Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Συναισθηματική Νοημοσύνη & Εξυπηρέτηση Πελατών

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
Skills Hub
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Εισηγητής

Μαριδάκη Σταυρούλα
HR Professional

Απόφοιτη Χημικός Μηχανικός του εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (ΕΜΠ) και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου ΜΒΑ του ιδίου πανεπιστημίου. Διαθέτει περισσότερα από 20 χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας, έχοντας εργαστεί σε θέσεις διοίκησης σε πολυεθνικούς ομίλους, σε διάφορους τομείς των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων όπως HR, Customer Service, Sales και CSR.

Έχει παρακολουθήσει πολλά επιχειρηματικά σεμινάρια τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό και πλέον ασχολείται με την παροχή επιχειρηματικών εκπαιδεύσεων & συμβουλευτικών υπηρεσιών, καθώς και την υποστήριξη μέσω του mentoring, ευθυγραμμίζοντας ανθρώπινους και επιχειρηματικούς στόχους για μία βιώσιμη ανάπτυξη.

Σε ποιους απευθύνεται

  • Κάθε επαγγελματία που ασχολείται με την Εξυπηρέτηση Πελατών και θέλει να ξεχωρίσει στον κλάδο του και να εξελίξει την καριέρα του.
  • Νέα στελέχη που επιθυμούν να διεκδικήσουν μία θέση σε οργανωμένες ομάδες Sales, ClientService, Client Support σε μεγάλες εταιρείες της αγοράς.

Σκοπός

Με το πέρας του σεμιναρίου, θα είστε σε θέση να κατανοήσετε καλύτερα τον πελάτη του σήμερα, να βελτιώσετε τις δεξιότητες που απαιτούνται στην εξυπηρέτηση πελατών και να αναπτύξετε και να εφαρμόσετε σύγχρονες τεχνικές εξυπηρέτησης και διερεύνησης αναγκών.

Επιπλέον, θα συνειδητοποιήσετε την ουσιαστική αξία του πελάτη για την εργασία σας και η εκπαίδευση θα γίνει μία ευκαιρία να αγαπήσετε ακόμη περισσότερο το αντικείμενο εργασίας σας, αυξάνοντας το EQ σας, την αποτελεσματικότητα και τις επιδόσεις σας.

Περιγραφή σεμιναρίου

Το σεμινάριο είναι μια εκπαιδευτική εμπειρία μέσα από την οποία θα γνωρίσετε το Client Support/Client Service/Customer Care, την αξία και τους τρόπους βελτίωσης τους μέσα από τη συναισθηματική νοημοσύνη και τη συνειδητή αξιοποίηση των λειτουργιών της. Πρόκειται για τη χρήση δεξιοτήτων όπως η αυτογνωσία, η αυτορρύθμιση, τα εσωτερικά κίνητρα, η ενσυναίσθηση και οι κοινωνικές δεξιότητες για την επικοινωνία με τους άλλους, ώστε να αναγνωρίζετε και να είστε σε θέση να επηρεάζετε τα συναισθήματά τους.

Τα στελέχη Εξυπηρέτησης Πελατών με υψηλά επίπεδα EQ δημιουργούν σχέση με τους πελάτες μιλώντας τη δική τους γλώσσα, δείχνοντας ενδιαφέρον και αναφερόμενοι σε αυτό που νιώθει ο πελάτης. Με αυτόν τον τρόπο, δημιουργούν καλύτερες σχέσεις, γεγονός που οδηγεί σε πιο αποτελεσματικά αποτελέσματα και είναι σε θέση να διαχειριστούν δύσκολες καταστάσεις.

Θεματολογία

  • Εισαγωγή
  • Συναισθηματική Νοημοσύνη
  • Επικοινωνία
  • Τρόποι Βελτίωσης Επιπέδου Εξυπηρέτησης Πελατών
  • Διαχείριση Παραπόνων Πελατών
  • Μέθοδοι Αξιολόγησης της Εξυπηρέτησης
  • Ελεύθερη Συζήτηση - Q&A

Πληροφορίες συμμετοχής

Χρονοδιάγραμμα Ανά Εβδομάδα:

Ημέρα: Τρίτη & Πέμπτη

Ώρα: 18:00 - 21:00

Τοποθεσία: Zoom

Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου θα λάβετε Βεβαίωση Παρακολούθησης από το Κέντρο δια Βίου Μάθησης (Κ.Δ.Β.Μ.) του ΙΕΚ ΑΚΜΗ.

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Για πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο και τη διαδικασία εγγραφής, πατήστε παρακάτω για να μεταφερθείτε στη σελίδα του διοργανωτή
Σελίδα Διοργανωτή