές υπηρεσίες.
- Οφέλη του ξενοδοχείου από το τμήμα εκδηλώσεων
- Χωροταξικός προσδιορισμός αιθουσών
- Στήσιμο αιθουσών – Διατάξεις (πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα).
- Εξοπλισμός & Business center.
- Οργάνωση Συνεδρίου {ΠΡΙΝ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ-ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ , ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ}.
- Σημαντικά σημεία που πρέπει να προσέξει το Τμήμα Εκδηλώσεων
- Συνεργασία με τα υπόλοιπα τμήματα του ξενοδοχείου.
- Συνέδριο και Διαμονή.
- Προβολή συνεδριακού προϊόντος.
- Προσωπική επαφή.

ΜΕΡΟΣ 2ο

Γ’ ΕΝΟΤΗΤΑ ( ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ).
- Πρακτική σε Η/Υ .
- Πέρασμα – κράτηση αιθουσών (άτομα, ώρες χρήσης , επισιτιστικές υπηρεσίες , εξοπλισμός, τρόπος πληρωμής.).
- Έκδοση B.E.O (Banquet Event Order).

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.