Σκοπός του προγράμματος είναι η δημιουργία πιστών πελατών. Οι πιστοί πελάτες δημιουργούνται από την ικανοποίηση, την υπέρβαση των προσδοκιών τους, και όχι απλά από την κάλυψη των αναγκών τους, που είναι υποχρέωση της επιχείρησης. Αυτό επιτυγχάνεται αν διαχειριζόμαστε κάθε πελάτη ως άτομο και μοναδικό! Να μιλάμε συχνά μαζί του για τις εμπειρίες του από τη συνεργασία μας, αν έχουμε πραγματικό ενδιαφέρον να κάνουμε την προσφερόμενη εξυπηρέτηση – φροντίδα μια μοναδική και αξέχαστη εμπειρία. Κάθε πελάτης σας θα πρέπει να σκέφτεται “τι εμπειρία μπορώ να βιώσω στην επιχείρηση με την οποία συνεργάζομαι και που δεν μπορώ να την έχω οπουδήποτε αλλού; ” Η θετική διαχείριση και η υπέρβαση των προσδοκιών των πελατών μας είναι το κλειδί για ικανοποιημένους πελάτες.
Στο πρόγραμμα αυτό αναλύονται, με άμεσο τρόπο, κάποιοι από τους παράγοντες οι οποίοι συμβάλλουν στην ικανοποίηση του πελάτη και προτείνονται λύσεις για την καλύτερη διαχείρισή της σχέσης μαζί του τόσο κατά την πώληση, όσο και μετά την πώληση. Να γνωρίζουμε αν ο πελάτης είναι ικανοποιημένος με την αγορά του και απολαμβάνει τα οφέλη του προϊόντος ή της υπηρεσίας την οποία αγόρασε
Στόχος μας είναι η ανάδειξη του ρόλου των εργαζομένων που μπορεί να κάνει την επιχείρηση, όχι μόνο να διαπρέψει, αλλά να θριαμβεύσει σε καιρούς κρίσης όχι και τόσο ευνοϊκούς για πολλές επιχειρήσεις ή οργανισμούς.
ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ/ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ
Τα μαθησιακά αποτελέσματα από την παρακολούθηση του προγράμματος μπορεί να αποτελέσουν το εφαλτήριο για περισσότερες και ποιοτικότερες πωλήσεις για την επιχείρηση. Οι συμμετέχοντες θα κατανοήσουν πλήρως το στόχο της εκπαίδευσης που είναι: η αύξηση των εσόδων της οργάνωσης και η βελτίωση των περιθωρίων κέρδους της.
Είναι εφικτό, μέσα απ’ αυτό το πρόγραμμα να πουλάνε οι πωλητές περισσότερα στους υπάρχοντες πελάτες, να αυξήσουν τον μέσο όρο των πωλήσεών τους, να προσελκύσουν και νέους πελάτες ή/και επιχειρήσεις, να μειώσουν τον κύκλο της πώλησης και να την κλείνουν με λιγότερες επισκέψεις στον πελάτη. Επίσης, θα είναι σε θέση να διαπραγματεύονται καλύτερα και να κλείνουν συμφωνίες win–win. Τέλος, θα βελτιώσουν το προσωπικό τους στυλ και από πωλητές προϊόντος θα γίνουν πωλητές σύμβουλοι του πελάτη.