Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

DIPLOMA ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Το σεμινάριο έχει λήξει! Δείτε όλα τα ενεργά σεμινάρια πατώντας εδώ.

Σκοπός

Στόχος του Diploma είναι να εκπαιδεύσει στους συμμετέχοντες που θα το παρακολουθήσουν στο πώς μπορούν στρατηγικά να « χτίσουν » μία εξαιρετική εταιρική εικόνα , η οποία θα οδηγήσει την εταιρεία στην οποία εργάζονται ή την εταιρεία στην οποία θα εργαστούν να είναι ξεχωριστή στον τομέα της .
Η εταιρική εικόνα είναι η άποψη ( οι συναισθηματικοί παράγοντες ) που έχει η κοινωνία για την εταιρεία. Η εταιρική φήμη είναι οι αξίες που αποδίδει η κοινωνία στην εταιρεία μας . Οι δύο αυτές συνθήκες οδηγούν στο super brand δηλαδή στην ιδανική εταιρεία την οποία εμπιστεύεται η κοινή γνώμη .

Περιγραφή σεμιναρίου

Ποτέ στο παρελθόν δεν ήταν τόσο αναγκαία η Εταιρική Επικοινωνία , δηλαδή οι δραστηριότητες για τη διαμόρφωση της εικόνας της εταιρείας , η οποία σηματοδοτεί την πορεία των προιόντων της επιχείρησης. Μία εταιρεία με καλή εικόνα , ” πουλά” και τα προιόντα της . Στην αντίθετη περίπτωση όπου μία εταιρεία δεν έχει καλή εικόνα αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα στην προώθηση και την πώληση των προιόντων της.

Το Diploma στην Εταιρική Επικοινωνία , περιλαμβάνει 5 ενότητες :

1. Eταιρική εικόνα – εταιρική φήμη – εταιρική ταυτότητα :
- H εγκεφαλική δράση στην εντύπωση της εικόνας – φήμης .
- Η αξιακή βάση ή η βάση των αξιών .
- Η αγοραστική συμπεριφορά .
- Επηρεάζοντας αυτούς που επηρεάζουν .
- Ο Ηγέτης Manager .
- Εταιρικό όραμα .
- Εταιρική κουλτούρα .
- Διαδικασίες – τεχνικές ανόδου αναγμωρισιμότητας . Η αξία του δυνατού ονόματος .
- Στο εσωτερικό της επιχείρησης .Άνθρωποι και Διοίκηση – Storytelling – αποτελεσματικό στέλεχος – τεστ στελεχικών δεξιοτήτων – οργανόγραμμα .
- Ψυχολογία της εργασίας.

2. Διοίκηση Στρατηγική / H δημιουργία και η διαδρομή των φημών / media training:
- H χάραξη της στρατηγικής .
- Ο άξονας των τακτικών .
- Επιχειρησιακή έρευνα .
- Ποιοτική έρευνα .
- Εκπαίδευση στελεχών . Πως θα εκπαιδεύετε τα στελέχη στη διαχείριση της εταιρικής εικόνας και φήμης .
- Η διαδρομή της υλοποίησης της Εταιρικής Στρατηγικής .
- Ενσωμάτωση στελεχικού δυναμικού στον στρατηγικό άξονα .
- Φήμες , σκάνδαλα .
- Το φαινόμενο του ψιθυρισμού .
- Η εικόνα της εταιρείας στα ΜΜΕ .
- Media Training για στελέχη / CEO / spokesperson .
- Η κλινική ψυχολογία στο Image Making , για πωλητές / ceo / στελέχη / managers .

3. Branding / Risk Management :
- Nation Branding.
- Εικόνα χώρας προς τουριστική προβολή .
- Εικόνα νομού – γεωγραφικής περιφέρειας .
- Κοινωνικά δίκτυα .
- Εταιρική επικοινωνία στο διεθνές περιβάλλον .
- Κοινωνική Ψυχολογία των Μέσων Ενημέρωσης .
- Το αποτύπωμα της εταιρείας στο μυαλό του καταναλωτή .
- Ρωγμές στην εικόνα . Image Crevice.
- Διάβρωση εικόνας .Image Corrosion .
- Βλάβη στην εικόνα . Image Breakdown.
- Risk & Crisis Management.
- Informative Manager.
- Διαμορφωτές κοινής γνώμης

4. Κοινωνική Υπευθυνότητα:
- Εταιρική Ηθική .
- Εσωτερική Κοινωνική δομή .
- Η ενσωμάτωση των αξιών στην καρδιά της επιχείρησης .
- Η Αξιακή αρχιτεκτονική .
- Οι επιχειρησιακές αξίες .
- Οι στελεχικές αξίες .
- Ερευνητικές διαδικασίες στην Κοινωνική υπευθυνότητα .
- Κοινωνικές στάσεις και τάσεις .
- Social Event Management.

5. Συστήματα καινοτομίας / Στο εσωτερικό της επιχείρησης / Ηλεκτρονική Φήμη.
- Συστήματα καινοτομιών .
- Η ανάγκη της καινοτομίας .
- Το χθες και το αύριο των επιχειρήσεων .
- Οι άνθρωποι στις καινοτόμες επιχειρήσεις .
- Η έρευνα στην καινοτομία .
- Ανάλυση των τομέων .
- Job Description.
- Oι ρόλοι των στελεχών στη διαμόρφωση της εικόνας της εταιρείας .
- Στελέχη υποδοχής .
- Η τεχνική της Εταιρικής σκηνοθεσίας .
- Πελατοκεντρική στρατηγική .
- Η διαχείριση της εταιρικής φήμης , από τα στελέχη .
- Η εταιρική φήμη στο Ηλεκτρονικό Περιβάλλον .
- Strong Ties = Ισχυροί Δεσμοί.
- Weak Ties = Ασθενέστεροι Δεσμοί.
- Η εταιρεία και τα στελέχη στα Social Network Website.
- Μηχανές αναζήτησης .
- Blog.
- Social net.
- Επίσημα site .
- E- Crisis.
- Ενημερωτικές σελίδες .
- Σελίδες σχολιασμού .
- Mail /Ομαδικά mail.

Βεβαιώσεις
Στους συμμετέχοντες θα χορηγηθούν βεβαιώσεις συμμετοχής, ελεγχόμενες και εγκεκριμένες από το www.kariera.gr και τον παγκόσμιο leader στην αγορά εργασίας www.careerbuilder.com

Κόστος συμμετοχής
Εταιρίες (ατομικό): 850,00 €
Ιδιώτες (ατομικό): 750,00 €
Φοιτητές (ατομικό): 700,00 €
Εταιρίες (2 άτομα, τιμή ανά άτομο): 800,00 €
Ιδιώτες (2 άτομα, τιμή ανά άτομο): 700,00 €
Φοιτητές (2 άτομα, τιμή ανά άτομο): 650,00 €

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.