Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Η Εξυπηρέτηση του Πελάτη

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
E-learning Χρηματοοικονομικής Διοικητικής και Διοίκησης Έργων – ΚΕΔΙΒΙΜ Πανεπιστημίου Πειραιώς
Εξ Αποστάσεως
E-Learning
27/1/2025
2 μήνες

Εισηγητής

Α. Βαρελάς, Οικονομολόγος

Σκοπός

Σκοπός του προγράμματος είναι η δημιουργία πιστών πελατών. Οι πιστοί πελάτες δημιουργούνται από την ικανοποίηση, την υπέρβαση των προσδοκιών τους, και όχι απλά από την κάλυψη των αναγκών τους, που είναι υποχρέωση της επιχείρησης. Αυτό επιτυγχάνεται αν διαχειριζόμαστε κάθε πελάτη ως άτομο και μοναδικό! Να μιλάμε συχνά μαζί του για τις εμπειρίες του από τη συνεργασία μας, αν έχουμε πραγματικό ενδιαφέρον να κάνουμε την προσφερόμενη εξυπηρέτηση – φροντίδα μια μοναδική και αξέχαστη εμπειρία. Κάθε πελάτης σας θα πρέπει να σκέφτεται “τι εμπειρία μπορώ να βιώσω στην επιχείρηση με την οποία συνεργάζομαι και που δεν μπορώ να την έχω οπουδήποτε αλλού; ” Η θετική διαχείριση και η υπέρβαση των προσδοκιών των πελατών μας είναι το κλειδί για ικανοποιημένους πελάτες.

Στο πρόγραμμα αυτό αναλύονται, με άμεσο τρόπο, κάποιοι από τους παράγοντες οι οποίοι συμβάλλουν στην ικανοποίηση του πελάτη και προτείνονται λύσεις για την καλύτερη διαχείρισή της σχέσης μαζί του τόσο κατά την πώληση, όσο και μετά την πώληση. Να γνωρίζουμε αν ο πελάτης είναι ικανοποιημένος με την αγορά του και απολαμβάνει τα οφέλη του προϊόντος ή της υπηρεσίας την οποία αγόρασε

Στόχος μας είναι η ανάδειξη του ρόλου των εργαζομένων που μπορεί να κάνει την επιχείρηση, όχι μόνο να διαπρέψει, αλλά να θριαμβεύσει σε καιρούς κρίσης όχι και τόσο ευνοϊκούς για πολλές επιχειρήσεις ή οργανισμούς.

ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ/ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ

Τα μαθησιακά αποτελέσματα από την παρακολούθηση του προγράμματος μπορεί να αποτελέσουν το εφαλτήριο για περισσότερες και ποιοτικότερες πωλήσεις για την επιχείρηση. Οι συμμετέχοντες θα κατανοήσουν πλήρως το στόχο της εκπαίδευσης που είναι: η αύξηση των εσόδων της οργάνωσης και η βελτίωση των περιθωρίων κέρδους της.

Είναι εφικτό, μέσα απ’ αυτό το πρόγραμμα να πουλάνε οι πωλητές περισσότερα στους υπάρχοντες πελάτες, να αυξήσουν τον μέσο όρο των πωλήσεών τους, να προσελκύσουν και νέους πελάτες ή/και επιχειρήσεις, να μειώσουν τον κύκλο της πώλησης και να την κλείνουν με λιγότερες επισκέψεις στον πελάτη. Επίσης, θα είναι σε θέση να διαπραγματεύονται καλύτερα και να κλείνουν συμφωνίες win–win. Τέλος, θα βελτιώσουν το προσωπικό τους στυλ και από πωλητές προϊόντος θα γίνουν πωλητές σύμβουλοι του πελάτη.

Περιγραφή σεμιναρίου

  • Εισαγωγή. Οι προκλήσεις του 21ου Αιώνα στην Φροντίδα του Πελάτη. Η υιοθέτηση υψηλών επιπέδων εξυπηρέτησης προς τον πελάτη. Μιλάμε στους
  • εργαζόμενους και τονίζουμε τη σημασία της φροντίδας του πελάτη. Οι παγίδες που πρέπει να αποφύγουμε.
  • Ο συνδυασμός του Οράματος της επιχείρησης και η Φροντίδα του Πελάτη. Μελέτη περίπτωσης. Οργανωμένη και αποτελεσματική ακρόαση (Ιστορία). 4 Τρόποι για να ξεπεράσουμε τον ανταγωνισμό! 8 αμαρτήματα στη φροντίδα του πελάτη.
  • Οι προσδοκίες του πελάτη (άσκηση). Οι προσδοκίες του πελάτη δεν είναι πάντα φανερές!
  • Η ομαδική εργασία και τα εμπόδια. 6 στοιχεία κλειδιά στην εξυπηρέτηση του πελάτη. Μελέτη περίπτωσης.
  • Η συνάντηση πρόσωπο με πρόσωπο με τον πελάτη. 10 κανόνες για την άψογη φροντίδα του πελάτη. Συνδεθείτε προσωπικά με τους πελάτες σας.
  • Παραπέμψτε το πρόβλημα, όχι τον πελάτη. Να είστε πάντοτε δίπλα στον πελάτη. Η αφοσίωση στην ποιότητα της εξυπηρέτησης. 25 δεξιότητες στη φροντίδα του πελάτη.
  • Ασκήσεις.
  • Η εκπαίδευση των εργαζομένων στη φροντίδα του πελάτη. Δώστε έμφαση στην εξυπηρέτηση του πελάτη. Η συμμόρφωση στην φροντίδα του πελάτη.
  • Μελέτη περίπτωσης. Η δύναμη του πελάτη. 7 συνήθειες στη σχέση με τον πελάτη. Βελτιώστε την εμπιστοσύνη του πελάτη προς την επιχείρηση. Η ποιοτική
  • εξυπηρέτηση του πελάτη. Τεστ.
  • Μαθαίνω να απαντώ στο τηλέφωνο. Η κρίσιμη πρώτη εντύπωση! Βάλτε την απόλαυση στην εμπειρία του πελάτη. Ξεπεράστε τις προσδοκίες του
  • πελάτη. (Άσκηση)
  • Περίληψη του μοντέλου DISC το οποίο αφορά τους χαρακτήρες των πελατών.
  • Τηρήστε τις δεσμεύσεις σας απέναντι στους πελάτες σας. Οι πελάτες εκτιμούν τις δεσμεύσεις (Ιστορία)
  • Η ανάλυση των στοιχείων στην εξυπηρέτηση του πελάτη με στόχο την απόκτηση πληροφοριών για όλους τους πελάτες. Μιλήστε και γράψτε απλά Ελληνικά. Τα εμπόδια στην επικοινωνία με τον πελάτη. Τα 6 βήματα στην επίλυση των παραπόνων των πελατών. Το ακρωνύμιο LEARN στην επίλυση των παραπόνων των πελατών. Ακολουθήστε το ακρωνύμιο SERVICE για να κερδίσετε την αφοσίωση του πελάτη. Μελέτη περίπτωσης.
  • Μία διδακτική ιστορία στην εξυπηρέτηση του πελάτη. Παραμείνατε σε επαφή με τον πελάτη και μετά την πώληση. Τα 3 στοιχεία της διαρκούς επικοινωνίας με τον πελάτη. Δείτε την επιχείρηση μέσα από τα μάτια του πελάτη. Μετρείστε την ικανοποίηση του πελάτη. Σημαντικοί δείκτες στην ικανοποίηση του πελάτη. Η αξιοποίηση των πληροφοριών που έχω για τους πελάτες μου. 10 ιδέες για εξαιρετική εξυπηρέτηση του πελάτη. Τι θέλει ο πελάτης σήμερα; Οι 10 εντολές στην εξυπηρέτηση του πελάτη. 15 δεξιότητες στην εξυπηρέτηση του πελάτη. Φράσεις που παρακινούν τον πελάτη. Το Α και το Ω στην αφοσίωση του πελάτη.
  • (Άσκηση)

Πληροφορίες συμμετοχής

Μονάδες ECVET: 0.8
Η εκπαιδευτική ενότητα οδηγεί σε Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης.

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.