Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Effective Customer Service & Sales / Call Center

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
IST College ΚΔΒΜ2
Εξ Αποστάσεως
E-Learning
καθημερινές ενάρξεις

Εισηγητής

Βασιλική Φλωροπούλου

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων, χρήστες τηλεφωνικών κέντρων, γραμματείς, υποδοχείς και πωλητές.

Σκοπός

Το πρόγραμμα στόχο έχει να προσφέρει όλες εκείνες τις γνώσεις και κυρίως την πρακτική άσκηση για να μπορέσουν οι συμμετέχοντες να μεγιστοποιήσουν την αποτελεσματικότητα τους στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση καθώς και στην πώληση μέσω τηλεφώνου.

Περιγραφή σεμιναρίου

Οι ανεπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες είναι η βάση σε όλες τις σχέσεις. Πίσω από τις συζητήσεις που δεν καταλήγουν σε συμφωνία κρύβεται μια μη αποτελεσματική επικοινωνία. Στον κόσμο των πωλήσεων η επικοινωνία παίζει τον πρωταγωνιστικό ρόλο. Συνήθως ακούμε για να απαντήσουμε και όχι για να καταλάβουμε. Οι περισσότεροι πωλητές συμπεριφέρονται διεκπαιρεωτικά και όχι συναισθηματικά. Η εκπαίδευση της επικοινωνίας έρχεται να γεφυρώσει αυτό το κενό. Το κενό ανάμεσα στη διεκπεραίωση και το συναίσθημα. Το συγκεκριμένο σεμινάριο σας βοηθάει να εξοικειωθείτε με τη διαδικασία, τον τρόπο και τα εργαλεία με τα οποία θα οδηγηθείτε σε μια αποτελεσματική επικοινωνία και στην ευρύτερη επίτευξη των στόχων της εταιρείας.

Δομή Προγράμματος Σπουδών

  • Αρχές Επικοινωνίας
  • Αρχές Πειθούς
  • Ανοιχτές ερωτήσεις
  • Τεχνικές ενεργητικής ακρόασης
  • Γλώσσα σώματος
  • AIDA MODEL
  • TEST τύπων συμπεριφοράς πελατών
  • TEST τύπων συμπεριφοράς πωλητών
  • Σίγουρο κλείσιμο
  • Επιτυχημένο follow up & Εκμάθηση Διαχείρισης αντιρρήσεων
  • Ενεργητική ακρόαση
  • Πόσο σημαντική είναι η γλώσσα σώματος
  • Πως αναγνωρίζουμε τους 4 τύπους πελατών
  • Πως οι σωστές ερωτήσεις θα μας οδηγήσουν σε σίγουρη πώληση.
  • Πως θα μετατρέψουμε το όχι και το ίσως σε ναι!
  • Πως με το A.I.D.A. Model θα κρατήσουμε αμείωτο το ενδιαφέρον του πελάτη μας απο την αρχή μέχρι το τέλος.
  • Πώς θα πραγματοποιηθεί το σίγουρο κλείσιμο!

Οφέλη Παρακολούθησης
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος θα μπορείτε:

  • Να εφαρμόζετε αποτελεσματικές τεχνικές πωλήσεων που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τις πωλήσεις και τα έσοδα της επιχείρησής σας.
  • Nα ενισχύσετε τις γνώσεις και τις δεξιότητες που είναι απαραίτητες για να παρέχετε άριστη εξυπηρέτηση πελατών.
  • Nα χειρίζεστε τα ερωτήματα και τις ανησυχίες των πελατών σας επιτυγχάνοντας υψηλά επίπεδα ικανοποίησης τους.
  • Να χτίζετε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας κερδίζοντας την αφοσίωση τους.

Πληροφορίες συμμετοχής

Διάρκεια Σπουδών
4 ώρες

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.