Εισπράξτε άμεσα τα χρήματα που σας οφείλουν με τον κατάλληλο τρόπο.
Σίγουρα έχουν υπάρξει περιπτώσεις να μας χρωστούν χρήματα που δεν μπορούσαμε να εισπράξουμε. Το φαινόμενο δεν είναι σπάνιο, ειδικά στις μέρες μας.
Ωστόσο υπάρχουν τεχνικές που μπορούν να βοηθήσουν, ώστε να διακδικήσουμε αποτελεσματικά τα χρήματα που μας οφείλουν.
Αυτό το ολοκληρωμένο webinar, που βασίζεται στο δημοφιλές βιβλίο των Γιώργου Σταμάτη και Αντώνη Ζαΐρη «S.O.S. Εισπράξτε τις ανεξόφλητες οφειλές ΤΩΡΑ!»,
θα σας δώσει πρακτικές συμβουλές και λύσεις, ώστε
-
να εξασφαλίσετε την απαραίτητη ρευστότητα για την ομαλή λειτουργία της επιχείρησής σας
-
να αποκτήσετε μια πολύ χρήσιμη εργασιακή εξειδίκευση και
-
να γίνετε ακόμη πιο αποτελεσματικοί στην είσπραξη οφειλών από αυτούς που σας χρωστούν.
Ειδικότερα, θα μάθετε πώς
-
να επικοινωνείτε πιο πειστικά
-
να διαπραγματεύεστε και να διεκδικείτε καλύτερα
-
να διαχειρίζεστε δημιουργικά τη διαδικασία πιστωτικού ελέγχου της δουλειάς σας
-
να αντιμετωπίζετε αποτελεσματικά δύστροπους οφειλέτες
-
να διακρίνετε κάθε κατηγορία οφειλέτη και, τέλος,
-
να χαράσσετε αντίστοιχες στρατηγικές, για να πάρετε τα χρήματά σας πίσω.
Θεματολογία
01
Εισαγωγή.
Η φιλοσοφία της αποτελεσματικής είσπραξης, με το Σύστημα SOS ( Self - Others - Subject).
02
Ο εαυτός μας.
Η δεύτερη ενότητα ασχολείται με το SELF, δηλαδή με τον εαυτό μας, τις ιδιότητες, τα ταλέντα και τις ικανότητες που έχουμε ως άτομα, για να είμαστε αποτελεσματικοί στην είσπραξη.
03
Οι άλλοι.
Η τρίτη ενότητα ασχολείται με αυτό που ονομάζουμε OTHERS του Συστήματος S.O.S., το «Ο», δηλαδή το Others. Τι συμβολίζει όμως αυτή η λέξη; Συμβολίζει τους άλλους, δηλαδή τους οφειλέτες και αφορά στις τεχνικές που θα εφαρμόσουμε προς τους οφειλέτες και που θα συγκεκριμενοποιήσουν τις δράσεις, προκειμένου να προχωρήσει το όλο σύστημα είσπραξης της οφειλής. Είναι δηλαδή το κύριο πεδίο μάχης.
04
Τηλεφωνική επικοινωνία.
Η επόμενη ενότητα αφορά στην τηλεφωνική επαφή μας με τους οφειλέτες. Περιλαμβάνει χρήσιμες και ωφέλιμες συμβουλές, μυστικά, τεχνικές και οργάνωση για την τηλεφωνική επικοινωνία που έχουμε με τον οφειλέτη.
05
Οργάνωση είσπραξης.
Η πέμπτη ενότητα αφορά σε αυτό που ονομάζουμε SUBJECT. Το πώς οργανώνουμε, δηλαδή, το θέμα της είσπραξης. Η διαδικασία αυτή περιλαμβάνει την επαρκή προετοιμασία, την οργάνωση, τις στρατηγικές επιλογές, τις προτεραιότητες και τον προγραμματισμό μας.
06
Τεστ αξιολόγησης.
Αφού ολοκληρώσετε το μάθημα, μπορείτε να αξιολογήσετε το εαυτό σας και να διαπιστώσετε το επίπεδο που έχετε φτάσει ή να εστιάσετε στα σημεία που πρέπει να διορθώσετε ή να μελετήσετε περισσότερο. Αν απαντήσετε σωστά στο 80% των ερωτήσεων, θα λάβετε ηλεκτρονικά το πιστοποιητικό παρακολούθησης υπογεγραμμένο από τον εισηγητή. Σας δίνουμε 3 φορές τη δυνατότητα να κάνετε το τεστ και να πετύχετε.