Το συγκεκριμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα δεν είναι τυχαία αυτό με τη μεγαλύτερη ζήτηση σήμερα! Η μεγάλη ζήτηση της αγοράς για εξειδικευμένα στελέχη και η ανάγκη για Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών, το καθιστούν ως το πιο επίκαιρο Εκπαιδευτικό πρόγραμμα. Μάθετε πώς να κερδίσετε με απλά βήματα την εμπιστοσύνη του υποψήφιου πελάτη, να αυξήσετε τις πωλήσεις σας σε ένα ιδιαίτερα απαιτητικό περιβάλλον και να διατηρήσετε με τις κατάλληλες τεχνικές το πελατολόγιό σας ενεργό.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΥΛΗ (8 ώρες):
1. Γιατί η εξυπηρέτηση είναι σημαντική
2. Ηγεσία: Πόσο σημαντική είναι στην εξυπηρέτηση
3. Ποιότητα Υπηρεσιών
4. Εστίαση στους πελάτες
5. Πρότυπα εξυπηρέτησης
6. Παράπονα και διαχείρισή τους
7. Συναισθηματική Νοημοσύνη
8. Γλώσσα Σώματος
9. Τύποι Πελατών και εξυπηρέτησή τους
10. Ομάδες καταναλωτών και χαρακτηριστικά τους (Φόβοι, Αντιδράσεις, Αντιμετώπιση)
Clients Process Management
- Διαχείριση Παραπόνων
- Ενεργητική Ακρόαση
- Μετατροπή Αντιρρήσεων σε Συμφωνία
- Διαχείριση Αρνητικών πελατών
- Tεχνικές Διαπραγμάτευσης
- Καθορισμός Προτεραιοτήτων
- Δημιουργία Κλίματος Εμπιστοσύνης
- Ανάπτυξη Ενσυναίσθησης
- Τεχνικές Συμβιβασμού
- Επίλυση Προβλημάτων
- Διαχείριση Διαφορών
Customer Care & Support
- Πώς διαμορφώνονται οι νέες συνθήκες στην πώληση και τι πρέπει να γνωρίζετε για να είστε επιτυχημένοι.
- Επαναπροσδιορισμός της έννοιας «πώληση» στην μετά την covid-19 εποχή.
- Η μαγεία της συμφωνίας στην πώληση και πώς να την πετύχετε.
- Η χρήση των κατάλληλων συναισθημάτων στις πωλήσεις και στη διαδικασία διαπραγμάτευσης, για να κάνετε τους πελάτες να αγοράσουν από εσάς.
- Πώς να τοποθετηθείτε σωστά με ακριβή μηνύματα που απευθύνονται στην αγορά που στοχεύετε.
- Ποια είναι η «στρατηγική έλξης» και πώς να την εφαρμόσετε με επιτυχία.
- Όλοι λένε «τα ίδια πράγματα». Πώς θα διαφοροποιηθείτε; Πώς να τελειοποιήσετε τον κύκλο πώλησης σε 3 εύκολα βήματα. Πώς να μετατρέπετε μια αντίρρηση, σε ευκαιρία για «κλείσιμο».
- Πώς να κάνετε το κλείσιμο γρήγορα και με φυσικό τρόπο, και χωρίς να χρειάζεται να ασκείτε πίεση.Τεχνικές πωλήσεων «εξ’ αποστάσεως».
- Ποια λάθη πρέπει να αποφύγετε.
- Πώς να κάνετε ποιοτικό follow up δίχως να γίνεστε πιεστικοί.
Επιλέξτε το πρόγραμμα που σας ενδιαφέρει και αποκτήστε και εσείς τις γνώσεις που απέκτησαν σε εμάς χιλιάδες άνθρωποι που μας εμπιστεύθηκαν από το 1992 έως σήμερα...