Εισηγητής
Αργύρης Νταουλιάρης
Σε ποιους απευθύνεται
Περιγραφή σεμιναρίου
Τα στελέχη της ξενοδοχειακής βιομηχανίας μας, χρειάζεται να ενημερώνονται καθημερινά για τις επιδόσεις τους σε ξενοδοχειακό επίπεδο αλλά και ατομικό. Άρα, η διαπίστωση, διατύπωση και ανάλυση αξιολόγησης της λειτουργίας είναι μονόδρομος.
Το σεμινάριο του Mystery Client - Guest Satisfaction ορίζει στο ξενοδοχείο την κριτική μέσω διαδικασιών που θα κάνουμε σε ένα πακέτο παροχής υπηρεσιών. Επίσης, το συγκεκριμένο σεμινάριο, δημιουργεί τις προδιαγραφές αξιολόγησης της ποιότητας και φυσικά στοχεύει σε τεχνικές πωλήσεων και λειτουργίας για την επανάληψη του πελάτη.
Περιεχόμενα
Πληροφορίες συμμετοχής
Κόστος Συμμετοχής
Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος