Σε ποιους απευθύνεται
Το πρόγραμμα μπορούν να παρακολουθήσουν: • Προϊστάμενοι τμημάτων διαχείρισης πελατών και πωλήσεων • Στελέχη πωλήσεων που έρχονται σε επαφή με τον πελάτη • Υπάλληλοι επιχειρήσεων που προσφέρουν υπηρεσίες και έχουν θέση υπαλλήλου επαφής με τον πελάτη της επιχείρησης • Ελεύθεροι επαγγελματίες παροχής υπηρεσιών • Στελέχη που ασχολούνται με διαχείριση παραπόνων πελατών.
Σκοπός
Η κατάκτηση των αναγκαίων γνώσεων από τους εκπαιδευόμενους σχετικά με την εξυπηρέτηση των πελατών, ώστε να είναι σε θέση να παρέχουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στους πελάτες. Να είναι σε θέση να αναλύουν αποτελεσματικά το επιχειρηματικό περιβάλλον και την εσωτερική επιχειρησιακή δυναμική και να αναζητούν στρατηγικές που βασίζονται ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Σκοπός του προγράμματος είναι να καταστήσει τους συμμετέχοντες ικανούς να κάνουν προτάσεις που θα οδηγήσουν σε αλλαγές βελτίωσης της επιχείρησης και να τους προετοιμάσει για τη διαχείριση της αλλαγής. Να χρησιμοποιούν σύγχρονα εργαλεία και μεθόδους που θα τους διασφαλίσουν αριστεία στην εξυπηρέτηση και θα δημιουργήσουν πιστούς πελάτες στην επιχείρηση.
Περιγραφή σεμιναρίου
Περιεχόμενο
Πληροφορίες συμμετοχής
Διάρκεια: 24 ώρες
Κόστος Συμμετοχής
Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος