27/10/2017

Πώς να ξεκινήσετε την καριέρα σας στο digital marketing

του Σ. Κοσμετάτου
Αρθρογραφία

Αν επιθυμείτε να γίνετε επαγγελματίας στο digital  marketing, η καλύτερη χρονική στιγμή είναι τώρα!

Στα επαγγελματικά σεμινάρια μάρκετινγκ του Leader School έχετε τη δυνατότητα να μάθετε πώς να χαράσσετε επιτυχημένες στρατηγικές digital marketing και να χειρίζεστε αποτελεσματικά τα εργαλεία του.

Η digital οικονομία αναπτύσσεται 10 φορές ταχύτερα από την παραδοσιακή οικονομία σε παγκόσμιο επίπεδο.

Σε εγχώριο πλαίσιο, αποτελεί κεντρικό πυλώνα ανάπτυξης, προσφέροντας απασχόληση, νέα προϊόντα και υπηρεσίες και υποβοηθεί την ανθεκτικότητα των ελληνικών επιχειρήσεων.

Δείτε παρακάτω τις καλύτερες συμβουλές που δίνουν επαγγελματίες στο digital marketing σε όσους επιδιώκουν να ξεκινήσουν την καριέρα τους στο ψηφιακό marketing.

Χρειάζεται να έχετε πάθος για μάθηση
Ο κλάδος του ψηφιακού marketing αναπτύσσεται με ραγδαίο ρυθμό και είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικός. Οι εταιρείες που αναζητούν digital marketers είναι σε θέση να διακρίνουν ποιος από τους υποψηφίους μπορεί να «τρέξει» στην ταχύτητα ανάπτυξης του αντικειμένου, να προσαρμόζεται στις συνεχείς μεταβολές και έχει πάθος να μαθαίνει και να εξελίσσεται.

Να είστε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις
Οι εταιρείες που κινούν τα νήματα του digital marketing (Google, Facebook κλπ) εξελίσσουν συνεχώς τις διαφημιστικές τους πλατφόρμες αναπτύσσοντας ή τροποποιώντας αλγορίθμους. Αυτό σημαίνει πως είναι παραπάνω από απαραίτητο να ενδιαφέρεστε, να ενημερώνεστε και να κατανοείτε τις αλλαγές που συντελούνται ώστε να μπορείτε να εφαρμόσετε νέες πρακτικές στο επάγγελμά σας.

Δικτυωθείτε με τους κατάλληλους ανθρώπους
Επιδιώξτε να είστε σε επαφή με επαγγελματίες του digital marketing που διαθέτουν περισσότερη εμπειρία από εσάς ώστε να «χτίσετε» ένα δίκτυο υποστήριξης. Με αυτόν τον τρόπο θα αυξήσετε τις πιθανότητες να σας δοθούν ευκαιρίες ανέλιξης αλλά και θα έχετε άτομα να απευθυνθείτε αν συναντήσετε κάποιο πρόβλημα στην επαγγελματική σας πορεία. Συμμετέχετε σε συνέδρια και συναντήσεις digital marketing για να συναντήσετε τις ψηφιακές επαφές σας δια ζώσης.

Μάθετε «απ' έξω κι ανακατωτά» την ορολογία
Οι digital marketers πρέπει να είναι άνετοι με ακρωνύμια όπως η PPC, SEM and SEO. Χρειάζεται να ξέρετε τι σημαίνουν, πώς λειτουργούν στην πράξη και να καταλαβαίνετε τη σημαντικότητά τους. Η δυνατότητα ανάλυσης των ψηφιακών εκστρατειών marketing και η κατανόηση των στοιχείων που λειτουργούν ή δεν λειτουργούν, εξαρτάται από την ικανότητά σας να κατανοείτε τη φρασεολογία του κλάδου σας.

Αναδείξτε τα προσωπικά σας projects
Δοκιμάστε κάθε ιδέα που έχετε σχετικά με στρατηγικές και πρακτικές του digital marketing για να διαπιστώσετε στην πράξη αν λειτουργεί. Κάθε digital marketer είναι απαραίτητο να «περνάει» αυτό το στάδιο της δοκιμασίας σε πολλαπλούς κλάδους ενδιαφέροντος (SEO, social media, content management) ώστε να αναπτύξει προσωπικές εργασίες και να είναι σε θέση να αναδείξει τα επιτυχημένα projects του.

Γίνετε ένας T-Shaped επαγγελματίας
Πρόκειται για έναν όρο που χρησιμοποιούν οι ειδικοί στο digital marketing όταν αναφέρονται σε έναν επαγγελματία που έχει πολύπλευρες γνώσεις στο αντικείμενό του αλλά και άρτια εξειδίκευση. Το καλύτερο που έχετε να κάνετε προκειμένου να οικοδομήσετε σε γερά θεμέλια την καριέρα σας είναι να μάθετε όσα περισσότερα μπορείτε σχετικά με το digital marketing αλλά να εστιάσετε σε ένα ή δύο πεδία, στα οποία θα στοχεύσετε να γίνετε ο πιο αποτελεσματικός.