Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

ΤΟ MARKETING ΤΟΥ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ - ΤΑ 7 ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΝΕΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ

Το σεμινάριο έχει λήξει! Δείτε όλα τα ενεργά σεμινάρια πατώντας εδώ.

Εισηγητής

ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΕΤΚΑΚΗΣ
Είναι σύμβουλος σειράς επιχειρήσεων στους τομείς της Οργάνωσης και της Διοίκησης Πωλήσεων. Έχει σπουδάσει Marketing και είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ) του πανεπιστήμιου της Ουαλίας. Διευθυντικό Στέλεχος Πωλήσεων και Marketing εισηγμένης στο Χ.Α. εταιρείας πληροφορικής, ενώ σήμερα είναι Managing Direct της εταιρείας συμβούλων Polisis. Έχει σημαντική διδακτική εμπειρία ως εισηγητής πλήθους σεμιναρίων σε θέματα στελέχωσης, οργάνωσης και ανάπτυξης πωλήσεων.

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται στους Ελεύθερους Επαγγελματίες Δικηγόρους που διατηρούν δικό τους γραφείο ή εργάζονται ως αυτοπασχολούμενοι και επιθυμούν να ενημερωθούν για τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να αναπτύξουν το πελατολόγιο τους.

Σκοπός

Στόχος του σεμιναρίου είναι να εφοδιάσει τον Ελεύθερο Επαγγελματία Δικηγόρο, με μία σειρά μεθόδων και εργαλείων που θα τον βοηθήσουν να αξιοποιήσει το υφιστάμενο πελατολόγιο του, αλλά κυρίως να το διευρύνει.
Ο Ελεύθερος Επαγγελματίας Δικηγόρος λόγω της φύσης της δουλειάς του είναι επικεντρωμένος στην εκτέλεση, την παρακολούθηση και τη διαχείριση των εργασιών που αναλαμβάνει. Έτσι, η ενασχόλησή του με το κρίσιμο θέμα της ανάπτυξης των πωλήσεων του γραφείου του παραμένει ελάχιστη. Το γεγονός αυτό αποτελεί τροχοπέδη στην εύρεση νέων πελατών και στην ανάληψη νέων εργασιών, ιδιαίτερα στην τρέχουσα δύσκολη οικονομική συγκυρία.
Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου, ο Ελεύθερος Επαγγελματίας Δικηγόρος, θα παρακολουθήσει μία μεστή και ολοκληρωμένη παρουσίαση των εργαλείων προώθησης και των τρόπων επικοινωνίας των υπηρεσιών του. Με την ολοκλήρωση του προγράμματος κάθε συμμετέχοντας θα είναι έτοιμος να αναλάβει δράση ενισχύοντας την εξωστρέφεια του γραφείου του και τις πωλήσεις του.

Περιγραφή σεμιναρίου

ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

1. Κατανόηση πελάτη
Αναλύεται ο τρόπος με τον οποίο ο πελάτης επιλέγει τις υπηρεσίες ενός Ελεύθερου Επαγγελματία και τα στοιχεία ( συνειδητά και ασυνείδητα) που επιδρούν στην απόφασή του.

2. Αρχές παρουσιάσεων των υπηρεσιών
Αναφέρονται οι τρόποι παρουσίασης των υπηρεσιών του Ελεύθερου Επαγγελματία προς τους υποψήφιους πελάτες του. Εισαγωγή στην έννοια της συμβουλευτικής πώλησης.

3. Οργάνωση πελατολογίου
Αναπτύσσεται ένα απλό μοντέλο παρακολούθησης των επικοινωνιών με το υπάρχον και το δυνητικό πελατολόγιο του γραφείου με στόχο την επισήμανση και την αξιοποίηση των ευκαιριών πώλησης.

4. Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
Αναδεικνύονται σημεία στα οποία ο Ελεύθερος Επαγγελματίας μπορεί να αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, πέραν της καλύτερης τιμής.

5. Πανόραμα προωθητικών ενεργειών
Παρουσιάζεται το σύνολο των προωθητικών ενεργειών που είναι ικανές να προσελκύσουν νέους πελάτες στο γραφείου του Ελεύθερου Επαγγελματία.

6. Αξιοποίηση ευκαιριών
Υποδεικνύονται τρόποι αξιοποίησης επίκαιρων ευκαιριών της αγοράς, όπως για παράδειγμα τα ενεργειακά πιστοποιητικά στους μηχανικούς, η περαίωση εκκρεμών φορολογικών υποθέσεων στους λογιστές κ.λπ.

7. Συνεργασία και συνένωση δυνάμεων
Προτείνονται τρόποι δημιουργίας δικτύων συνεργασίας με στόχο την προσέγγιση πελατών πέραν του στενού περίγυρου του γραφείου του Ελεύθερου Επαγγελματία. Στόχος η μετάβαση από την κουλτούρα του αυτοαπασχολούμενου επαγγελματία σε εκείνης του επιχειρηματία.

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.