ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
1. Κατανόηση πελάτη
Αναλύεται ο τρόπος με τον οποίο ο πελάτης επιλέγει τις υπηρεσίες ενός Ελεύθερου Επαγγελματία και τα στοιχεία ( συνειδητά και ασυνείδητα) που επιδρούν στην απόφασή του.
2. Αρχές παρουσιάσεων των υπηρεσιών
Αναφέρονται οι τρόποι παρουσίασης των υπηρεσιών του Ελεύθερου Επαγγελματία προς τους υποψήφιους πελάτες του. Εισαγωγή στην έννοια της συμβουλευτικής πώλησης.
3. Οργάνωση πελατολογίου
Αναπτύσσεται ένα απλό μοντέλο παρακολούθησης των επικοινωνιών με το υπάρχον και το δυνητικό πελατολόγιο του γραφείου με στόχο την επισήμανση και την αξιοποίηση των ευκαιριών πώλησης.
4. Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
Αναδεικνύονται σημεία στα οποία ο Ελεύθερος Επαγγελματίας μπορεί να αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, πέραν της καλύτερης τιμής.
5. Πανόραμα προωθητικών ενεργειών
Παρουσιάζεται το σύνολο των προωθητικών ενεργειών που είναι ικανές να προσελκύσουν νέους πελάτες στο γραφείου του Ελεύθερου Επαγγελματία.
6. Αξιοποίηση ευκαιριών
Υποδεικνύονται τρόποι αξιοποίησης επίκαιρων ευκαιριών της αγοράς, όπως για παράδειγμα τα ενεργειακά πιστοποιητικά στους μηχανικούς, η περαίωση εκκρεμών φορολογικών υποθέσεων στους λογιστές κ.λπ.
7. Συνεργασία και συνένωση δυνάμεων
Προτείνονται τρόποι δημιουργίας δικτύων συνεργασίας με στόχο την προσέγγιση πελατών πέραν του στενού περίγυρου του γραφείου του Ελεύθερου Επαγγελματία. Στόχος η μετάβαση από την κουλτούρα του αυτοαπασχολούμενου επαγγελματία σε εκείνης του επιχειρηματία.