Εισηγητής
Βασιλική Φλωροπούλου
Σε ποιους απευθύνεται
Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων, χρήστες τηλεφωνικών κέντρων, γραμματείς, υποδοχείς και πωλητές.
Σκοπός
Το πρόγραμμα στόχο έχει να προσφέρει όλες εκείνες τις γνώσεις και κυρίως την πρακτική άσκηση για να μπορέσουν οι συμμετέχοντες να μεγιστοποιήσουν την αποτελεσματικότητα τους στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση καθώς και στην πώληση μέσω τηλεφώνου.
Περιγραφή σεμιναρίου
Οι ανεπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες είναι η βάση σε όλες τις σχέσεις. Πίσω από τις συζητήσεις που δεν καταλήγουν σε συμφωνία κρύβεται μια μη αποτελεσματική επικοινωνία. Στον κόσμο των πωλήσεων η επικοινωνία παίζει τον πρωταγωνιστικό ρόλο. Συνήθως ακούμε για να απαντήσουμε και όχι για να καταλάβουμε. Οι περισσότεροι πωλητές συμπεριφέρονται διεκπαιρεωτικά και όχι συναισθηματικά. Η εκπαίδευση της επικοινωνίας έρχεται να γεφυρώσει αυτό το κενό. Το κενό ανάμεσα στη διεκπεραίωση και το συναίσθημα. Το συγκεκριμένο σεμινάριο σας βοηθάει να εξοικειωθείτε με τη διαδικασία, τον τρόπο και τα εργαλεία με τα οποία θα οδηγηθείτε σε μια αποτελεσματική επικοινωνία και στην ευρύτερη επίτευξη των στόχων της εταιρείας.
Δομή Προγράμματος Σπουδών
Οφέλη Παρακολούθησης Με την ολοκλήρωση του προγράμματος θα μπορείτε:
Πληροφορίες συμμετοχής
Διάρκεια Σπουδών 4 ώρες
Κόστος Συμμετοχής
Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος