Σκοπός
Σκοπός του σεμιναρίου είναι η εκμάθηση και η εμπέδωση τεχνικών εξυπηρέτησης πελατών με βάση την πελατοκεντρική αυτή φιλοσοφία, που θα λειτουργεί ως μοχλός διατήρησης ικανοποιημένων πελατών, καθώς και ο εμπλουτισμός αυτών των τεχνικών με νέα δεδομένα και νέες πρακτικές.
Περιγραφή σεμιναρίου
Οι αναπάντεχες δυσκολίες των αγορών και ο μεγάλος ανταγωνισμός, οδήγησαν όλες τις επιχειρήσεις, τα τελευταία χρόνια, είτε εμπορικές, είτε υπηρεσιών, να αντιληφθούν ότι, για να μπορέσουν να είναι ανταγωνιστικές έπρεπε να θέσουν στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων τους τον πελάτη και την άψογη εξυπηρέτηση του. Η πελατοκεντρική αυτή προσέγγιση και θέση, γίνεται ακόμη πιο αναγκαία και επιβεβλημένη στις παρούσες συνθήκες.
Περιεχόμενα Σεμιναρίου
1. Η έννοια της εξυπηρέτησης 2. Τι περιλαμβάνει η εξυπηρέτηση πελατών 3. Αντίληψη της ποιότητας 4. Προσδοκίες, επιθυμίες των πελατών (έρευνα ικανοποίησης πελατών) 5. Εσωτερικό και εξωτερικό Μάρκετινγκ 6. Διαδικασίες για την δημιουργία κλίματος παροχής ποιοτικής εξυπηρέτησης των πελατών 7. Η επικοινωνία με τον πελάτη (οι διάφοροι τύποι επικοινωνίας) 8. Διαχείριση παραπόνων/ αντιρρήσεων 9. Η χρήση της τεχνολογίας στην διαχείριση και εξυπηρέτηση πελατών 10. Αύξηση των πωλήσεων μέσα από την διαχείριση και ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών
Το σεμινάριο αντιστοιχεί σε 6 ώρες δια ζώσης εκπαίδευσης. Με το πέρας του σεμιναρίου δίνεται βεβαίωση παρακολούθησης.
Πληροφορίες συμμετοχής
Τρόπος Διεξαγωγής: Μετά την εγγραφή και την ολοκλήρωση αγοράς του σεμιναρίου, ο εκπαιδευόμενος μπαίνει στο προφίλ που έχει δημιουργήσει στην πλατφόρμα και κατεβάζει την εκπαιδευτική ύλη του σεμιναρίου στον υπολογιστή του ή το tablet. Το σεμινάριο χωρίζεται σε δυο μέρη όπου στο τέλος κάθε μέρους δίνονται ερωτήσεις-ασκήσεις προς τον εκπαιδευόμενο που σκοπό έχουν όχι την βαθμολόγηση ή εξέταση, αλλά στο να συμβάλουν στην περαιτέρω κατανόηση του θέματος, να προβληματίσουν, να ενισχύσουν την εκπαίδευση, για να γίνει πιο ενεργή και αποτελεσματική η συμμετοχή του στο πρόγραμμα . Οι ερωτήσεις πρέπει να συμπληρωθούν από τον συμμετέχοντα και να αποσταλούν με e-mail στα στοιχεία του εισηγητή που αναγράφονται στην εκπαιδευτική ύλη. Παρέχεται η δυνατότητα τηλεφωνικής επικοινωνίας με τον εισηγητή σε συγκεκριμένη ώρα και ημέρα, καθώς και επικοινωνία με e-mail οποιαδήποτε στιγμή, για απορίες, παρατηρήσεις, ερωτήσεις και επιπλέον διευκρινίσεις. Δεν υπάρχει χρονικός περιορισμός ,είναι στην διακριτική ευχέρεια και διευκόλυνση του εκπαιδευόμενου πότε θα ολοκληρώσει το σεμινάριο. Η ολοκλήρωση και αποστολή της Βεβαίωσης Παρακολούθησης γίνεται μετά την αποστολή των απαντήσεων από τον εκπαιδευόμενο στον εισηγητή.
Κόστος Συμμετοχής
Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος